Juist!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean zijn auto gaat upgraden naar deze.
Nee, die tweede verkoop ik niet. Dat is een opknap project. Passat op benzine, belastingvrij, dus kost een paar euro verzekering in de maand.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds 2 auto's toch? Of verkoop je allebei je huidige auto's? En ja ik kan begrijpen dat auto's ook heel leuk kunnen zijn, maar dat kost toch wel wat meer geld/onderhoud dan meerdere gitaren bijvoorbeeld. Maarja wat lul ik, ik heb nog niet eens een rijbewijs. Over 2 maanden les, heb ik wel zin in
Passat. En jaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Auto nummer 2 is, als ik het goed onthouden heb, de Polo en dat is een klusprojectje.
Dankjequote:
Klinkt goed, goede stem heeft ze!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo de zang staat in m'n Hysteria cover
Tipssss!
Staat de zang er qua volume goed in ?
http://picosong.com/VDM/
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep klopt maar ik kan ze niet terughalen want m'n project was gecrashed
ik ga pas na de vakantie naar delft. maar ff serieus, heb je toevallig nog wat goeie tips?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij mij aankloppen over een maandje zoeken we 2 nieuwe huisgenootjes
zeker? Volgens mij moest je op duwo eenmalig 15euro betalen om te mogen reageren...quote:
Niks mis mee zeker niet als je net zoveel cd's kan slijtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm als ik een gitaar in mijn handen krijg is het eerste wat eruit komt rammstein.![]()
Dat zegt ook wel genoeg denk ik
Oja en ik heb nu een maandje gitaarles. Eerste gedachte. Dit had ik veel eerder moeten doen![]()
Ik zou je gitaar harder zetten (of eigenlijk dat orkest achtige een stuk zachter). Het is een akoestische cover en dan kom je aan met allemaal electronische synth meukquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh weet ik ook niet zeker meer hoor, toen ik dat deed was het nog gratisEn normaal gesproken staat er gewoon een email adres bij van 1 van die bewoners die dat regelt dus je contact gaat neit via de DUWO.
Als je er eenmaal gaat wonen zul je vast wel 15,- registratie van de duwo moeten betalen dan ofzoo
Ik vind dat hij af is:
Dat ding kost nieuw gewoon $250. Dus het is geen speciale prijs ofzo. En ik heb het niet op Squier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Braddie het volgende:
Bla bla bla... over spullen die in een winkel te koop zijn... bla bla bla.![]()
Alleen jammer dat niemand die Squier Telecaster Custom II P90 niet komt halen, ding staat voor 249 te koop...
Krijg jij geld om dit soort berichten te plaatsen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Braddie het volgende:
Zo.... vandaag op het werk een ES-335 van Epiphone binnen gekregen, uit korea met flatwound snaren, speelt heel apart, maar heeft wel een fijne jazzy klank, ook hebben we een Candyapple Red standard USA stratocaster binnen gekregen, leuke gitaartjes.
Alleen jammer dat niemand die Squier Telecaster Custom II P90 niet komt halen, ding staat voor 249 te koop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |