Wat? Ik ben dik zwaar en hard?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ons Rondje Nederland gastenboek is ook dik en zwaar en hard. (en ook RN, zelfs)
quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo noemen wij de lerares van Nederlands
quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
ik lees niet terug he, dus roep maar wat als ik een datum zie
Nee, jij bent klein en liefquote:
Beter dan nijlpaardquote:
Ze verdient het gewoonquote:
quote:
Klein misschien jaquote:
STAM + Tquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter dan nijlpaard
[..]
Ze verdiend het gewoon
Ik heb geen ervaring met een judoband, maar weet wel dat die handdoeken verdomde zeer doen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Judoband werkt net zo goed al dan niet beter
?quote:
Je was er snel bijquote:
ik heb ook trek in een pizzaquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
Pizza was heerlijk. Ik heb nog een halve pizza voor morgen
Je wilt niet weten hoe vaak ik d/t-fouten editquote:
Een aantal dagen met rode striemen rond lopen is zeker niet fijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een judoband, maar weet wel dat die handdoeken verdomde zeer doen.![]()
Weet je het zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
Ik zag hem!quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik d/t-fouten edit
Als ik pizza laat bezorgen eet ik m ook maar half op altijd. Word ik de volgende dag uitgelachen door huisgenoten omdat ik kouwe pizza eetquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
Beter opletten dan bij de Dikke Van Dalequote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en zelfs meestal voordat ik op Alt+S drukquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kouwe pizza.quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik pizza laat bezorgen eet ik m ook maar half op altijd. Word ik de volgende dag uitgelachen door huisgenoten omdat ik kouwe pizza eet![]()
Ik moest maar eens verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |