STAM + Tquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter dan nijlpaard
[..]
Ze verdiend het gewoon
Ik heb geen ervaring met een judoband, maar weet wel dat die handdoeken verdomde zeer doen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Judoband werkt net zo goed al dan niet beter
?quote:
Je was er snel bijquote:
ik heb ook trek in een pizzaquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
Pizza was heerlijk. Ik heb nog een halve pizza voor morgen
Je wilt niet weten hoe vaak ik d/t-fouten editquote:
Een aantal dagen met rode striemen rond lopen is zeker niet fijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een judoband, maar weet wel dat die handdoeken verdomde zeer doen.![]()
Weet je het zeker?quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
Ik zag hem!quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik d/t-fouten edit
Als ik pizza laat bezorgen eet ik m ook maar half op altijd. Word ik de volgende dag uitgelachen door huisgenoten omdat ik kouwe pizza eetquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
Beter opletten dan bij de Dikke Van Dalequote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en zelfs meestal voordat ik op Alt+S drukquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kouwe pizza.quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik pizza laat bezorgen eet ik m ook maar half op altijd. Word ik de volgende dag uitgelachen door huisgenoten omdat ik kouwe pizza eet![]()
Ik moest maar eens verhuizen.
Koude pizzaquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik pizza laat bezorgen eet ik m ook maar half op altijd. Word ik de volgende dag uitgelachen door huisgenoten omdat ik kouwe pizza eet![]()
Nee, die stem doet pijn aan je orenquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter opletten dan bij de Dikke Van Dale.
ja schiet dat huis al eens opquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik, want ik heb wat kilometers voorsprongquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een aantal dagen met rode striemen rond lopen is zeker niet fijn
[..]
Weet je het zeker?
@MPG, wie er het eerste is?
Ik kan niet Alt+S'en in Firefoxquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en zelfs meestal voordat ik op Alt+S druk
Ik zie ze meestal te laat of gewoon nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en zelfs meestal voordat ik op Alt+S druk
Wel hoor, dat kan je aanpassenquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet Alt+S'en in FirefoxTabTabEnter ftw
Balenquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik, want ik heb wat kilometers voorsprong.
Oh, ben nu TabTabEnter gewendquote:
Ik vind het allebei lekkerquote:
En dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
Koude pizza? WTF? Zo'n ding is al lang en breed op voordat ie koud kan worden...
Alt+S is sneller. Scheelt mij inmiddels ehmm 185.000 keer zes honderdste seconde is toch gauw 2 uur van m'n levenquote:
Dat klinkt wel een beetje fout eigenlijk...quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
Meestal is het ook niet mijn eigen pizza die ik koud eet.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alt+S is sneller. Scheelt mij inmiddels ehmm 185.000 keer zes honderdste seconde is toch gauw 2 uur van m'n leven
De pizza die de tafelgenoten over laten, eet ik ook op alstie nog warm is hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
Meestal is het ook niet mijn eigen pizza die ik koud eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |