iddquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
De OP is een beetje verneukt door een overdaad aan enters.
Doe er dan wat aanquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
Zit je nu ook al te zeiken als iemand WEL de moeite neemt om de wikii te doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ik had de wiki aangepast!quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
Is het dan niet zo dat je als vrijwillig corveeër als een uitslover bestempeld wordt door de strafcorveeërs?quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker, je hoeft bijna niks te doen
Ring of fire!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is wat ze met jumpen bedoel bij ons op school
Wel als ze het niet goed doen, natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je nu ook al te zeiken als iemand WEL de moeite neemt om de wikii te doen?
Nee, iedereen moet z'n 20 uren halen, dus dat begrijpen ze welquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het dan niet zoz dat je als vrijwillig corveeër als een uitslover bestempeld wordt door de strafcorveeërs?
Geen crematie, iigquote:
Klassenboek is mooi makkelijk eigenlijk, ben je meteen klaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet z'n 20 uren halen, dus dat begrijpen ze welBijna niemand doet dat vrijwillige corvee trouwens
Je kunt indd beter een hele doen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
En zo zie je maar weer, eet nooit een halve bak cornflakes leeg![]()
Hoezo niet?quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
En zo zie je maar weer, eet nooit een halve bak cornflakes leeg![]()
Daarom. Ik vond het eerst niet fijn dat ik dat moest, maar nu dus wel, hoef nog maar de helft van de urenquote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klassenboek is mooi makkelijk eigenlijk, ben je meteen klaar
Bijna klaar dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom. Ik vond het eerst niet fijn dat ik dat moest, maar nu dus wel, hoef nog maar de helft van de uren
Dan kan ik helaas niet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga een week eerder, wordt nu mijn 3de keer
Neequote:
It does hurt aan your buikquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Wiki is weer bijgewerkt en de enters zijn weg.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Wiki is weer bijgewerkt en de enters zijn weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |