ja precies, net zoals een overhemd,.. dat is FOCKING geil.quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Meedenkert het volgende:
Een lange zonder iets eronder ....![]()
Enneuh ..... EARL
Na de OP dacht ik het gaat op zich nog wel; niet mijn favoriet, maar ok. Maar idd deze foto bevestigt wel dat het eigenlijk best wel lelijk staat; vooral als je zo'n vale kleur aantrekt...quote:
Het voegt wel iets toequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Heatreaver het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met dat shirt te maken?
deze ziet er niet uit trouwens.quote:
Al die moeite voor niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef RobBor het volgende:
[..]
jij was ookal in haar fobo aan het kijken?
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #53quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
jij ook al? Ik vind het, afhankelijk van de persoon in kwestie best leuk staan.
Leukquote:Op woensdag 6 april 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #53
Haha maar overall zag t er leuk uit hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje. Hmm, oke. Ik kan me er wel wat bij voorstellen ja.
Dikke horkenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Chule het volgende:
Ligt eraan waarmee het is gecombineerd. En staat natuurlijk alleen goed bij slanke vrouwen, maar alles staat sowieso beter bij een slank figuur.
Het kan ook leuk staan bij vrouwen die niet tot de categorie slank behoren.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Chule het volgende:
Ligt eraan waarmee het is gecombineerd. En staat natuurlijk alleen goed bij slanke vrouwen, maar alles staat sowieso beter bij een slank figuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |