Hij had eerlijk moeten zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Ancarta het volgende:
Ja dat heb ik, meerdere keren want t voelde alsof t niet helemaal goed zat. Maarja, als er 3 x in je gezicht word gezegd, nee, er is echt niks gebeurd, dan wil je toch wel een beetje vertrouwen tonen...
Praat, en blijf er vooral niet over doorgaan is mijn advies.quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef Ancarta het volgende:
ja k heb wel zoiets van oke, Fout gemaakt, kan er niks meer aan doen. Maar t blijft in me hoofd spoken van, je hebt gewoon afgelopen 3 jaar mij beetje in een verkeerde waan gelaten.
Dat inderdaad. Daarbij zal hij het ook hebben gedaan uit belang voor jullie relatie, ik zou er dus niet te zwaar aan tillen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Praat, en blijf er vooral niet over doorgaan is mijn advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef Daniel1976 het volgende:
En wees blij, mannen die het maar met 1 vrouw gedaan hebben worden gedurende een lange relatie wel heel erg nieuwsgieren naar hoe het met een andere vrouw zal zijn.
Mwoah, het is ook wel een zwaktebod van zijn kant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef kingmob het volgende:
Schijnbaar voelde hij zich niet relaxed genoeg om de waarheid te vertellen. Niet tof natuurlijk dat hij er over gelogen heeft, maar de actie zelf is niet echt het probleem wel? Waarom heb je er dan wel een dergelijk probleem van gemaakt dat hij het schijnbaar niet durfde te zeggen?
Lijkt me dat als je je relatie wilt behouden je dit niet alleen laat rusten, maar ook bij jezelf te rade gaat waar zijn behoefte tot verzwijgen vandaan komt/kwam.
zo hee! da's lekker omgedraaidquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:33 schreef kingmob het volgende:
Schijnbaar voelde hij zich niet relaxed genoeg om de waarheid te vertellen. Niet tof natuurlijk dat hij er over gelogen heeft, maar de actie zelf is niet echt het probleem wel? Waarom heb je er dan wel een dergelijk probleem van gemaakt dat hij het schijnbaar niet durfde te zeggen?
Lijkt me dat als je je relatie wilt behouden je dit niet alleen laat rusten, maar ook bij jezelf te rade gaat waar zijn behoefte tot verzwijgen vandaan komt/kwam.
disclamer: Niet bedoelt als kritiek, slechts een waarneming uit de info die ik uit je posts kan halen
Ja, zo bedoelde ik het dus nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef simmu het volgende:
[..]
zo hee! da's lekker omgedraaid![]()
als mijn man tegen mij zegt: "ik lieg tegen je want ik voel me niet genoeg op mijn gemak om de waarheid te vertellen. daar moet jij aan werken" heeft manlief hier toch echt een groot probleem kan ik je vertellen! dikke doei! dat opent de deur voor een ellendige cirkel waar je niet meer uit komt. want waarom zou ik me nog op mijn gemak en vol vertrouwen voelen wanneer iemand tegen me liegt en dan ook nog eens de verantwoordelijkheid daarvan bij een ander legt?
oh, liegen is hier in huis een hele grote "no-go!". gewoon altijd, onder welke situatie dan ook. er wordt hier niet gelogen. dat is gewoon erg belangrijk voor ons beiden en dat geven we ook de kinderen mee. als mijn 2 jarige jokt krijgt ze op der falie en leg ik uit dat het jokken nog erger is dan wat ze deed waar ze over joktequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik het dus niet. Het punt is dat hij nergens 'verantwoording' voor hoefde af te leggen en dat blijkbaar wel zo voelde. Die situatie lijkt me ernstiger dan de daadwerkelijke leugen, maar iedereen heeft zijn eigen mores. Je kunt dan wel een enorm probleem maken van het liegen en tevreden zijn over het feit dat hij 'fout' was en jij 'goed', daar heb je geen fuck aan als je relatie uit is.
Als hij die woorden zou uit spreken zou dat redelijk belachelijk zijn, maar hij spreekt die woorden niet uit, dat doe ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |