SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Isthisit het volgende:
Als je als student 1000 euro per maand verdiend, doe je of een pauper pretstudie of je bent hoer.
its teh interwebzzzquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Isthisit het volgende:
Als je als student 1000 euro per maand verdiend, doe je of een pauper pretstudie of je bent hoer.
Sterke grap.quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef geertn het volgende:
Ik verdien geld met het spotten van kankerdebielen. Hoe achterlijker de persoon, hoe hoger het loon (tot een max van 300 euro). Ik heb zojuist weer 300 euro verdient in 3 minuten tijd. Bedankt
*lacht verder in zijn vuistje*quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef geertn het volgende:
Ik verdien geld met het spotten van kankerdebielen. Hoe achterlijker de persoon, hoe hoger het loon (tot een max van 300 euro). Ik heb zojuist weer 300 euro verdient in 3 minuten tijd. Bedankt
Kankergarpig mangquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef geertn het volgende:
Vind je? Heb je soms last van het Down syndroom waardoor je dit werkelijk grappig vind? LoL!quote:
Neraice:quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Neraice het volgende:
Slechte grap maken en het dan afschuiven op trollen
Ik betaal mijn eigen WW enzo welquote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef Henno het volgende:
En toen brak TS z'n nek op z'n werk en had ie nergens recht op, wheheheh
Dan moeten ze me eerst pakkenquote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Stoer hoor TS. Tot de arbeidsinspectie/belastingdienst je pakt of je een ongeluk krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |