En als ik dan superverliefd ben, en ik vind alles leuk aan die jongen, verlaat hij mij voor zijn ex. Ik heb steeds pech in de liefde.
Ik ga gewoon vanaf nu proberen minder kritsch te zijn.
quote:Jij bent wel erg veeleisend zeg!
Op zondag 16 juni 2002 17:02 schreef nrg het volgende:
Het is alleen uitgegaan omdat hij niets in huis deed, 1x per week ging douchen en soms 2 weken zijn tanden niet poetste. Hij was gewoon erg lui.
quote:wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten..
En als ik dan superverliefd ben, en ik vind alles leuk aan die jongen, verlaat hij mij voor zijn ex. Ik heb steeds pech in de liefde.Ik ga gewoon vanaf nu proberen minder kritsch te zijn.
maar dat gaat makkelijk he dat knopje omdraaien in je hoofd
Dit is inderdaad voor de jongen in kwestie niet leuk. En het meisje krijgt dan al snel de status van 'slet'.
En om dat te voorkomen, moet je voor jezelf afvragen of je wel zeker iets met die jongen wilt.
Ga dus niet verliefd worden op zijn uiterlijk ofzo, maar kijk eerst even of je de persoon zelf ook leuk vind.
Ik vraag me ook een beetje af of je eigelijk wel echt verliefd bent op zo'n iemand, omdat je zegt dat je snel afknapt op bepaalde kleine dingen.
Als ik verliefd ben en een relatie heb dan kan ik niet zo snel meer op iemand afknappen.
Veel succes met het zoeken naar de ware!
quote:Nee hoor, als je zegt dat je interesse in hem hebt en hem beter wil gaan leren kennen dan kun je nog na afloop zeggen dat het niets wordt of juist wel!. Dat heet daten...;)
Op zondag 16 juni 2002 17:10 schreef nrg het volgende:
Ja daar heb je gelijk in, maar als je dan dingen met die jongen wil gaan doen, naar de bios enzo, om hem beter te leren kennen, gaat hij er al vanuit dat je iets met elkaar hebt. Dat is dan heel moeilijk toch?
quote:feel the same way...
Ik heb steeds pech in de liefde.
*heeft vanavond een date...*
quote:hoezo je hebt toch niet na 1 date al een relatie...
Op zondag 16 juni 2002 17:17 schreef nrg het volgende:
Maar dat weet je toch niet na 1 date? Moet ik dan na elke keer zeggen: "Nou ik weet het nog niet hoor, ik wil nog wat vaker met je uit". Dat is dan toch ook superfrustie voor die jongen? En wat als je heel, heel erg graag met elkaar wil zoenen, en kriebels in je buik krijgt als je alleen al naar hem kijkt, en overloopt van geluk als hij tijdens de film je hand vastpakt?*heeft vanavond een date...*
quote:Dat heb ik ook, ik ben veel te kritisch....
Op zondag 16 juni 2002 16:59 schreef Lovely-Lili het volgende:
Ik heb het omgekeerde. Word namelijk helemaal niet snel verliefd. Da's ook niet alles hoor
quote:weet je gelijk waart je aan toe bent..
Op zondag 16 juni 2002 17:22 schreef nrg het volgende:
Nee precies, je hebt niet na 1 date een relatie. Maar de jongens waar ik mee uit ben geweest dachten daar heeeeel anders over. Die gingen me gelijk claimen, en daar kan ik echt helemaal niet tegen!
AFKAPPUH
Na 3 dates weet je wel of het een goede is of niet...toch?
quote:ja maar stel dat er wel gezoend wordt, heb je dan gelijk een relatie..
Op zondag 16 juni 2002 17:23 schreef Magistic het volgende:
Er was laatst iemand die zei: "Als er na de 3de date nog niets gebeurd is... word je vrienden"Na 3 dates weet je wel of het een goede is of niet...toch?
Denk het niet..
quote:tuurlijk wel... zoenen is gaaf..
Op zondag 16 juni 2002 17:25 schreef nrg het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk! Maaruh, mag je nou wel of niet met elkaar zoenen op de eerste date als je het allebei echt heel graag wil?
quote:Why not? Kan ook fijn zijn, je hoeft toch niet meteen een relatie te beginnen. Zolang je daar duidelijk in bent, hoeft het dan ook geen frustratie (zoals je zegt) te zijn voor die jongen..
Op zondag 16 juni 2002 17:25 schreef nrg het volgende:
..mag je nou wel of niet met elkaar zoenen op de eerste date als je het allebei echt heel graag wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |