Idd. Anders kun je zelf gewoon iets in elkaar vlechten van stokken en touw.quote:Op maandag 4 april 2011 20:32 schreef Sealnova het volgende:
Ligt er aan hoe groot de glasscherven zijn....
Kan wel, ik moet het ook nog uitvlakken. En met al het risico dat ik per abuis toch in glas grijp of iets dergelijks.quote:
Is eigenlijk net te grof. Misschien dat ik bij de boerenbond nog eens moet kijken, misschien denk ik dat het te grof is.quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Sealnova het volgende:
Kan je niet iets met kippengaas maken of is dat te grof?
ik heb zo'n flauw vermoede dat horgaas + glas niet lang goed gaatquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef MrDrako het volgende:
horgaas kopen en spannen in een houten frame?
kan je niet gewoon een paar latjes heel dicht tegen elkaar aan timmeren op een frame, zodat alleen zand erdoor kan? (beetje als een pallet)quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
ik heb zo'n flauw vermoede dat horgaas + glas niet lang goed gaatplus horgaas is wel erg fijn weer (Heb van de week nog wat horren gekocht)
mwa zal wel redelijk meevallen denk ik, maar hoeveel wil je er aan uitgeven dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
ik heb zo'n flauw vermoede dat horgaas + glas niet lang goed gaatplus horgaas is wel erg fijn weer (Heb van de week nog wat horren gekocht)
Ik ben Nederlander, dus eigenlijk helemaal nietsquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mwa zal wel redelijk meevallen denk ik, maar hoeveel wil je er aan uitgeven dan?
Je hebt ook alu-horgaas, dat heeft gaten van 2,1 x 2,1 mmquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |