Onzin. Je kan niet plaatselijk vet verliezen maar het kan wel meer vorm krijgen.quote:
http://sport.infonu.nl/di(...)ixpackwasbordje.htmlquote:
Het gaat om een bierbuik wegwerken he?quote:Op maandag 4 april 2011 19:10 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
http://sport.infonu.nl/di(...)ixpackwasbordje.html
"Je kunt je buikspieren nog zo hard trainen, maar als je een laag vet erover hebt zul je nooit een sixpack krijgen. Daarom zul je een tijd lang Cardiotraining moeten doen tot je een strak buikje hebt. Je kunt op fitness gaan en hier op de loopband gaan rennen of op de fiets."
Begrijpend lezenquote:Op maandag 4 april 2011 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het gaat om een bierbuik wegwerken he?Niet om een sixpack te krijgen.
maar als je een laag vet erover hebt zul je nooit een sixpack krijgenquote:Op maandag 4 april 2011 19:14 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Begrijpend lezende buikspieroefeningen halen het vet niet weg, dat was het punt van mijn post...
Hoe kom je bij die 2% te weinig dan..?quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Dorandeo het volgende:
ik heb 2% TE WEINIG vet, maar wel een bierbuik. Ik snap niet eens hoe dat kan...
Doordat je te weinig vet hebt, en een dikke buik hebt van het lui zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Dorandeo het volgende:
ik heb 2% TE WEINIG vet, maar wel een bierbuik. Ik snap niet eens hoe dat kan...
bmi-testquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die 2% te weinig dan..?
Ga jij eerst maar eens 2% van het jaar trainen, dan pas neem ik je serieus.quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Dorandeo het volgende:
Minder vlees adviseren.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef SilkenTofu het volgende:
BMI testen zeggen niet zoveel, als jij in de spiegel ziet dat je vet krijgt op plekken waar het niet hoort moet je gewoon je voedingspatroon aanpassen. Minder vlees en minder bier, helpt ontzettend goed.
(en de trap ipv lift/roltrap, waar je de bus/auto kan vervangen door te fietsen de fiets nemen)
Van jezelf een gezond lichaam hebben daar kan best een "officieel" te laag BMI bij horen, met die dingen meten ze de breedte van je lichaam niet dus die BMI tests slaan niet altijd ergens op.
Je username bevat Tofu.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef SilkenTofu het volgende:
BMI testen zeggen niet zoveel, als jij in de spiegel ziet dat je vet krijgt op plekken waar het niet hoort moet je gewoon je voedingspatroon aanpassen. Minder vlees en minder bier, helpt ontzettend goed.
(en de trap ipv lift/roltrap, waar je de bus/auto kan vervangen door te fietsen de fiets nemen)
Van jezelf een gezond lichaam hebben daar kan best een "officieel" te laag BMI bij horen, met die dingen meten ze de breedte van je lichaam niet dus die BMI tests slaan niet altijd ergens op.
Minder vlees is altijd een goed adviesquote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Minder vlees adviseren.![]()
Vlees en eiwitten TS.
Alleen als je 20+ frikadellen per dag eet.quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Minder vlees is altijd een goed advies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |