fap fap fapquote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik ben anoniem op the interwebs
Maar wel blij met mijn jurk alles gr gr
Wie is dat dan in je fobo?quote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik ben anoniem op the interwebs
Maar wel blij met mijn jurk alles gr gr
naaktpoesjes, daar houdt koelkast vanquote:Op maandag 4 april 2011 18:57 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
aaaah wat lief. wat voor katten
quote:Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Waarom hoor ik "Episch centrum" in plaats van "epicentrum".
sukkel wat doe jequote:
WTF is datquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
naaktpoesjes, daar houdt koelkast van
Die wordt het definitief.quote:Op maandag 4 april 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kenservies beest is dat gek?!
Vind je ' m niet mooi?quote:Op maandag 4 april 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kenservies beest is dat gek?!
quote:
Hier gaat iets misquote:
Ja dat zeg ik netquote:Op maandag 4 april 2011 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat zo'n Mexicaanse naakthond of zo?
Mijn reactie weggooien op feesboekquote:
Hij staat er gewoon nog mattiequote:
Mijn laatste status al gezien ??quote:
Dodelijk serieusquote:Op maandag 4 april 2011 19:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jullie 2 zijn toch niet serieus heh?!
Verkapte nee hups ik ga niet reageren postquote:
Hou jij rekening met de kikkers die die baardangaam eet?quote:Op maandag 4 april 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Houden jullie wel rekening met de extra verzorging die een naakthond nodig heeft
moi!quote:Op maandag 4 april 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand trouwens al wel eens een uurtje happy hardcore aan elkaar gemixt?
mono een half uurtje ooit toch?quote:Op maandag 4 april 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand trouwens al wel eens een uurtje happy hardcore aan elkaar gemixt?
Die eet geen kikkersquote:Op maandag 4 april 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou jij rekening met de kikkers die die baardangaam eet?
True. Daarom moet de huid vaak extra verzorgd worden.quote:Op maandag 4 april 2011 19:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En een naakthond heeft gewoon geen haar
Ik zie je status niet eensquote:Op maandag 4 april 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte nee hups ik ga niet reageren post
quote:
Rottjesquote:Op maandag 4 april 2011 19:23 schreef Zokunen het volgende:
Uber baas zijn de Engelse Bulldog en de Rottweiler, maar daar moet je VEEL tijd in stoppen.
En heel streng zijn, maar Rottweilers zijn zulke schatjes! ECHT zo lief! (mits goede baas)
Die zijn ook mooiquote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
Of een Husky, maar dan moet ik eerst conditie hebben, die beesten rennen zich letterlijk dood als je ze laat gaan.
Sinds ze een staart moeten hebben zijn ze echt niet meer eng hoor. Die dingen kwispelen je gek. En een kracht in die staart niet te zuinigquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Maar echt Rottweilers zijn ZO FOKKING LIEV.
Eng als je bang voor honden bent maar echt als je een goed afgerichte hebt zo ongeveer de liefste hond die er is
Hoi, ik heb een nonnenhontquote:
Ik vind dat staart moeten hebben ZO GEMEEN! (ook bij de cocker spaniel) Die beesten hebben er 90% zeker zo veel last van.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds ze een staart moeten hebben zijn ze echt niet meer eng hoor. Die dingen kwispelen je gek. En een kracht in die staart niet te zuinig
Hehehe als ik die hier los rond zou laten lopen, is-ie binnen 4 seconden platgereden!quote:
Mijn rott heeft een keer een kopje van tafel gekwispeld. Kopje vloog met een noodgang tegen de muur, 6 meter verderop.quote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind dat staart moeten hebben ZO GEMEEN! (ook bij de cocker spaniel) Die beesten hebben er 90% zeker zo veel last van.
Ik kots echt op die beleidsbepalers.
Pekinees?quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
Berner sennen is ook wel leuk. en ik heb nog een zwak voor een ras, maar kan ff niet op de naam komen.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
katten zijn tof en epic en awesome
quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
katten zijn tof en epic en awesome
Ze kwispelen te hard en dus breken ze hem wat permanente pijn geeft.quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoezo hebben die beesten last van hun staart ?
Dat ding zit er toch niet voor jan lul ?
Dat is voor de iets dommere autisten onder onsquote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Wat is dat voor kuts dat als je iets selecteert er iets komt van zoekhulp
Fokking irritant he? Ik gebruik dat selecteren soms ff als leeshulp, maar dit is vet irritant!quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Die's goed ja!quote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand even liam lynch voor me verzoeken, met united states of whatever.
Site, dikke stront, traag, grrquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand even liam lynch voor me verzoeken, met united states of whatever.
United states ook nietquote:
Baltazar.quote:Op maandag 4 april 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
Ik las TT en kwam even kijken.
Koelkast, hoe heet ie? Rex, Snuffie?
Dan noemen we 'm Xolo!quote:Op maandag 4 april 2011 19:38 schreef Zokunen het volgende:
Oké de naam is "Xoloitzquintle".
Een Mexicaanse naakthond.
Dan denk ik niet dat ie erin staatquote:
Jij bent echt een mazzelpikquote:
Dat had ik een aantal dagen geleden ook al last van. Aangezien ik tijdens het lezen de tekst de hele tijd van verschillende kanten selecteer kreeg ik al schoon genoeg van die "hulp". Gelukkig kun je het uitzetten.quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Vast geen nummer 1 hit geweest hier!quote:Op maandag 4 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ie erin staat
quote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik een aantal dagen geleden ook al last van. Aangezien ik tijdens het lezen de tekst de hele tijd van verschillende kanten selecteer kreeg ik al schoon genoeg van die "hulp". Gelukkig kun je het uitzetten.
Hey baas, nog bedankt voor uw positieve feedbackquote:
Stuur een mailtje danquote:
Dat gaat over die naakthond?quote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef Zokunen het volgende:
Aard: zeer intelligent, vrolijk in de familiekring maar terughoudend jegens vreemden
Het was echt een wereld uitzendingquote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hey baas, nog bedankt voor uw positieve feedback
quote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij opties
Overige voorkeuren tabblad overig
Er is ook zo een liedje over een Bobtail geloof ik, toen onze bob een bobje was.quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een friese stabij, ook zo lief
Oeh wat een lelijke hondenquote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is ook zo een liedje over een Bobtail geloof ik, toen onze bob een bobje was.
Grote honden zijn meestal het liefst!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Dalando
Bericht:
Waarom de neuq met ck mag je geen hardstyle platen nu?
Ook mooiquote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad. Neem dan een Zwitserse witte herder.
Catfight magquote:
En dan mijn verzoekjequote:
Dit nummerquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef utopie het volgende:
Wil ik mijn mattie vragen of ie me gemist heeft, krijg je dit;
Let op: smegmanus wil geen berichtjes van jou ontvangen.
Met liefdequote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
Laat iemand me aub neerschieten! De pijn is ondragelijk
quote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
Laat iemand me aub neerschieten! De pijn is ondragelijk
quote:
Doe mij ook een headshot dan!quote:
Auwwwwwwquote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
Sharr, m'n muil doet zo een verschrikkelijk Pijn! Ze moesten de 2e verstandskies eruit boren bah bah bah
Oh shit, hoe is het nu met je IQ?quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
Sharr, m'n muil doet zo een verschrikkelijk Pijn! Ze moesten de 2e verstandskies eruit boren bah bah bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
Dat ik het niet doe wil niet zeggen dat ik er niet over denk
Nakend door de wallen rennen!
Tsja! Ik ben AFK,quote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
IQ is flink gedaald, myZen is oppeens de beste zender ter wereld
Maar dat is ook een vuilnisbakkenbeestquote:
Maar ze won in de hont vs kat in de tcquote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dat is ook een vuilnisbakkenbeest
True truequote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar na al die dierenarts bezoeken was ze niet zo goedkoop meer he
Koelkast Komt uit regio nijmegen/brabant ?quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 tientjes kunnen ze krijgen, voor de moeite. Weet je wat ik voor zes meier kan kopen.
Weet je hoeveel het kost om een puppy 8 weken te verzorgen + inentingen en ontwormen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 tientjes kunnen ze krijgen, voor de moeite. Weet je wat ik voor zes meier kan kopen.
En dan heeft hij het nog niet eens over het geld.quote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet je hoeveel het kost om een puppy 8 weken te verzorgen + inentingen en ontwormen?
Daarom, dus 650 euro is heul niet duur.quote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet je hoeveel het kost om een puppy 8 weken te verzorgen + inentingen en ontwormen?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb liever kattenquote:Op maandag 4 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]Dat is toch het liefste dat er is joh. Een puppy
Onjuistquote:
ahhhhhquote:Op maandag 4 april 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit diertje is niet veilig bij mij, die knuffel ik plat
Totaal nietquote:Op maandag 4 april 2011 20:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Koelkast Komt uit regio nijmegen/brabant ?
dat zou ik niet doen neequote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef utopie het volgende:
smegmanus die mij pakkie geeft
zou ik gebanned worden om het linken van PM's?!
dezequote:Op maandag 4 april 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
Wat voor een pup gaan Koelkast en Popje halen?
serieus!quote:Op maandag 4 april 2011 20:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omg zijn oren zijn even groot als mijn hond
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ben een tijdje weggeweest maar ik ben terug. Morgen nog 1 tentamen herkansing en ik heb zojuist 330 pagina's gelezen. TIJD OM TE FOKKEN VOOR LEVEN BITCHESSSS
Ik heb jullie gemist
Vooral koelkast
Snufquote:Op maandag 4 april 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ben een tijdje weggeweest maar ik ben terug. Morgen nog 1 tentamen herkansing en ik heb zojuist 330 pagina's gelezen. TIJD OM TE FOKKEN VOOR LEVEN BITCHESSSS
Ik heb jullie gemist
Vooral koelkast
Sorryquote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hou op, mijn biologische klok begint te tikken
Met of zonder pizza?quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snuf zijn hond heet hont.
Pic van je hont
HIER, DÁT IS PAS EEN HONT ZO STOER EN FIER EN ALLESquote:
Met zijn grote oren vast blijven hangenquote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
MIJN HONT ZIT MOMENTEEN VAST IN EEN KARTONNEN DOOS WACHT EFFE FOTO UPLOADEN__!
Wat is momenteen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
MIJN HONT ZIT MOMENTEEN VAST IN EEN KARTONNEN DOOS WACHT EFFE FOTO UPLOADEN__!
Doet me denken aan mijn honden XD die kwam wel eens aanzetten met een dode vogel in hun bek XDquote:
Een kartonnen doos en een vogel is nogal een verschilquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn honden XD die kwam wel eens aanzetten met een dode vogel in hun bek XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |