Ik vroeg me af hoe de Fokkers dat oplossen en kon nog geen duidelijk topic vinden behalve iets over laptops/pc's in de huiskamer.
Dus bij deze, heb jij een losse studeerkamer en wat staat daar allemaal?
Wij hebben een kleine kamer over waar een bureautje staat. We gebruiken allebei een laptop, en dan meestal in de huiskamer, maar hier staat wel mijn extra beeldscherm voor als ik met iets groters bezig ben.
Verder is 1 hele muur een kast met dingen als administratie, camera's + kabeltjes, mijn naaimachine en bijbehorende spulletjes en stofjes, bakken met papier, enveloppen, tabbladen, stickers, etc, knipsel boeken [ik hou een soort plakboeken bij omdat ik anders alle kranten en tijdschriften wil bewaren, nu scheur ik de interessante dingen uit voor in een boek en gooi de rest weg], printer, wat boeken die niet in de woonkamer thuishoren en/of in de kast passen.
Op de bovenste planken van deze kast staan 2 kratjes met klimspullen en snowbaordspullen [denk aan goggles, handschoenen, wax, etc, de boardjes zelf hangen aan de muur].
Nu is die kamer mede zo handig omdat het er niet mooi hoeft te zijn. We kunnen al onze spullen er kwijt, trekken de deur achter ons dicht en opgeruimd stat netjes.
Maar toch zou ik er graag wat meer mee doen, en vandaar dit topic om inspiratie op te doen.
Ik zat vooralsnog te denken aan witte dozen om alles netjes in op te bergen per categorie oid. Die zou ik dan willen beplakken met verschillende soorten behang of ander papier met een motief. Hierdoor komt er rust doordat alles opgeruimd en wit is maar maak ik het toch weer speels en gezellig door kleuren te gebruiken. Wel lijkt het me dan zaak om papier uit te zoeken dat enigszins bij elkaar past.
Qua sfeer, we hebben een formica bureautje met gispen stoel erbij, een oud wandkastje met antieke naaidozen e.d erin en het kleinste muurtje [ongeveer 1m breed] is chocoladebruin met zonnebloem geel schuingestreept geverfd. Dus voor de behang stukjes denk ik ook aan jaren 60/70 zodat het een beetje bij elkaar past.
Foto's volgens. Hoop ook foto's van jullie oplossingen te zien!
an urge to help mankind overcomes me