We gaan gewoon door hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat zie Daniels laatste post in het vorige deel?
Helemaal mee eens. Ok, er was wat slowchat, maar het ging wel ergens over. Dat kan van andere reeksen absoluut niet gezegd worden.quote:Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Supersoep het volgende:
Fight the system!
Ik vind het sowieso belachelijk dat de reeks gesloten is, terwijl andere kuttopics wel open mogen blijven. Wees dan consistent. Als je vind dat een topic teveel in kwaliteit verliest, verwijder dan de personen die er enkel komen om te trollen.
Nee. Geen speciaal Richard topic. Het topic wat Keep_Walking heeft geopend is een mooie loop-hole want daar kan alles weer opnieuw beginnen, maar het is maar de vraag of de mods dat open gaan houden.quote:Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap 't wel maar zo is het niet helemaal eerlijk. In datingsite ervaringen gaat het ook allang niet meer alleen over datingsite ervaringen. In singles ook niet meer over het vrijgezelle leven en ook in HVJJN komen regelmatig slowchats voor. Dan kan je net zo goed alles sluiten.
Misschien kunnen we een speciaal Richard-topic maken? ''Een kijk in het leven van een persoon met BDD''. Zoiets. Ik vind dat wel zo toepasselijk want over versieren op latere leeftijd gaat het niet. Dat heeft het nooit gedaan eigenlijk.. ''t is maar een idee. Wie vindt dit een goed idee?
Maar het gaat grotendeels wel over Richard, eerlijk is eerlijk, als hij er niet meer is gaat het al HELEMAAL nergens meer over.quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee. Geen speciaal Richard topic. Het topic wat Keep_Walking heeft geopend is een mooie loop-hole want daar kan alles weer opnieuw beginnen, maar het is maar de vraag of de mods dat open gaan houden.
Ja maar we hebben een tijd geleden afgesproken niet te reageren op trolls en deze te rapporteren, maar blijkbaar werkt dat niet. En het is gewoon waar dat 'versieren op latere leeftijd' de lading niet dekt voor het aantal vaste users die hier komen. Daarom trekt het ook mensen aan die hier lopen te trollen, omdat de echt serieuze mensen er niet tussen passen, en die er wel tussen passen zullen niet zo snel kijken in een topic over versieren, omdat dat eigenlijk niet zo aan de orde is.quote:Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Supersoep het volgende:
Fight the system!
Ik vind het sowieso belachelijk dat de reeks gesloten is, terwijl andere kuttopics wel open mogen blijven. Wees dan consistent. Als je vind dat een topic teveel in kwaliteit verliest, verwijder dan de personen die er enkel komen om te trollen.
Hij is dan ook eenzaam.quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef iwannabehigh het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA laat maar, hij heeft al een ander topic gekaapt. Eenzaamheid. Nu wordt dat een reeks, sluit deze dan maar inderdaad![]()
Het topic is toch echt wel voor hem gemaakt. Vroeg of laat gaat 't wel weer over hem, hij begint al met ''kapen'' hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
Alsof dat topic bij voorbaat niet voor hem gemaakt was, kom op. Verder heeft hij daar nog maar één post, dat is nog geen topickaping. Gelukkig maar.
Ben je echt achterlijk of doe je maar alsof, dat vraag ik me soms af.quote:Op maandag 4 april 2011 19:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, ik kon het eerst niet geloven.Hahahaha echt niet normaal eigenlijk.
En die leegte moet je opvullen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen die hun verjaardag niet willen vieren; conclusie?
Houden er niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan, denk ik zo.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen die hun verjaardag niet willen vieren; conclusie?
Houden er niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan, denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |