abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95030412
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.

Eerste meet. Datum: n.n.b.

Wie zijn erbij:

Keep_Walking
deelnemer
iwannabehigh
Crutch (als hij zin heeft)

[ Bericht 2% gewijzigd door Crutch op 03-04-2011 15:48:16 ]
pi_95030576
The sage continues!
  maandag 4 april 2011 @ 17:54:44 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95031318
Mag dit wel?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95032044
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag dit wel?
Why not?
pi_95032675
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Why not?
Omdat zie Daniels laatste post in het vorige deel? :P
pi_95032759
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat zie Daniels laatste post in het vorige deel? :P
We gaan gewoon door hoor. :Y
pi_95032848
Fight the system!

Ik vind het sowieso belachelijk dat de reeks gesloten is, terwijl andere kuttopics wel open mogen blijven. Wees dan consistent. Als je vind dat een topic teveel in kwaliteit verliest, verwijder dan de personen die er enkel komen om te trollen.
Ron Paul 2012
pi_95032897
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Supersoep het volgende:
Fight the system!

Ik vind het sowieso belachelijk dat de reeks gesloten is, terwijl andere kuttopics wel open mogen blijven. Wees dan consistent. Als je vind dat een topic teveel in kwaliteit verliest, verwijder dan de personen die er enkel komen om te trollen.
Helemaal mee eens. Ok, er was wat slowchat, maar het ging wel ergens over. Dat kan van andere reeksen absoluut niet gezegd worden.
pi_95033082
Ik snap 't wel maar zo is het niet helemaal eerlijk. In datingsite ervaringen gaat het ook allang niet meer alleen over datingsite ervaringen. In singles ook niet meer over het vrijgezelle leven en ook in HVJJN komen regelmatig slowchats voor. Dan kan je net zo goed alles sluiten.

Misschien kunnen we een speciaal Richard-topic maken? ''Een kijk in het leven van een persoon met BDD''. Zoiets. Ik vind dat wel zo toepasselijk want over versieren op latere leeftijd gaat het niet. Dat heeft het nooit gedaan eigenlijk.. ''t is maar een idee. Wie vindt dit een goed idee?
pi_95033211
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap 't wel maar zo is het niet helemaal eerlijk. In datingsite ervaringen gaat het ook allang niet meer alleen over datingsite ervaringen. In singles ook niet meer over het vrijgezelle leven en ook in HVJJN komen regelmatig slowchats voor. Dan kan je net zo goed alles sluiten.

Misschien kunnen we een speciaal Richard-topic maken? ''Een kijk in het leven van een persoon met BDD''. Zoiets. Ik vind dat wel zo toepasselijk want over versieren op latere leeftijd gaat het niet. Dat heeft het nooit gedaan eigenlijk.. ''t is maar een idee. Wie vindt dit een goed idee?
Nee. Geen speciaal Richard topic. Het topic wat Keep_Walking heeft geopend is een mooie loop-hole want daar kan alles weer opnieuw beginnen, maar het is maar de vraag of de mods dat open gaan houden.
Ron Paul 2012
pi_95033259
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee. Geen speciaal Richard topic. Het topic wat Keep_Walking heeft geopend is een mooie loop-hole want daar kan alles weer opnieuw beginnen, maar het is maar de vraag of de mods dat open gaan houden.
Maar het gaat grotendeels wel over Richard, eerlijk is eerlijk, als hij er niet meer is gaat het al HELEMAAL nergens meer over.
pi_95033439
HAHAHAHAHAHAHAHA laat maar, hij heeft al een ander topic gekaapt. Eenzaamheid. Nu wordt dat een reeks, sluit deze dan maar inderdaad w/ _O-
pi_95033807
Hij gaat gewoon door. :Y _O-
pi_95033995
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Supersoep het volgende:
Fight the system!

Ja maar we hebben een tijd geleden afgesproken niet te reageren op trolls en deze te rapporteren, maar blijkbaar werkt dat niet. En het is gewoon waar dat 'versieren op latere leeftijd' de lading niet dekt voor het aantal vaste users die hier komen. Daarom trekt het ook mensen aan die hier lopen te trollen, omdat de echt serieuze mensen er niet tussen passen, en die er wel tussen passen zullen niet zo snel kijken in een topic over versieren, omdat dat eigenlijk niet zo aan de orde is.
pi_95034009
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef iwannabehigh het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA laat maar, hij heeft al een ander topic gekaapt. Eenzaamheid. Nu wordt dat een reeks, sluit deze dan maar inderdaad w/ _O-
Hij is dan ook eenzaam.
pi_95034850
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef Halcon het volgende:
Hij gaat gewoon door. :Y _O-
Ja, ik kon het eerst niet geloven. _O- Hahahaha echt niet normaal eigenlijk.
pi_95034903
Alsof dat topic bij voorbaat niet voor hem gemaakt was, kom op. Verder heeft hij daar nog maar één post, dat is nog geen topickaping. Gelukkig maar.
Ron Paul 2012
pi_95034986
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
Alsof dat topic bij voorbaat niet voor hem gemaakt was, kom op. Verder heeft hij daar nog maar één post, dat is nog geen topickaping. Gelukkig maar.
Het topic is toch echt wel voor hem gemaakt. Vroeg of laat gaat 't wel weer over hem, hij begint al met ''kapen'' hoor. :')

ps straw we zouden elkaar negeren en jij hebt genoeg getrolld over mij mbt stalken, Turks meisje e.d. Trollen was het niet, het was toch echt een herhaling van je eigen woorden.
pi_95035118
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 19:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik kon het eerst niet geloven. _O- Hahahaha echt niet normaal eigenlijk.
Ben je echt achterlijk of doe je maar alsof, dat vraag ik me soms af.
pi_95035167
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 19:09 schreef iwannabehigh het volgende:
ps straw we zouden elkaar negeren ;)
En ondertussen wel trollen over mij in een vorig deel, het is goed met je.
pi_95035447
Kun je het niet beter noemen versieren op latere leeftijd waar altijd ruzie is :6
pi_95035507
,

[ Bericht 99% gewijzigd door iwannabehigh op 04-04-2011 19:20:16 ]
pi_95038656
Mensen die hun verjaardag niet willen vieren; conclusie?

Houden er niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan, denk ik zo.
pi_95038936
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:

Houden er niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan, denk ik zo.
En die leegte moet je opvullen.
pi_95039050
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:

:? :? :? :? :? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')