Jawel dus.quote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef Niekess het volgende:
Volgensmij gebeurd dit bij de meeste jongens/meisjes wel dat je gewoon verlegen bent.
Ben dat zelf namelijk en het irriteert me opzicht wel. Want zonder een vriendin mis je wel een groot deel van je leven.
Ga opzich best wel vaak de stad in met name op zaterdag avond maar ook dan is de verlegenheid nog aanwezig. (En de stad hier is opzich ook best wel saai.) Ben ook niet echt een liefhebber van bier, maar denk niet dat het wat uitmaakt.
Misschien tips tegen de verlegenheid?
Wat een onzin. Dus als je geen liefhebber van bier bent, ben je per definitie meer verlegen dan wanneer je dat wel bent?quote:
Ik zeg alleen dat je losser wordt en daardoor sneller een praatje maakt dan iemand die geen bier/alcohol drinkt. Als jij heel gemakkelijk een praatje aan kan gaan dan ligt dat aan jou(hoe verlegen jij bent enzo), niet in het algemeen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:50 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus als je geen liefhebber van bier bent, ben je per definitie meer verlegen dan wanneer je dat wel bent?
Denk dat er wel meer is dan alleen bier eigenlijk om los te komen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je losser wordt en daardoor sneller een praatje maakt dan iemand die geen bier/alcohol drinkt. Als jij heel gemakkelijk een praatje aan kan gaan dan ligt dat aan jou(hoe verlegen jij bent enzo), niet in het algemeen.
Als ik door de week niet veel doe dan klooien op laptop of even de stad inga uit verveelheid heb ik zeker wel tijd voor een vriendin.quote:Op maandag 4 april 2011 17:15 schreef Bozkurt het volgende:
maat, je moet ook tijd maken voor je vriendin he
ze hebben VAAK aandacht te kort, xD
mischien is het wel leuk om een vriendin te hebben
maar soms word het ook wel irritant
nja, gewoon doen man..kan je wel
ltrs
quote:Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef trekeennummertje het volgende:
Je hebt moeite om met meisjes te praten? Probeer met de ietwat minder mooie meisjes te kletsen, en/of met de gedachte:"Een vriendelijk praatje is nooit weg", waarbij je nergens op uit bent, behalve een leuk praatje.
Dat zal ik ook zeker doen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef trekeennummertje het volgende:
Je hebt moeite om met meisjes te praten? Probeer met de ietwat minder mooie meisjes te kletsen, en/of met de gedachte:"Een vriendelijk praatje is nooit weg", waarbij je nergens op uit bent, behalve een leuk praatje.
xtc inderdaad, pilletje erin en dan komt het goed met de damesquote:Op maandag 4 april 2011 17:15 schreef Niekess het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer is dan alleen bier eigenlijk om los te komen.
Nouw, misschien niet zo ver dan.quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
xtc inderdaad, pilletje erin en dan komt het goed met de dames
quote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef Niekess het volgende:
Volgensmij gebeurd dit bij de meeste jongens/meisjes wel dat je gewoon verlegen bent.
Ben dat zelf namelijk en het irriteert me opzicht wel. Want zonder een vriendin mis je wel een groot deel van je leven.
Ga opzich best wel vaak de stad in met name op zaterdag avond maar ook dan is de verlegenheid nog aanwezig. (En de stad hier is opzich ook best wel saai.) Ben ook niet echt een liefhebber van bier, maar denk niet dat het wat uitmaakt.
Misschien tips tegen de verlegenheid?
Kan iedereen overkomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:04 schreef alexmeijer het volgende:
[..]@ Verlegen
@ Geen vriendin hebben
@ Geen Alcohol
@ TS
klopt, maar waarom zeg je dan bier in je OP? als je wel andere alcohol drinkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef Niekess het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen.
En bier is niet de enige alcohol hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |