abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95033103
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Tom Ford for Men :)
Jezus -O-

Ik heb het al eerder gezegd hier, maar ik begrijp vaak best wel waarom moslims het Westen zo extreem verderfelijk vinden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95033129
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Tom Ford for Men :)
Een baby met nagellak? Parfum voor pedo's? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033167
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
Door een drooglegging krijg je des te meer vraag, je weetz... Bovendien mochten vrouwen sex niet lekker vinden, dat was extreem onfatsoenlijk!
Ik vraag me dan altijd af hoe zoiets werkt. Vrouw heeft seks vanwege een voorplantingsfunctie, die vent vindt het wel allemaal lekker, maar dat mokkel onder hem ligt er als een plank bij want een beetje kreunen en kronkelen is erg onfatsoenlijk voor haar :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 april 2011 @ 18:36:30 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_95033187
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jezus -O-

Ik heb het al eerder gezegd hier, maar ik begrijp vaak best wel waarom moslims het Westen zo extreem verderfelijk vinden :')
Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veel :P ) dat het dragen van hoofddoekjes in de moslimwereld de binding tussen echtgenoot en echtgenote in de slaapkamer erg versterkt. Omdat je je vrouw dan alleen 's avonds daar met losse haren ziet voor de man, en als vrouw omdat je weet dat je iets bewaart voor je man.

Zoiets. :P
Confidence through competence
pi_95033190
quote:

[..]

Jezus -O-

ja ergens wel.
Wat ik alleen niet snap dat vrouwen zichzelf moeten bedekken omdat mannen anders te veel in verleiding gebracht worden en er slechte dingen kunnen gebeuren. das niet zozeer een vrouwenprobleem als wel een mannen issue denk ik :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95033212
:W
  maandag 4 april 2011 @ 18:37:05 #207
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95033221
quote:

Jezus -O-

Pff verderfelijk, er is hier gewoon veel meer tolerantie en minder taboe, en dat is een groot goed. Sex is een doodnormaal iets, en niet iets waar je niet over mag spreken.
pi_95033226
wat ik dan wel weer snap, als die mannen zichzelf blijkbaar niet kunnen bedwingen, dat vrouwen zichzelf bedekken :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95033255
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:

Nee nee nee, de vagina is tegenwoordig een geheel haarloze zone die er het liefst uitziet als een kinderkut omdat dan alles netjes weggestopt is achter 2 keurig dichte kleine schaamlipjes (99% van de vrouwen heeft daar dan wel enige plastische chirurgie voor nodig, maar dat spreekt voor zich natuurlijk).
  maandag 4 april 2011 @ 18:37:32 #210
55709 Stereotomy
pi_95033260
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Eau de Toilette, een woody citrus, met cypriol als onderscheidende toon. Ik draag het in de zomer wel eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cyperus_scariosus
pi_95033308
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:

Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veel :P ) dat het dragen van hoofddoekjes in de moslimwereld de binding tussen echtgenoot en echtgenote in de slaapkamer erg versterkt. Omdat je je vrouw dan alleen 's avonds daar met losse haren ziet voor de man, en als vrouw omdat je weet dat je iets bewaart voor je man.

En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!
  maandag 4 april 2011 @ 18:39:03 #212
55709 Stereotomy
pi_95033338
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Pff verderfelijk, er is hier gewoon veel meer tolerantie en minder taboe, en dat is een groot goed. Sex is een doodnormaal iets, en niet iets waar je niet over mag spreken.
Nouja, er zou een balans moeten komen. Vind dat het hier soms wel eens wat doorslaat.
  maandag 4 april 2011 @ 18:39:14 #213
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95033344
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:

Nee nee nee, de vagina is tegenwoordig een geheel haarloze zone die er het liefst uitziet als een kinderkut omdat dan alles netjes weggestopt is achter 2 keurig dichte kleine schaamlipjes (99% van de vrouwen heeft daar dan wel enige plastische chirurgie voor nodig, maar dat spreekt voor zich natuurlijk).
Gelukkig wel zeg :{w Die grote bossen haar :{w
pi_95033390
Hoe is het hier?

Ik voel me heel.. flex *O* :+
De eerste dag in het nieuwe gebouw was zoals het hoort heel chaotisch, dus ben wel een beetje gaar nu ;)
pi_95033392
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die vrouwen doen de hoofddoek echt niet alleen in de slaapkamer af. Ruziemaken doen ze thuis ook met losse haren. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033398
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!
Iraanse vrouwen bijv zijn grootverbruikers van cosmetica en parfums e.d en schijnen een uitstekende kledingsmaak te hebben bijv.. onder hun sluiers e.d en ook schijnen ze idd erg openhartig onderling te zijn ja, heb ik ook gelezen.

ja ik lees veel :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95033427
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb anekdotisch bewijs om dit te ontkrachten :')
pi_95033436
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Stereotomy het volgende:

Nouja, er zou een balans moeten komen. Vind dat het hier soms wel eens wat doorslaat.
Vorige week in het nieuws op internet: nieuwe hobby voor tieners ergens in Oost-Europa waar de meiden dan geblinddoekt naakt in een kruis op de grond gaan liggen (met z'n vieren geloof ik) en de naakte jongens daar dan in een cirkel omheen lopen en omstebuurt die meisjes neuken. Heel geinig spelletje! Zijn al diverse meisjes door zwanger geraakt, maar weten niet wie de papa's zijn :')

Wat bedoel je precies met dat het doorslaat? O-)
pi_95033446
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef DarkElf het volgende:
wat ik dan wel weer snap, als die mannen zichzelf blijkbaar niet kunnen bedwingen, dat vrouwen zichzelf bedekken :P
Als je zo denkt verandert er nooit wat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033467
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik heb anekdotisch bewijs om dit te ontkrachten :')
Je collega? :D
pi_95033474
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Die vrouwen doen de hoofddoek echt niet alleen in de slaapkamer af. Ruziemaken doen ze thuis ook met losse haren. ;)
Jup, mijn hoofddoekcollega's dragen ook alleen op plekken waar ze mannen tegen kunnen komen die geen familie van ze zijn.
pi_95033542
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Je collega? :D
Nee, een mede stagiaire. Een Moslima die de ins en outs wilde weten van anale seks omdat haar viendje seks wilde maar zij haar maagdenvlies intact wilde houden. En ze wilde het niet met vriendinnen bespreken.
pi_95033549
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg :{w Die grote bossen haar :{w
Jamaar mag ik asjeblieft zelf kiezen? Nu moet ik wel om erbij te horen. :r
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95033605
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:

Nee, een mede stagiaire. Een Moslima die de ins en outs wilde weten van anale seks omdat haar viendje seks wilde maar zij haar maagdenvlies intact wilde houden. En ze wilde het niet met vriendinnen bespreken.
Ik zei ook niet dat anale seks onder de openhartigheid viel :')
pi_95033645
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jup, mijn hoofddoekcollega's dragen ook alleen op plekken waar ze mannen tegen kunnen komen die geen familie van ze zijn.
:Y En mijn hoofddoek thuishulp deed hem bij mij af in de gang.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')