Jezusquote:
Ik vraag me dan altijd af hoe zoiets werkt. Vrouw heeft seks vanwege een voorplantingsfunctie, die vent vindt het wel allemaal lekker, maar dat mokkel onder hem ligt er als een plank bij want een beetje kreunen en kronkelen is erg onfatsoenlijk voor haarquote:Op maandag 4 april 2011 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
Door een drooglegging krijg je des te meer vraag, je weetz... Bovendien mochten vrouwen sex niet lekker vinden, dat was extreem onfatsoenlijk!
Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veelquote:Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik heb het al eerder gezegd hier, maar ik begrijp vaak best wel waarom moslims het Westen zo extreem verderfelijk vinden
ja ergens wel.quote:Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik heb het al eerder gezegd hier, maar ik begrijp vaak best wel waarom moslims het Westen zo extreem verderfelijk vinden
Pff verderfelijk, er is hier gewoon veel meer tolerantie en minder taboe, en dat is een groot goed. Sex is een doodnormaal iets, en niet iets waar je niet over mag spreken.quote:Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Jezus![]()
Nee nee nee, de vagina is tegenwoordig een geheel haarloze zone die er het liefst uitziet als een kinderkut omdat dan alles netjes weggestopt is achter 2 keurig dichte kleine schaamlipjes (99% van de vrouwen heeft daar dan wel enige plastische chirurgie voor nodig, maar dat spreekt voor zich natuurlijk).quote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
Een baby met nagellak? Parfum voor pedo's?
Eau de Toilette, een woody citrus, met cypriol als onderscheidende toon. Ik draag het in de zomer wel eens.quote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een baby met nagellak? Parfum voor pedo's?
En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veel) dat het dragen van hoofddoekjes in de moslimwereld de binding tussen echtgenoot en echtgenote in de slaapkamer erg versterkt. Omdat je je vrouw dan alleen 's avonds daar met losse haren ziet voor de man, en als vrouw omdat je weet dat je iets bewaart voor je man.
Zoiets.
Nouja, er zou een balans moeten komen. Vind dat het hier soms wel eens wat doorslaat.quote:Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff verderfelijk, er is hier gewoon veel meer tolerantie en minder taboe, en dat is een groot goed. Sex is een doodnormaal iets, en niet iets waar je niet over mag spreken.
Gelukkig wel zegquote:Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, de vagina is tegenwoordig een geheel haarloze zone die er het liefst uitziet als een kinderkut omdat dan alles netjes weggestopt is achter 2 keurig dichte kleine schaamlipjes (99% van de vrouwen heeft daar dan wel enige plastische chirurgie voor nodig, maar dat spreekt voor zich natuurlijk).
Die vrouwen doen de hoofddoek echt niet alleen in de slaapkamer af. Ruziemaken doen ze thuis ook met losse haren.quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had óók ergens gelezen (jezus wat stumble ik veel) dat het dragen van hoofddoekjes in de moslimwereld de binding tussen echtgenoot en echtgenote in de slaapkamer erg versterkt. Omdat je je vrouw dan alleen 's avonds daar met losse haren ziet voor de man, en als vrouw omdat je weet dat je iets bewaart voor je man.
Zoiets.
Iraanse vrouwen bijv zijn grootverbruikers van cosmetica en parfums e.d en schijnen een uitstekende kledingsmaak te hebben bijv.. onder hun sluiers e.d en ook schijnen ze idd erg openhartig onderling te zijn ja, heb ik ook gelezen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!
Ik heb anekdotisch bewijs om dit te ontkrachtenquote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
En het schijnt (ik stumble ook veel, niet eigen ervaring) dat moslimmeisjes onderling vele malen openhartiger zijn over seks dan 'onze' meisjes in een oversekste westerse cultuur. Zoooo dubbel!
Vorige week in het nieuws op internet: nieuwe hobby voor tieners ergens in Oost-Europa waar de meiden dan geblinddoekt naakt in een kruis op de grond gaan liggen (met z'n vieren geloof ik) en de naakte jongens daar dan in een cirkel omheen lopen en omstebuurt die meisjes neuken. Heel geinig spelletje! Zijn al diverse meisjes door zwanger geraakt, maar weten niet wie de papa's zijnquote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, er zou een balans moeten komen. Vind dat het hier soms wel eens wat doorslaat.
Als je zo denkt verandert er nooit wat.quote:Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef DarkElf het volgende:
wat ik dan wel weer snap, als die mannen zichzelf blijkbaar niet kunnen bedwingen, dat vrouwen zichzelf bedekken
Je collega?quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb anekdotisch bewijs om dit te ontkrachten
Jup, mijn hoofddoekcollega's dragen ook alleen op plekken waar ze mannen tegen kunnen komen die geen familie van ze zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
Die vrouwen doen de hoofddoek echt niet alleen in de slaapkamer af. Ruziemaken doen ze thuis ook met losse haren.
Nee, een mede stagiaire. Een Moslima die de ins en outs wilde weten van anale seks omdat haar viendje seks wilde maar zij haar maagdenvlies intact wilde houden. En ze wilde het niet met vriendinnen bespreken.quote:
Jamaar mag ik asjeblieft zelf kiezen? Nu moet ik wel om erbij te horen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gelukkig wel zegDie grote bossen haar
Ik zei ook niet dat anale seks onder de openhartigheid vielquote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, een mede stagiaire. Een Moslima die de ins en outs wilde weten van anale seks omdat haar viendje seks wilde maar zij haar maagdenvlies intact wilde houden. En ze wilde het niet met vriendinnen bespreken.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, mijn hoofddoekcollega's dragen ook alleen op plekken waar ze mannen tegen kunnen komen die geen familie van ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |