abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2011 @ 16:22:03 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95027197
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bloes O-)
Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95027262
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat klinkt als iets met dubbel-kartonsmaak :D

Ik heb razende honger, want lunch overgeslagen. Ik zou een moord doen voor een cracker, nu :o
neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekker :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_95027319
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zonde van t avondeten straks
Want :? Waarom zou dat nou zonde zijn? Nu heeft dat idd weinig zin meer, maar als je dat gewoon op een normale tijd zou eten (een uur of 1 a 2) dan zou er niets aan de hand zijn.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95027360
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:

neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekker :Y
Hé, ik heb heus niet de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd hoor :D Ik weet wel hoe cracottes smaken. Zo'n beetje muffig en knisperig.
pi_95027401
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven. :P
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95027456
Ik vind cracottes best lekker, maar heb toch liever volkoren crackers, die vullen prima :Y
pi_95027478
Ik eet trouwens tomatensoep met vruchtjes vanavond. :+ _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95027545
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:

En die cracottes zijn heel erg vies en vullen voor geen meter :')
ah, ligt het niet aan mij gelukkig :)
pi_95027653
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Want :? Waarom zou dat nou zonde zijn? Nu heeft dat idd weinig zin meer, maar als je dat gewoon op een normale tijd zou eten (een uur of 1 a 2) dan zou er niets aan de hand zijn.
wie zei dat ik dat niet gedaan had? Kreeg daarna dus weer trek en voor ik nog meer brood ga eten pakte ik crackers.
pi_95027655
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
Met zo'n blikje fruitcocktail? :D
pi_95027697
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Met zo'n blikje fruitcocktail? :D
Saus van de kou lo yuk. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_95027736
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wie zei dat ik dat niet gedaan had? Kreeg daarna dus weer trek en voor ik nog meer brood ga eten pakte ik crackers.
Je kan dus beter brood eten! Vult meer dan crackers. Kortom....beter voor je.
pi_95027766
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hé, ik heb heus niet de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd hoor :D Ik weet wel hoe cracottes smaken. Zo'n beetje muffig en knisperig.
haha, ja zoiets. Heb ook nog bonbonbloc dus doe t ergens toch nog goed :D
pi_95027793
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
:? :D
pi_95027829
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je kan dus beter brood eten! Vult meer dan crackers. Kortom....beter voor je.
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten is :9
pi_95027834
Hmm nu nog een passend desert bedenken.. heb een mooi recept voor kardemomijs met peren in rozensiroop, erg Indiaas, maar weet niet zeker of ik kardemompeulen en rozenwater op de kop kan tikken deze week :{
pi_95027938
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten is :9
Dan moet je het zelf weten :P Eet je maar lekker ongans aan die crackers dan :) Overigens, vind je het dan ook niet een beetje zonde van je avondeten als je die bonbonbloc op gaat eten :?
pi_95027979
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm nu nog een passend desert bedenken.. heb een mooi recept voor kardemomijs met peren in rozensiroop, erg Indiaas, maar weet niet zeker of ik kardemompeulen en rozenwater op de kop kan tikken deze week :{
Kardemompeulen hebben ze toch gewoon bij de appie?
pi_95027999
agent belde... SlamFM gaat met huidig entertainmentbureau overleggen, ik wist het. Wij de vuile klusjes in Duitsland opknappen, allerlei complimenten krijgen vanwege het dansentertainment wat we doen en huidige bureau niet en nu weet ik gewoon dat ze tegen dat bureau zeggen dat ze dat ook willen maar dan wel mogen blijven :( . Maar ik moet positief denken van agent..zie dit alleen altijd gebeuren en heb nu dus n negatief gevoel erbij. Zo werkt dat in de bizz.
pi_95028048
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
agent belde... SlamFM gaat met huidig entertainmentbureau overleggen, ik wist het. Wij de vuile klusjes in Duitsland opknappen, allerlei complimenten krijgen vanwege het dansentertainment wat we doen en huidige bureau niet en nu weet ik gewoon dat ze tegen dat bureau zeggen dat ze dat ook willen maar dan wel mogen blijven :( . Maar ik moet positief denken van agent..zie dit alleen altijd gebeuren en heb nu dus n negatief gevoel erbij. Zo werkt dat in de bizz.
Ok. En leg het nu nog eens duidelijk uit :?
pi_95028049
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan moet je het zelf weten :P Eet je maar lekker ongans aan die crackers dan :) Overigens, vind je het dan ook niet een beetje zonde van je avondeten als je die bonbonbloc op gaat eten :?
:? Lees nog eens vorige post..
pi_95028056
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kardemompeulen hebben ze toch gewoon bij de appie?
Nou.. volgens mij niet.. ik zal morgen eens kijken..
pi_95028118
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:? Lees nog eens vorige post..
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha, ja zoiets. Heb ook nog bonbonbloc dus doe t ergens toch nog goed :D
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:?
pi_95028166
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:

Nou.. volgens mij niet.. ik zal morgen eens kijken..
Ik heb het er in een grijs verleden weleens gekocht, maar dat wil niet zeggen dat ze 't nu nog hebben :P

Rozenwater koop ik bij de Turk, kun je TAV d'r niet langssturen?
pi_95028246
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb het er in een grijs verleden weleens gekocht, maar dat wil niet zeggen dat ze 't nu nog hebben :P

Rozenwater koop ik bij de Turk, kun je TAV d'r niet langssturen?
Ehm.. moeten we eerst weten wáár ik hem langs moet sturen he :P
Ik moet ff in Almelo kijken denk ik, al vermoed ik dat rozenwater ook nog wel eens bij Intratuin te krijgen is omdat die een grote banketbak afdeling hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')