Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven.quote:
neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets met dubbel-kartonsmaak
Ik heb razende honger, want lunch overgeslagen. Ik zou een moord doen voor een cracker, nu
Wantquote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zonde van t avondeten straks
Hé, ik heb heus niet de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd hoorquote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
neee ik hou niet van karton en vind Wasa gauw karton. Cracottes zijn heel licht, bros en lekker
quote:Op maandag 4 april 2011 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad in dit geval niet ook Xena de schuld geven.
ah, ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
En die cracottes zijn heel erg vies en vullen voor geen meter
wie zei dat ik dat niet gedaan had? Kreeg daarna dus weer trek en voor ik nog meer brood ga eten pakte ik crackers.quote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantWaarom zou dat nou zonde zijn? Nu heeft dat idd weinig zin meer, maar als je dat gewoon op een normale tijd zou eten (een uur of 1 a 2) dan zou er niets aan de hand zijn.
Met zo'n blikje fruitcocktail?quote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet trouwens tomatensoep met vruchtjes vanavond.![]()
Je kan dus beter brood eten! Vult meer dan crackers. Kortom....beter voor je.quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zei dat ik dat niet gedaan had? Kreeg daarna dus weer trek en voor ik nog meer brood ga eten pakte ik crackers.
haha, ja zoiets. Heb ook nog bonbonbloc dus doe t ergens toch nog goedquote:Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hé, ik heb heus niet de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd hoorIk weet wel hoe cracottes smaken. Zo'n beetje muffig en knisperig.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet trouwens tomatensoep met vruchtjes vanavond.![]()
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten isquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan dus beter brood eten! Vult meer dan crackers. Kortom....beter voor je.
Dan moet je het zelf wetenquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten is
Kardemompeulen hebben ze toch gewoon bij de appie?quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm nu nog een passend desert bedenken.. heb een mooi recept voor kardemomijs met peren in rozensiroop, erg Indiaas, maar weet niet zeker of ik kardemompeulen en rozenwater op de kop kan tikken deze week
Ok. En leg het nu nog eens duidelijk uitquote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
agent belde... SlamFM gaat met huidig entertainmentbureau overleggen, ik wist het. Wij de vuile klusjes in Duitsland opknappen, allerlei complimenten krijgen vanwege het dansentertainment wat we doen en huidige bureau niet en nu weet ik gewoon dat ze tegen dat bureau zeggen dat ze dat ook willen maar dan wel mogen blijven. Maar ik moet positief denken van agent..zie dit alleen altijd gebeuren en heb nu dus n negatief gevoel erbij. Zo werkt dat in de bizz.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf wetenEet je maar lekker ongans aan die crackers dan
Overigens, vind je het dan ook niet een beetje zonde van je avondeten als je die bonbonbloc op gaat eten
Nou.. volgens mij niet.. ik zal morgen eens kijken..quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kardemompeulen hebben ze toch gewoon bij de appie?
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ja zoiets. Heb ook nog bonbonbloc dus doe t ergens toch nog goed
quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal wel maar nogmaals, dan eet ik 's avonds slecht en dat is zonde want warm eten is
Ik heb het er in een grijs verleden weleens gekocht, maar dat wil niet zeggen dat ze 't nu nog hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. volgens mij niet.. ik zal morgen eens kijken..
Ehm.. moeten we eerst weten wáár ik hem langs moet sturen hequote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het er in een grijs verleden weleens gekocht, maar dat wil niet zeggen dat ze 't nu nog hebben
Rozenwater koop ik bij de Turk, kun je TAV d'r niet langssturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |