ik geef gewoon mijn eerlijke meningquote:
Ielquote:
ik kan me er ff niks bij voorstellen, vooral omdat mn laatste exen ongeveer vergelijkbaar formaat borsten hadden en bij hen was strapless zeker niet lelijkquote:Op maandag 4 april 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel
Nee, serieus, dan wordt de bovenkant zo plat gedrukt zodat de jurk blijft zitten en krijg je hele rare tieten.
Ik kan zo snel ook geen voorbeeld googlen. Maar het is een fenomeen dat bijna iedereen heeft bij strapless en ook een beetje de reden waarom ik het niet zo mooi vind. Het decollete lijkt te hangen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er ff niks bij voorstellen, vooral omdat mn laatste exen ongeveer vergelijkbaar formaat borsten hadden en bij hen was strapless zeker niet lelijk
helemaal mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan zo snel ook geen voorbeeld googlen. Maar het is een fenomeen dat bijna iedereen heeft bij strapless en ook een beetje de reden waarom ik het niet zo mooi vind. Het decollete lijkt te hangen.
Nee, ProRail.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik moet omreizen via Utrecht door een sein en wisselstoring
Karma?
Dan moet je wel heel iets ergs hebben gedaan dat je naar Utrecht moet.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
Karma?
Utrechtquote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
Karma?
quote:Op maandag 4 april 2011 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel iets erg liefs hebben gedaan dat je naar Utrecht moet.
Doelbewust iemand zijn woorden verdraaien. Niet zo gek dat jij er woont met zulk achterbaks gedrag.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doelbewust iemand zijn woorden verdraaien. Niet zo gek dat jij er woont met zulk achterbaks gedrag.
Jij bent en een kattenbasher en je hebt doelbewust de mogelijkheid op een woning in Den Haag afgesproken. Jij hebt mazzel dat je nog in Utrecht mag wonen en dat ze je niet hebben doorgestuurd naar Almere.quote:
wonen daar kattenbashers?quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent en een kattenbasher en je hebt doelbewust de mogelijkheid op een woning in Den Haag afgesproken. Jij hebt mazzel dat je nog in Utrecht mag wonen en dat ze je niet hebben doorgestuurd naar Almere.
Welnee, die hebben ff lekker de bloemetjes buiten gezet. Dat doen meiden van die leeftijd.quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
domme kutten
http://www.nu.nl/binnenla(...)stricht-terecht.html
Waarschijnlijk wel. Waarom wonen daar anders standaardgezinnen met 1,4 kind en een labrador?quote:
omdat hondenquote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Waarom wonen daar anders standaardgezinnen met 1,4 kind en een labrador?
Ik heb niks tegen Utrechtquote:Op maandag 4 april 2011 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel iets ergs hebben gedaan dat je naar Utrecht moet.
Ik laat mensen graag het mooie in de wereld zienquote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doelbewust iemand zijn woorden verdraaien. Niet zo gek dat jij er woont met zulk achterbaks gedrag.
Borrel?quote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Yuki het volgende:
Ik had niet moeten gaan zittenNu ben ik te lamlendig om op te staan en naar m'n borrel te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |