nee hoorquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om een jongetje van 5 een Ipad cadeau te doen?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om een jongetje van 5 een Ipad cadeau te doen?
Een Ipad is geen kinderspeelgoed maar een hebbendingtje voor volwassen met te veel geld.quote:
Ja, dat was een computer ook ooit eens.quote:Op maandag 4 april 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een Ipad is geen kinderspeelgoed maar een hebbendingtje voor volwassen met te veel geld.
Ik vind het zonden van het geld. En je verwend een kind. Wat is er mis met een bak lego of een bak autotjes? Nee nu moet een kind een PC, mobiel, game console, etc hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat was een computer ook ooit eens.
Ik zie niet direct in waarom je zoiets je kind niet mag geven als je daar het geld voor over hebt. Het is toch niet onverantwoordelijk op een manier ofzo?
Waar ben jij nu weer zo door geshockeerd?quote:
Ja, de prijs is wel wat hoog. Maargoed ik kan niet in andermans mensen' portemonnee kijken. Ik zie ook heel veel grietjes met iPhone/BB/etc lopen waar ik ook van denk van hoe betaaaaalen jullie dat.quote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind de werking van een Ipad nog niet zo erg voor iemand van 5, mits die er van die lerende spelletjes op kan doen. Al was het maar dat ie een vierkant blokje naar een vierkant gat moet schuiven. Vind alleen de bijbehorende prijs wel flink te hoog voor een cadeautje voor een kind van 5.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
Gave foto (of tenminste, de inhoud) missbehavin! Die schoenen staan je echt!
quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Delan het volgende:
ik heb het koud, ik hoest me de tering, en energie op 0-punt. sinds vanmorgen!!! bleeeh!
De motivatie lijkt vooral te zijn voor leerzame spelletjes en zijn spraak (stottert regelmatig als ie iets enthousiast wilt vertellen) te verbeteren. Ik vind het ook nogal een duur cadeau voor een kind van 5 maar goed...ik snap dan ook wel weer het hoe en waarom. Vraag me alleen wel af wie het eindelijk meer gebruikt: ouders of het kind.quote:
Beterschapquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Delan het volgende:
ik heb het koud, ik hoest me de tering, en energie op 0-punt. sinds vanmorgen!!! bleeeh!
ben al een week of 2 a 3 vooral sávonds erg moe, met dan af en toe wat fitte dagen ertussen, gisteren nog vol energie alles staan poetsen hier maar vanaf vanochtend echt bagger, echt mn longen doen zeer joh van al dat hoesten, enne ik kan het nou net ff niet goed gebruiken natuurlijkquote:
Staat alles nu wel te blinken aan de muur?quote:Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef Delan het volgende:
[..]
ben al een week of 2 a 3 vooral sávonds erg moe, met dan af en toe wat fitte dagen ertussen, gisteren nog vol energie alles staan poetsen hier maar vanaf vanochtend echt bagger, echt mn longen doen zeer joh van al dat hoesten, enne ik kan het nou net ff niet goed gebruiken natuurlijk
Dat stukje wist ikquote:Op maandag 4 april 2011 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
De motivatie lijkt vooral te zijn voor leerzame spelletjes en zijn spraak (stottert regelmatig als ie iets enthousiast wilt vertellen) te verbeteren. Ik vind het ook nogal een duur cadeau voor een kind van 5 maar goed...ik snap dan ook wel weer het hoe en waarom. Vraag me alleen wel af wie het eindelijk meer gebruikt: ouders of het kind.
jaaaa dat wel, haha! ik kan zonder puinhoop hoesten hierquote:Op maandag 4 april 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat alles nu wel te blinken aan de muur?
Door mn datequote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar ben jij nu weer zo door geshockeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |