Leuk joh, zuip/uitgaan/strandvakantie met je vriendinquote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe we waren aan het kijken naar Kreta, dat ligt ook lekker dicht bij Cherso
Jammer van die typo danquote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als deze TT geen luisteraars trekt
Ooh kutquote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
En SSB, waarom vraag je een nummer van 13 minuten aan? Niet de bedoeling.
Volgens mij wel, maar niet wat hij zochtquote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pronkte?
Is dat een Nederlands woord
Zij pronkte met haar borstjes?quote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pronkte?
Is dat een Nederlands woord?
Dat niet wetenquote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pronkte?
Hij pronkte met andermans veren!quote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar niet wat hij zocht
Ja, maar niet in deze contextquote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pronkte?
Kan je hem heel even aan laten staan, 1.5 minuut of zoquote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vis hem er wel uit. Ofschoon ik het een heel goed nummer vind
Vraag dan gewoon Rydeen aan.quote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je hem heel even aan laten staan, 1.5 minuut of zo?
En dat is NIET een kwart!quote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik: We gaan naar Israël !
Zij: Waarom ?
Ik: Het is vet mooi daar !
Zij: Wat kost het dan ?
Ik: Geld
Zij: Hoeveel ?
Ik: 2x de helft
Hoe kun je dat zeggenquote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
liever 10x accapella 'mijn lach' van hem dan 1x dit nummer
Nee, een kwart is 2x de helft van de helft !quote:Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is NIET een kwart!Kutdiscussie ook!
Ligt eraan. Als je het uitrekent op een GR dan wel, maar als je twee keer de helft van een taart neemt, dan heb je gewoon 1quote:Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is NIET een kwart!Kutdiscussie ook!
Nee dat is weer gewoon de helft!quote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, een kwart is 2x de helft van de helft !
Nee man, een kwart is de helft van de helft.quote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, een kwart is 2x de helft van de helft !
2X 0,5 = 1!quote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je het uitrekent op een GR dan wel, maar als je twee keer de helft van een taart neemt, dan heb je gewoon 1
Dat vraag ik me ook wel eens af!quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komt dit nieuws nou eigenlijk vandaan:?
0.5 x 0.5 daarentegenquote:
Commando?quote:
De hemel.quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komt dit nieuws nou eigenlijk vandaan:?
Dat is heul niet vervelendquote:
Commando?quote:
Klopt. Boxers zijn a-seksueel. Cheekiesquote:Op maandag 4 april 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De hemel.
[..]
Dat is heul niet vervelend
quote:Op maandag 4 april 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Commando?
[..]
Klopt. Boxers zijn a-seksueel. Cheekies
Commando style!quote:Op maandag 4 april 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Commando?
[..]
Klopt. Boxers zijn a-seksueel. Cheekies
Ik ben al stilquote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Piel. Er staat niks over mainstream hoor.
Commando style = het niet dragen van ondergoed.quote:
Oh, nee, bah. Alleen op speciale momentenquote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Commando style = het niet dragen van ondergoed.
Alleen bij afwezigheid van de rest van de kleding?quote:Op maandag 4 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, bah. Alleen op speciale momenten
Commando is niet naaktquote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Commando is naakt
"Let's go commando" betekent naakt slapen.
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Commando is niet naakt
Commando betekend zonder ondergoed, om Jungle-rot tegen te gaan en geen enge schimmelinfecties te krijgen enzulks rondom je schaamstreek.
Heb ik geleerd bij Man woman wildquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Commando is niet naakt
Commando betekend zonder ondergoed, om Jungle-rot tegen te gaan en geen enge schimmelinfecties te krijgen enzulks rondom je schaamstreek.
Better drink my pissquote:Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol ik dacht bij Bear Grills Survival bullshit!
Ja allemaal zullen ze 't vast wel een keer verteld hebben. Maar ik heb het van Man woman wild geloof ik, of van Dual survival.quote:Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol ik dacht bij Bear Grills Survival bullshit!
The sun is going downquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:12 schreef Driepink het volgende:
@TT pics or gtfo
/offtopic: m'n muil doet pijn!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook. Maar ook als ik wil verrassen of zoquote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Alleen bij afwezigheid van de rest van de kleding?
Er zijn op dit moment 17 luisteraars.quote:
Was wel een aangename verassingquote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar ook als ik wil verrassen of zoAnders niet.
*Plop!*quote:Op maandag 4 april 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Sterke tekst dit ook, mensen die opeens uit het niets een lekker ding zijn, iemand die "zwaar" oké is. WTF!
quote:
I knowquote:Op maandag 4 april 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was wel een aangename verassing
hij was altijd vet irritant maar opeensquote:Op maandag 4 april 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Sterke tekst dit ook, mensen die opeens uit het niets een lekker ding zijn, iemand die "zwaar" oké is. WTF!
Ik was er toch ook ineens?quote:Op maandag 4 april 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Owwww....quote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die wil je niet hoor
Ik doelde op het nummer van Kus.
Toen ik hier binnenkwam, voelde het meteen goedquote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En jij bent ook ineens keilekker
Dat had ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik hier binnenkwam, voelde het meteen goed
Zeer fijn nummer dezenquote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deadmaus
die 5.
de muziek ook btw
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Als je snapt wat ik bedoel muhahahh![]()
![]()
:D
![]()
![]()
Heb jij een zusjequote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die wil je niet hoor
Ik doelde op het nummer van Kus.
Maar dan gaat fok kapot.quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef ToT het volgende:
Er zou op Fok een regel ingevoerd moeten worden: members die een zus(je) hebben moeten verplicht een pic posten in een centraal topic!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dan gaat fok kapot.
Bovendien heeft ze 3 donkere kindjes en is ze getrouwd met een neger.
Wat heb ik verkeerd gezegdquote:
Ja, dikke vinger.quote:Op maandag 4 april 2011 14:32 schreef ToT het volgende:
Er zou op Fok een regel ingevoerd moeten worden: members die een zus(je) hebben moeten verplicht een pic posten in een centraal topic!
Laat maarquote:Op maandag 4 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik verkeerd gezegd![]()
I was being sarcastic
Ik ga echt geen foto's posten van m'n zusjesquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga echt geen foto's posten van m'n zusjes
Ik heb drie jongere zusjes. En nee, ze lijken geen van allen op mij.quote:
Nee, ik wil het weten. PM maarquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat maar
Als je straks nog luistert naar mijn muziekjes is het weer goed
Mijn zusje wel.quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb drie jongere zusjes. En nee, ze lijken geen van allen op mij.
Zij hebben donker haarquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb drie jongere zusjes. En nee, ze lijken geen van allen op mij.
Dat vind ik engquote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil het weten. PM maar
En ik luister.
Probably jailbait!quote:Op maandag 4 april 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zij hebben donker haar?
En hoe oud zijn ze?
Ja, m'n lesbische zusje heeft donker (geverfd) haar. De rest is net als ik blond. En te jong.quote:Op maandag 4 april 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zij hebben donker haar?
En hoe oud zijn ze?
Hmm dus ze is minderjarig én lesbisch én heeft 2 blonde zusjesquote:Op maandag 4 april 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, m'n lesbische zusje heeft donker (geverfd) haar. De rest is net als ik blond. En te jong.
Nee man, eentje is minderjarig. Maar dan nog.quote:Op maandag 4 april 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dus ze is minderjarig én lesbisch én heeft 2 blonde zusjes![]()
?!
Jij moet serieus eens leren wanneer iemand boos is en wanneer nietquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
Goeden muziek
Ik mis alleen de goeden mop
Dat plaatje mag sowieso wel wegblijven.quote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet serieus eens leren wanneer iemand boos is en wanneer niet
Ik weet ook wel dat je niet boos bentquote:Op maandag 4 april 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet serieus eens leren wanneer iemand boos is en wanneer niet
Jij ookquote:Op maandag 4 april 2011 14:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat plaatje mag sowieso wel wegblijven.
Dat bepaal ik zelfquote:
quote:Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?" De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Vóór u die mop vertelt, meneer, moet je vijf dingen weten:
Eén - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw.
Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil je die mop nog altijd vertellen?"
De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee,niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."
Hoiquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dit soort muziek hoor![]()
Patjen moet nu niet cammen, ik kom een andere keerquote:
Mijn radio gaat nu uitquote:Op maandag 4 april 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is echt aids
Wat een rotstem
Misschien ff connecten voor je gaat draaien?quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
hij draait al de hele tijd bij mij
Ja leukquote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien ff connecten voor je gat draaien?
Zijn de wachtwoorden niet veranderd in de tussentijd?quote:Op maandag 4 april 2011 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Alles staat nog precies hetzelfde als 2 maanden geleden, maar nu werkt het niet
Er is laatst wel wat over gezegd, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef Zokunen het volgende:
ww is nog niet veranderd toch? Heb iig nog geen mail gehad
oquote:Op maandag 4 april 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er geen dj in zit
krijg je wachtwoord in vlc
Ja zo ver staat het er bij mij ookquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Current Song: Paul Gilbert & Jimi Kidd - BLUES POWER
Er komt wel iets door
Yup, zie ik ook.quote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Current Song: Paul Gilbert & Jimi Kidd - BLUES POWER
Er komt wel iets door
Ja, nu opnieuw opgestartquote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zend je gewoon uit met vdj zoals altijd?
vdj even opnieuw starten?
quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef mc-Piel het volgende:
Doet de radio het eindelijk..
Wens ik dat ie het niet meer doet
Ik ookquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben blij dat hij het weer doet, want dan kan ik hem uitzetten.
Succes verder Toon
Neu, ken ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef Zokunen het volgende:
Heb je ook whitesnake? Om maar in je genre te blijven
Ik luister en ik tel voor tienquote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
8 luisteraars___
Mensen zonder smaak
Ja er ging net idd wel ff wat mis.quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dat gekraak wat je gaat horen
Bietels.quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Zokunen het volgende:
Poll: Welke genre zal ik van 17:00-18:00 draaien?
• 50s
• 60s
• 70s
• 90s
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Straks maar eens zien wat het gaat worden
80s zit er niet tussen want die had ik gisteren al
quote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef ToT het volgende:
Maar i.p.v. '70s mag van mij ook wel '60s hoor.
alleen rocknummertjes?quote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dan maar even zonder mic deze keer, als er verzoekjes zijn hoor ik het graag!
Even kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Liefst welMaar als je iets anders wilt is dat ook goed hoor
[..]
Heb ik
Ik heb wel 3 liedjes van The Strokes?quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef Beatles het volgende:
Heb je muziek van The Coral of The Strokes?
De beroertes?quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef Beatles het volgende:
Heb je muziek van The Coral of The Strokes?
Welke 3?quote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 liedjes van The Strokes?
quote:
Reptilia, Someday en Last Nightquote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
Welke 3?
[..]JIJ GA WEG JIJ STOMME TROLLLERT
Ligt aan wat voor auto je hebt!quote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik kan ook met de vakantie met de auto naar Kroatië rijden, of is dat kut?
Dat is best kut denk ik, mar met veel stops moet het te doen zijn!quote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maakt niet uitquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
idd, alleen kan ik het nu niet fatsoenlijk aankondigen omdat micfailure
Valt volgens mij wel mee. Afhankelijk van hoe graag je rijdt denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |