Vergeten te melden CA 10 M lang bij 5 breed. Slang gaat via kruipruimte.quote:Op maandag 4 april 2011 13:43 schreef Conflict het volgende:
Ik denk dat het ligt aan hoe groot het huis is.
Dat lijkt me de juiste oplossing, een funderingsbak kan varieren van 30 tot wel 50 cm terwijl je ook nog met je boor kans loopt bewapeninsijzer tegen tekomenquote:Op maandag 4 april 2011 14:02 schreef wacko1976 het volgende:
is het niet makkelijker om net effe onder je fundering door te gaan? 15 cm dieper graven was bij mij zo gedaan, sneller dan moeilijk doen met boor.
Ja, dat, doorgaans zijn funderingsbalken onder voor- en achtergevel 350 mm dik met een bult wapening.quote:Op maandag 4 april 2011 14:14 schreef exlurker het volgende:
Dat lijkt me de juiste oplossing, een funderingsbak kan varieren van 30 tot wel 50 cm terwijl je ook nog met je boor kans loopt bewapeninsijzer tegen tekomen
Weet niet hoe lang de leiding moet worden, maar thyleen is op de rol verkrijgbaar en kan je alles uit een stuk maken zonder verbindingen onder de vloerquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef jaez het volgende:
Oja Tyleen of koper???
En als tyleen het wordt kan dit ook boven de grond?
of alles koper doen?
ok maar mag tyleen ook in zonlicht staan???quote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef exlurker het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang de leiding moet worden, maar thyleen is op de rol verkrijgbaar en kan je alles uit een stuk maken zonder verbindingen onder de vloer
Ik zou het laatste stuk in koper maken, er zijn speciale overgangen in de handelquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:48 schreef jaez het volgende:
weet iemand of tyleen buiten kan staan in zonlicht of moet ik het laatste stuk met koper doen.
En hoe is de overgang van koper naar tyleen en van tyleen naar koper.
Dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef wacko1976 het volgende:
in mijn meterkast heb ik dus gelijk de aftapkraan gemonteerd, dan kan ik hem daar dichtdraaien als het vriest, ik zet mijn buitenkraan dan open om hem min of meer leeg te laten lopen.
Mijn tyleen loopt nog een stuk de tuin in, buitenkraan zit 2,5 meter verder dan mijn buitenmuur.
Voor de buiten kraan is 15 mm koper en 16 mm tyleen voldoendequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef jaez het volgende:
[..]
Dus
TSTUK->aftapkraan-> koppeling van koper naar tyleen-)tyleen buis tot eind fundering->kopeling tyleen naar koper-> koperenbuis-> buitenkraan.
Laatste vraag is het erg om een grotere of kleinere buis te nemen als de hoofdleiding?
welke diameter is raadzaam?
http://www.wildkamp.com/wildkamp/Messing-muurplaten_c_20100402 hier is je muurplaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef jaez het volgende:
Zit wat in zal ook veel goedkoper zijnwaar vind ik een eindkraan???
die van mij komt geloof ik van de praxisquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef jaez het volgende:
Zit wat in zal ook veel goedkoper zijnwaar vind ik een eindkraan???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |