quote:Hmm is dat dezelfde kelder met die laten we het "plezier-atrributen" noemen?
Op maandag 05 augustus 2002 02:13 schreef NightBird het volgende:[..]
Interesse in de kelder van een pand aan de oude rijn?
Mag je meteen ook onze koffie zetten![]()
quote:Ja .. de voorraadruimte van www.adultcompare.com ja
Op maandag 05 augustus 2002 02:16 schreef Frostie het volgende:[..]
Hmm is dat dezelfde kelder met die laten we het "plezier-atrributen" noemen?
quote:Als roddelvriendje zal ik even proberen te helpen je te verkopen
Op dinsdag 30 juli 2002 22:24 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,Ik zoek zoals vele met mij een kamer in Utrecht. Maar volgens mij is het de bedoeling dat je jezelf een beetje leuk verkoopt he
(Mocht er net iemand hier rondlopen die een hondenhokje overheeft
).
Ik ben een 18 jarig meisje (jonge vrouw klinkt gelijk weer zo ehm... verstandig
), met een brede muzieksmaak en een hoge tollerantie grens als het om andere mensen gaat.
Ik rook niet (geen idee of dit voor me pleit) en ben toch ook nog eens gezellig
Dus, mocht je naar MIJ opzoek zijn...
annemiek_bosma@hotmail.comAls ik het zo teruglees lijkt het wel een contact advertentie
![]()
Keroppi: Voor zover ik haar ken, virtueel dus, want (nog) niet ontmoet. Grappig, intelligent, verstandig, mooi (voor zover gezien op foto's)... waarlijk een aanrader voor elk studentenhuis!
quote:Haha een kelder... krijg je toch wel redelijk vreemde associaties bij
Op maandag 05 augustus 2002 02:13 schreef NightBird het volgende:[..]
Interesse in de kelder van een pand aan de oude rijn?
Mag je meteen ook onze koffie zetten![]()
PS:onze = crew van www.vergelijk.nl
(Maar mocht je serieus en niet eng zijn, mail dan even alsjeblieft )
quote:Ow, dan mag ze ook wel in Eindhoven komen wonen
Op maandag 05 augustus 2002 19:26 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:[..]
Als roddelvriendje zal ik even proberen te helpen je te verkopen
Keroppi: Voor zover ik haar ken, virtueel dus, want (nog) niet ontmoet. Grappig, intelligent, verstandig, mooi (voor zover gezien op foto's)... waarlijk een aanrader voor elk studentenhuis!
1e & 2e kamer vallen alvast af
quote:Ik ga niks plaatsen in een forum waar dat niet hoort.
Op zondag 30 juni 2002 04:23 schreef machteld het volgende:
Ik heb een paar leuke kamers in de aanbieding in Amsterdam-Zuid, maar niemand schijnt daar een large 'New York' American Pizza www.newyorkpizza.nl met een flesje wijn per dag voor over te hebben. En voor minder blijven ze gewoon leeg staan, voor logees, of als opslagruimte.Maar goed, heb je toch interesse laat me dat dan weten op http://forum.fok.nl/listtopics.php/4 waar ik regelmatig meelees.
prrrrrrr
Eventueel wil ik wel ruilen met iemand uit Zwolle die daar op kamers zit en in Arnhem een kamer zoekt
het is tegen de policy om het nummer te plaatsen maar als je intresse hebt kan je me mailen.
Bij voorbaat dank!
Bijzonderheden:
1. Kamer dient gedeeld te worden met een persoon van het mannelijk geslacht.
2. Alleen vrouwelijke personen maken kans op de kamer.
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 16:19 schreef f.vanderlaan het volgende:
Aangeboden: Kamer.
Omgeving: Amsterdam Noord.
Oppervlakte 20 m2.
Bereikbaarheid: Vanaf Centraal Station 15 minuten met de bus.
Prijs: EUR. 100.Bijzonderheden:
1. Kamer dient gedeeld te worden met een persoon van het mannelijk geslacht.
2. Alleen vrouwelijke personen maken kans op de kamer.
Kamer is (gok ik zo) 17m2 groot.
Wij zoeken een meisje (poging tot verhouding mannen/vrouwen verhouding weer op 50/50 te krijgen ), we zijn hier op het moment officieel met 4 jongens en 2 meisjes.
We zijn hier op het moment ECHT met 4 jongens (waarvan er 1 bijna nooit is) en 2 meisjes (waarvan er 1 min of meer inwoont bij een huisgenoot (dus + 1), en 1 er nooit is (dus - 1))
De prijs is nog niet helemaal duidelijk, maar dat hier snel staan, evenals de datum van kijkavond, want daar zijn we nog niet helemaal uit.
Oh jaah, we hebben de limiet gezet op maximaal 10 kijkers om het niet helemaal een kansloze bedoening te maken, en op het moment zijn 2 plaatsjes vol. En we zitten op de Hoogstraat op nummer 183....
< email to wittehuis@chello.nl >
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 26-08-2002 20:34]
Bij deze mijn open sollicitatie...
p.s. e-mail in profiel
Ik ben opzoek naar een Kamer in Rotterdam.
Maar......Begin pas over een jaartje met mijn studie.
Maar misschien zijn er wel mensen die beginnen met hun laaste jaar...........En dat er dus bijna een kamer vrij komt.
quote:Nee hoor
Op woensdag 28 augustus 2002 15:27 schreef Apollo het volgende:p.s. e-mail in profiel
(niet dat ik een kamer voor je had, ik ben alleen even een beetje aan het 'contact leggen' met andere studenten in Utrecht. Hoe meer mensen je kent, hoe beter
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |