quote:Gek eigenlijk dat dat zo is..
Op maandag 22 juli 2002 21:21 schreef blieblie het volgende:Vindt woningstichting niet lief, gaat dus zeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk niet lukken
quote:wel aan een aantal telefoonnummers
Op zaterdag 27 juli 2002 14:21 schreef Northpole het volgende:
even uit nieuwsgierigheid: wie is er door dit topic al aan een woonplek gekomen?
(toch bedankt hoor! )
quote:Eeuh nee
Op zaterdag 27 juli 2002 14:21 schreef Northpole het volgende:
even uit nieuwsgierigheid: wie is er door dit topic al aan een woonplek gekomen?
quote:niet geholpen??? Damn... had je me even moeten laten weten, want ik krijg nog steeds kamers voorgeschoteld (that is, 5 dagen terug)
Op zaterdag 27 juli 2002 15:26 schreef Bijou het volgende:[..]
wel aan een aantal telefoonnummers
maar die hadden niks helaas...
(toch bedankt hoor!
)
3x4, incl eneco en xs4all-ADSL, 2 huisgenoten.
Dit alles voor slechts 300,- eu p/m
quote:pfff.. 300 euro per maand???
Op maandag 29 juli 2002 18:12 schreef NightBird het volgende:
kamer te huur in den haag, 7 minuten treinen naar delft, 5 minuten bussen naar HHS3x4, incl eneco en xs4all-ADSL, 2 huisgenoten.
quote:Euhm .. tsja .. stel je studeert in Delft/Den Haag, en je kan kiezen uit een kamer voor 300 op 10 minuten, en een kamer voor 200 op 3 uur. Wat zou je dan kiezen?
Op maandag 29 juli 2002 20:10 schreef Passione het volgende:[..]
pfff.. 300 euro per maand???
Ik betaal voor 4x4, telefoon, @home, wasmachine, telefoon, balkon, eigen wastafel, eigen gaskachel, 190 euro inclusief.... en dan ook nog in het centrum van Groningen.
300 is echt veels te veel man.
quote:Centrum Den Haag is wel iets anders dan het centrum van een of andere dorp in het noorden
Ik betaal voor 4x4, telefoon, @home, wasmachine, telefoon, balkon, eigen wastafel, eigen gaskachel, 190 euro inclusief.... en dan ook nog in het centrum van Groningen.
quote:'t Schijnt dat de familie v/d V. nog een kamer vrij heeft.
Op maandag 29 juli 2002 20:53 schreef -Clowntje- het volgende:
Kamer/woonruimte gezocht in (omgeving) Harderwijk..
quote:oh, grappig, maar 's ff opzoeken dan, moet ik dan de linker of rechterdeur hebben¿..
Op maandag 29 juli 2002 20:54 schreef NightBird het volgende:[..]
't Schijnt dat de familie v/d V. nog een kamer vrij heeft.
quote:Daar zou ik niet gaan wonen als ik jou was! Schijnt dat er iets raars is met de lichtknoppen daarho!
Op maandag 29 juli 2002 20:54 schreef NightBird het volgende:[..]
't Schijnt dat de familie v/d V. nog een kamer vrij heeft.
quote:Uhm, vraagje:
Op maandag 29 juli 2002 18:12 schreef NightBird het volgende:
kamer te huur in den haag, 7 minuten treinen naar delft, 5 minuten bussen naar HHS3x4, incl eneco en xs4all-ADSL, 2 huisgenoten.
quote:Argh .. geen exploitedfans plz .. de vorige huurder maakte ook altijd al zo'n herrie met de muziek.
Op maandag 29 juli 2002 21:19 schreef BarmyArmy het volgende:[..]
Uhm, vraagje:
Die kamer is die nog vrij?
Ik vind dat namelijk spotgoedkoop, voor een plekkie in de randstad (in den haag nog wel)!
quote:Zelfs voor Groningen is zo'n kamer in het centrum van Groningen *echt* *niet* duur hoor...
En 300 is zeker voor in de randstad wel conform de marktprijs...
quote:Het zijn absurde bedragen, maar op zich is 300 vergeleken met de rest van het aanbod niet te veel lijkt mij.
Op maandag 29 juli 2002 21:49 schreef var.fok het volgende:[..]
Zelfs voor Groningen is zo'n kamer in het centrum van Groningen *echt* *niet* duur hoor...
Ik zoek zoals vele met mij een kamer in Utrecht. Maar volgens mij is het de bedoeling dat je jezelf een beetje leuk verkoopt he (Mocht er net iemand hier rondlopen die een hondenhokje overheeft
).
Ik ben een 18 jarig meisje (jonge vrouw klinkt gelijk weer zo ehm... verstandig ), met een brede muzieksmaak en een hoge tollerantie grens als het om andere mensen gaat.
Ik rook niet (geen idee of dit voor me pleit ) en ben toch ook nog eens gezellig
Dus, mocht je naar MIJ opzoek zijn...
annemiek_bosma@hotmail.com
Als ik het zo teruglees lijkt het wel een contact advertentie
* TruusDeMier is superblij
quote:Interesse in de kelder van een pand aan de oude rijn?
Op dinsdag 30 juli 2002 22:24 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,Ik zoek zoals vele met mij een kamer in Utrecht. Maar volgens mij is het de bedoeling dat je jezelf een beetje leuk verkoopt he
(Mocht er net iemand hier rondlopen die een hondenhokje overheeft
).
Ik ben een 18 jarig meisje (jonge vrouw klinkt gelijk weer zo ehm... verstandig
), met een brede muzieksmaak en een hoge tollerantie grens als het om andere mensen gaat.
Ik rook niet (geen idee of dit voor me pleit) en ben toch ook nog eens gezellig
Dus, mocht je naar MIJ opzoek zijn...
annemiek_bosma@hotmail.comAls ik het zo teruglees lijkt het wel een contact advertentie
![]()
PS:onze = crew van www.vergelijk.nl
quote:uhm... jong meisje van 18?.....kelder?....
Op maandag 05 augustus 2002 02:13 schreef NightBird het volgende:[..]
Interesse in de kelder van een pand aan de oude rijn?
Mag je meteen ook onze koffie zetten![]()
PS:onze = crew van www.vergelijk.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |