abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4987262
Zoek zelf een kamer voor de UT.

Heb me aangemeld voor de campus, maar daar kreeg ik te horen dat ik pas kamer kreeg in oktober/november waarschijnlijk.

Dus misschien is er nog iemand die een kamer voor mij heeft??

pi_4987301
een kamer op uilenstede in amstelveen zou ik geweldig vinden. helaas is er een wachttijd van 22 maanden
thou art that
pi_5056666
ik zoek dus een overlevingsgrot in tilburg
pi_5067905
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een kamer in Enschede???? Heeft er iemand een over? Of weet iemand er een?

loves dezjey
pi_5068091
Hallo mensen!

Ik ben dus ook op zoek naar een kamer en wel 1 in Amsterdam! Onmogelijk bijna, maar ik probeer het toch even via deze weg. Dus...als je iets (betaalbaars) weet, let me know !

pi_5073662
Tja, ik zoek dus ook een kamer in Groningen, heb net te horen gekregen dat ik ingeloot ben, dus kan nu pas beginnen met zoeken.. Dus als iemand spontaan iets leuks ziet, schroom niet!
  vrijdag 19 juli 2002 @ 09:20:08 #82
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_5073672
Ik zoek een kamer voor een Engels meisje in Amsterdam (tot 300 Euro)....

of ....

Een kamer/etage/huisje/verrdieping/flat voor 2 jongens en een meisje in Amsterdam (tot ongeveer 1500 Euro)

Je moet niks!
pi_5073713
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 09:18 schreef TruusDeMier het volgende:
Tja, ik zoek dus ook een kamer in Groningen, heb net te horen gekregen dat ik ingeloot ben, dus kan nu pas beginnen met zoeken.. Dus als iemand spontaan iets leuks ziet, schroom niet!
oeioei, er is sprake van ernstige kamernood in Groningen. Ik hoop voor je dat je nog iets kunt vinden maar ik denk dat het je waarschijnlijk de komende maanden nog niet zal lukken....
ik ben sprakeloos
pi_5080723
Maar ik zie het gewoon ECHT niet zitten om elke dag 3 uur heen en 3 uur terug te reizen!
pi_5080751
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 19:53 schreef TruusDeMier het volgende:
Maar ik zie het gewoon ECHT niet zitten om elke dag 3 uur heen en 3 uur terug te reizen!
Tsja, dan zul je toch echt zelf hard op zoek moeten!! Een kamer krijg je niet vanzelf....
Succes
pi_5087778
Ik zoek een kamer in Leiden (vanaf September). Bepaalde eisen heb ik niet, alleen dat de woning kakkerlakken-vrij moet zijn. Kom maar op met jullie aanbiedingen!
Is it washable?
  zondag 21 juli 2002 @ 13:29:06 #87
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_5096905
Hallo,

Ik zoek een kamer in Groningen. Ik heb ook net gehoord dat ik daar ben ingeloot. Wie weet er nog iets?

Misschien een ideetje voor alle "naar een kamer in Groningen op zoek zijnde" mensen: samen een wat duurdere woning huren met meerder kamers en dan de kosten samen delen. Wie heeft er belangstelling?

het vriendinnetje van TR08.
mijn e-mailadres is: mariekebuddingh@hotmail.com

zondag 21 juli 2002 @ 22:46:29 #88
28001 darth_vader
a.k.a. m-kay
pi_5103627
Heej daar!!

Iemand nog een kamer over in Delft?!?!?!

Heb em hard nodig, wegens reistijden, duzz...

Grtz,

Darth

"I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, and three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool..."
  maandag 22 juli 2002 @ 21:11:53 #89
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_5114067
Gezocht : Kamer in leeuwarden
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_5114177
quote:
Op zondag 21 juli 2002 13:29 schreef TR08 het volgende:
Hallo,

Ik zoek een kamer in Groningen. Ik heb ook net gehoord dat ik daar ben ingeloot. Wie weet er nog iets?

Misschien een ideetje voor alle "naar een kamer in Groningen op zoek zijnde" mensen: samen een wat duurdere woning huren met meerder kamers en dan de kosten samen delen. Wie heeft er belangstelling?

het vriendinnetje van TR08.
mijn e-mailadres is: mariekebuddingh@hotmail.com

Vindt woningstichting niet lief, gaat dus zeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk niet lukken
  dinsdag 23 juli 2002 @ 12:34:07 #91
32635 MOOI
Kutstudent
pi_5120279
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 20:43 schreef Humpie18 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een kamer in Enschede???? Heeft er iemand een over? Of weet iemand er een?

Probeer eens http://www.studentunion.nl/kamers en dan wel 'wonen in enschede kiezen' want de campus zit al helemaal volgeboekt (maar daar wil je toch niet wonen). Het is nu al eind juli dus je moet wel als een gek gaan rondbellen!
pi_5120804
Ik zoek nog steeds een kamer voor me vriendin in amsterdam, leiden, hoofddorp, schiphol.
voor tenminste 5 maanden vanaf 1 augustus
  dinsdag 23 juli 2002 @ 16:56:11 #93
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_5123456
Ik zoek een kamer in Leiden vanaf september ongeveer.
Liefst eentje waar ik niet een beschimmelde douche met 13 studenten hoef te delen

JasperXkudel@hotmail.com

Ik ben een hele lieve jongen van 19 en ik kan koken! Wie wil er nou niet met mij in een huis wonen! hehe

- screaming gets you nothing -
pi_5132079
Weet iemand wat de wachttijden zijn voor een kamer in Tilburg, als je je inschrijft bij zo'n bureau? Ik heb geen haast om direct op kamers te gaan, maar ik wilde toch eigenlijk wel binnen nu en een jaar weg zijn thuis...
pi_5138210
Bedankt voor het geven van www.studentunion.utwente.nl maar ik ga een hbo opleiding doen.
loves dezjey
  woensdag 24 juli 2002 @ 21:42:07 #96
32635 MOOI
Kutstudent
pi_5139061
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 20:50 schreef Humpie18 het volgende:
Bedankt voor het geven van www.studentunion.utwente.nl maar ik ga een hbo opleiding doen.
Sinds wanneer mogen hbo-studenten niet meer op een studentenhuis wonen??? Je moet gewoon proberen op http://www.studentunion.utwente.nl/kamers/
pi_5140086
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 20:56 schreef Barb het volgende:
Crazaay: ik zoek geen kamer, ik zoek zelfstandige woonruimte

En voor de zoekers in Eindhoven: schrijf je in bij Stichting Trudo (kan online, kost niets, je moet wel 18 zijn). Bel ze daarna op en vraag naar hun sloopprojecten.

Huizen in de Kruidenbuurt, in de Edisonstraat en in de Jan Hollanderstraat staan op de planning om gesloopt te worden. Die huizen moeten leeg en voor de bewoners is vervangende woonruimte gezocht. Om kraak tegen te gaan, worden er (totdat een complete straat leeg staat) studenten en jong werkenden gezocht, die daar willen gaan wonen. Minimaal 6 maanden, maximaal 2 jaar (eerder 2 jaar, dan 6 maanden). De huur die je betaald voor een compleet (rijtjes)huis met tuin ligt tussen de 200 en 300 Euro max. Plus je hebt recht op huursubsidie. Goed te doen voor jong werkenden in hun eentje en voor studenten met zijn 2 of misschien 3. Een lange inschrijftijd is dus niet nodig, je moet jong zijn en bij voorkeur student.

Alledrie zijn het niet de meest geweldige wijken van Eindhoven, maar je hebt wel lekker de ruimte voor weinig geld. Vanuit alle drie de straten/wijken is het station hoogstens een kwartier fietsen, TU/e en HBO ook. Je komt in een wijk terecht met veel studenten en jongeren en een handjevol "oorspronkelijke" bewoners die nog niet weg zijn.

Heel erg bedankt voor de tip. Ik heb me ingeschreven...alleen: op de site kan ik nergens vinden waar ik hen telefonisch kan bereiken. De site doet het niet helemaal goed op mijn compu geloof ik, maar het nummer is voor mij onvindbaar. Weet jij waar ik dan heen moet bellen?
pi_5150999
He MOOI (ik weet nie of ik het zo goed heb geschreven)

Bedankt voor het geven van dat adres, ik ben een beetje een klungel en ik had gekeken bij wonen op de campus en dan moet je speciaal een nummer hebben enz. Ik heb op een paar gereageerd en ik hoop dat ik bericht terug krijg. Bedankt!

loves dezjey
  zaterdag 27 juli 2002 @ 14:01:47 #99
32635 MOOI
Kutstudent
pi_5168876
Nog een tip voor de kamerzoekers; Als je een telefoonnummer hebt moet je die ook gebruiken, want vaak reageren studentenhuizen helemaal niet of te laat op mailtjes.
quote:
He MOOI (ik weet nie of ik het zo goed heb geschreven)
dat is zeker wel goed gespeld
  zaterdag 27 juli 2002 @ 14:21:14 #100
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_5168997
even uit nieuwsgierigheid: wie is er door dit topic al aan een woonplek gekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')