quote:Ik weet wel iemand die daar 250 euro voor over heeft.
Op zondag 30 juni 2002 04:46 schreef machteld het volgende:
Jij had een kamer in Amsterdam-Zuid? Vertel.....Vertel eerst maar wat je budget is ....
quote:ik heb geen icq meer op deze pc
Op zondag 30 juni 2002 00:28 schreef Passione het volgende:[..]
ICQ me maar. En geloof me, je had nooit verwacht dat je die hulp van mij kreeg.
quote:Ik weet er wel 1000
Op zondag 30 juni 2002 14:16 schreef dax het volgende:[..]
Ik weet wel iemand die daar 250 euro voor over heeft.
Alvast bedankt iedereen!
quote:Probeer eens Hoofddorp/Alphen aan de Rijn etc. Briefjes ophangen in supermarkten etc. Heel veel werk, of betaal gewoon die paar maanden wat meer!
Op zondag 30 juni 2002 18:30 schreef skunkah het volgende:
Mijn vriendin moet ivm haar stage voor 5 maanden...gedurdende haar stage op kamers in Leiden of Amsterdam zolang schiphol goed te bereiken is.
Momenteel is ze samen met mij al ruim 2,5 maand opzoek naar een kamer in Amsterdam of Leiden dit is nog steeds niet gelukt... ze kan absoluut niet thuis blijven voor de timebeing omdat ze bij een hotel bij Schiphol gaat stage lopen (ze doet MHS: Middelbare Hotel School) en ze heeft diensten die beginnen om 7.00 s'ochtends wat het onmogenlijk maakt om dus thuis te blijven want dat is onhaalbaar omdat ze met het openbaar vervoer moet reizen.
Weet iemand van jullie mischien een kamer in Amsterdam of Leiden die niet meer dan zeg 300 euro per maand kost... je/jullie zou(den) ons ... vooral mijn vriendin enorm uit de brand helpen ... aangezien ze over krap een maand al moet beginnen.... als iemand een kamer weet please tell us... ze heeft het echt enorm hard nodig ... o ja mischien ook leuk om te weten mijn vriendin is een hele leuke gezellige meid van 18 jaarAlvast bedankt iedereen!
quote:Als jij verteld hoe het er aan toe gaat ... me vriendin eist niet zo veel
Op maandag 01 juli 2002 01:25 schreef blieblie het volgende:
Jeetje, wat een eisen worden der hier gesteld.
Ik wens jullie allemaal veel succes, en mocht er bij mij in't huis iets vrijkomen, zet ik het hierop. (maar voor zo ver ik hier lees, is der niemand die een kamer zoekt, en akkoord gaat met hoe het is geregeld hiero)
Maar @ the moment is er nog nix vrij
quote:Een redelijke huurprijs is eigenlijk het enige dat ik wil. Qua ranzigheid pas ik mij vrij snel aan aan mijn omgeving
Op dinsdag 02 juli 2002 11:18 schreef blieblie het volgende:
Euh ranzige keuken gedeeld met 5 andere mensen evenals douche en toilet, middenin Eindhoven (Hoogstraat, tegenover seinhuisje), kamers vrij groot, redelijke huurprijs.......Maar @ the moment is er nog nix vrij
hallo Fokkers,
Ik ga in het nieuwe schooljaar aan de KUB studeren. Ik ga daar Informatiekunde studeren. Ik heb alleen nog geen kamer weten te bemachtigen. Ik heb er met spoed eentje nodig... Ik heb eigenlijk geen eisen oid, behalve dat de huurprijs (all-in) niet hoger mag zijn dan ¤200. Ik ben donderdag 11 juli in Tilburg om weer eens te zoeken. Als je een kamer vrij hebt, bel me aub, dan kom ik ff langs. Mijn nr is 06-13658946. Ik ben best bereid om degene die mij aan een kamer helpt 2 kratjes bier te doneren ... Nogmaals, ik heb met spoed een kamer nodig in Tilburg. En voor de duidelijkheid, ik wil liever geen lid worden van een dispuut of studentenvereniging.
Jainoxi
jainoxi@doq-net.com
Mobiel nr 06-13658946
quote:http://www.kamernet.nl/dsp_searchResultsOffered.php?RoomLocationID=7&RWMaxPrice=200
Op donderdag 11 juli 2002 01:07 schreef Jainoxi het volgende:
Door Jainoxi - donderdag 11 juli 2002 00:42
hallo Fokkers,Ik ga in het nieuwe schooljaar aan de KUB studeren. Ik ga daar Informatiekunde studeren. Ik heb alleen nog geen kamer weten te bemachtigen. Ik heb er met spoed eentje nodig... Ik heb eigenlijk geen eisen oid, behalve dat de huurprijs (all-in) niet hoger mag zijn dan ¤200. Ik ben donderdag 11 juli in Tilburg om weer eens te zoeken. Als je een kamer vrij hebt, bel me aub, dan kom ik ff langs. Mijn nr is 06-13658946. Ik ben best bereid om degene die mij aan een kamer helpt 2 kratjes bier te doneren ... Nogmaals, ik heb met spoed een kamer nodig in Tilburg. En voor de duidelijkheid, ik wil liever geen lid worden van een dispuut of studentenvereniging.
Jainoxi
jainoxi@doq-net.com
Mobiel nr 06-13658946
Iemand zo'n kamer?
quote:Allemaal leuk en aardig, maar die jongen zoekt een kamer in Tilburg, niet in Eindhoven.
Op donderdag 11 juli 2002 08:38 schreef MrPopocatepetl het volgende:[..]
http://www.kamernet.nl/dsp_searchResultsOffered.php?RoomLocationID=7&RWMaxPrice=200
maar ok:
http://www.kamernet.nl/dsp_searchResultsOffered.php?RoomLocationID=6&RWMaxPrice=200
12 m2 gelegen in het centrum aan de sonsbeeksingel
quote:Over wachttijden bij de SLS valt weinig meer te zeggen sinds ze zijn overgestapt op het hospiteer systeem.
Op donderdag 11 juli 2002 14:59 schreef Pietjuh het volgende:
Weet iemand hoe lang de wachttijden voor een kamer zijn in leiden? En je had toch voorrang als je langer dan anderhalf uur moest reizen (wat ik namelijk moet)?
Hier even een stukje van hun website (www.sls.nl):
quote:Vor zover ik het begrijp krijg je dus wel voorrang, maar moet je wel gaan hospiteren.
REISTIJDVOORRANG
1 JULI TOT 1 NOVEMBER EERSTEJAARS PERIODEReistijdvoorrang
Je geniet reistijdvoorrang als je netto reistijd (enkele reis) naar Leiden van station NS naar station NS 1,5 uur of langer is. Wil je weten of je reistijdvoorrang hebt, dubbelklik dan hier.Hospiteren als je reistijdvoorrang hebt.
Gedurende de eerstejaars periode kunnen in alle grote complexen uitsluitend kandidaten voorgedragen worden die reistijdvoorrang genieten. De vrije kamers worden vermeld op deze site bij hospiteeraanbod. Hierbij staat duidelijk vermeld dat op de vrije kamer uitsluitend eerstejaars met voorrang kunnen reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |