quote:misschien dat ik een huis koop in Groningen en kamers ga verhuren. Moet alleen huurders vinden, maar dat moet geen probleem zijn
Op maandag 17 juni 2002 12:48 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
Ik heb niks voor je denk ik, maar ik denk dat 150 gulden wat te weinig is meestal. ik las laatst een advertentie met als beloning 4 kaarten voor de apenheul
Verder zou ik een gezinsbode halen bij het afhaalpunt (om 6.00 uur 's ochtends ofzo), inschrijven bij het woonservicecentrum etc en via bekenden nr.s van huisbazen achterhalen. En niet lui zijn, maar zsm beginnen. succes.
Bij mij is het eigenlijk wel dringend: komend jaar ga ik in Eindhoven studeren en ik kom uit Deventer...niet echt een reisbare afstand.
Reguliere wachttijd is 1,5 jaar...toch maar een kamer kopen? Wie wil er huren?
quote:Hmm dit lijkt wel verdraait veel op mijn situatie, ik kom uit (de buurt van) Deventer en zit ook in Eindhoven, 1 verschil ik heb al een kamer
Op dinsdag 18 juni 2002 21:24 schreef Kordotium het volgende:
*zoekt ook al kamer in Eindhoven* Een speciaal Eindhoven-topic?Bij mij is het eigenlijk wel dringend: komend jaar ga ik in Eindhoven studeren en ik kom uit Deventer...niet echt een reisbare afstand.
Reguliere wachttijd is 1,5 jaar...toch maar een kamer kopen? Wie wil er huren?
Dus als jij mijn kaas niet uit de koelkast gaat eten en je haren uit het douchputje verwijdert en ook een voorliefde voor vodka denkt te kunnen ontwikkelen, en je hebt nog een kamer over ook, dan hou ik me aanbevolen
En voor de zoekers in Eindhoven: schrijf je in bij Stichting Trudo (kan online, kost niets, je moet wel 18 zijn). Bel ze daarna op en vraag naar hun sloopprojecten.
Huizen in de Kruidenbuurt, in de Edisonstraat en in de Jan Hollanderstraat staan op de planning om gesloopt te worden. Die huizen moeten leeg en voor de bewoners is vervangende woonruimte gezocht. Om kraak tegen te gaan, worden er (totdat een complete straat leeg staat) studenten en jong werkenden gezocht, die daar willen gaan wonen. Minimaal 6 maanden, maximaal 2 jaar (eerder 2 jaar, dan 6 maanden). De huur die je betaald voor een compleet (rijtjes)huis met tuin ligt tussen de 200 en 300 Euro max. Plus je hebt recht op huursubsidie. Goed te doen voor jong werkenden in hun eentje en voor studenten met zijn 2 of misschien 3. Een lange inschrijftijd is dus niet nodig, je moet jong zijn en bij voorkeur student.
Alledrie zijn het niet de meest geweldige wijken van Eindhoven, maar je hebt wel lekker de ruimte voor weinig geld. Vanuit alle drie de straten/wijken is het station hoogstens een kwartier fietsen, TU/e en HBO ook. Je komt in een wijk terecht met veel studenten en jongeren en een handjevol "oorspronkelijke" bewoners die nog niet weg zijn.
quote:half studerend Groningen. Ik ga volgend jaar misschien nog op zoek, hoewel ik nu qua locatie perfect zit.
Op zaterdag 29 juni 2002 20:04 schreef Passione het volgende:
Wie zoekt nog een kamer in Groningen?
quote:IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK!
en het is dringend, want ik kom uit de buurt van eindhoven
quote:weet je nog iets in eindhoven (ken iemand die daar gaat studeren)?
Op zaterdag 29 juni 2002 21:29 schreef Bijou het volgende:
want ik kom uit de buurt van eindhoven
quote:helaas, ik heb totaal geen zicht op de kamers in eindhoven, had het toch niet nodig...
Op zaterdag 29 juni 2002 21:32 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
weet je nog iets in eindhoven (ken iemand die daar gaat studeren)?
quote:ICQ me maar. En geloof me, je had nooit verwacht dat je die hulp van mij kreeg.
Op zaterdag 29 juni 2002 21:29 schreef Bijou het volgende:[..]
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIK!
en het is dringend, want ik kom uit de buurt van eindhoven
quote:Ik! en ik kom helemaal uit Den Bosch.
Maar goed, heb je toch interesse laat me dat dan weten op http://forum.fok.nl/listtopics.php/4 waar ik regelmatig meelees.
Vertel eerst maar wat je budget is ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |