zijn?quote:
wat jij wilquote:
is dat hele volendam nog niet dood?quote:Op maandag 4 april 2011 12:37 schreef teijezigterman het volgende:
Laat ons genieten van dit heerlijke nummer
nee wil niet dood gezien worden daarquote:Op maandag 4 april 2011 12:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
nee. wat haat je op mn dorp dan kom dan hier
ja hoe doe je dat ik ben jaoleors hoeveel heb je ervoor betaald?quote:
haha ja je kunt het echt horenquote:
Ja, ik heb de jingle gemaakt. Ik kreeg audiobestanden van boudewijn in mijn PM.quote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Professionele geluidskwaliteit en die jingle staat wel unmeunig snel in Draakje!
quote:Op maandag 4 april 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik heb de jingle gemaakt. Ik kreeg audiobestanden van boudewijn in mijn PM.
Ik durf dat niet, straks lachen jullie mn volendams accent uit alles.quote:
niks. koelkast vroeg op ik dat wou doenquote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef Beatles het volgende:
[..]
ja hoe doe je dat ik ben jaoleors hoeveel heb je ervoor betaald?
Dat is juist leukquote:Op maandag 4 april 2011 12:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, straks lachen jullie mn volendams accent uit alles.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje met een hartslag bedoel je? Ewwwww!
doe maar niet meid. dan ben je meteen een stuk minder leukquote:
En dan moet ik aan necrofilie gaan doenquote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
doe maar niet meid. dan ben je meteen een stuk minder leuk
geilquote:Op maandag 4 april 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan moet ik aan necrofilie gaan doen
...maar wel een stuk gewilliger!quote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
doe maar niet meid. dan ben je meteen een stuk minder leuk
Mijn PI is altijd hetzelfde schatquote:Op maandag 4 april 2011 12:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Je bericht en je PI spreken elkaar tegen.
Ja weet ik, doe er eens wat aanquote:Op maandag 4 april 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn PI is altijd het zelfde schat
Keshaquote:Op maandag 4 april 2011 12:55 schreef ToT het volgende:
Ik ben niet helemaal into pop of zo, maar die KeSha was toch een beetje gender confused of zo?
Gewoon, eentje die bij je bericht past toch.quote:Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Te veel moeite
Welke zou je dan willen zien eigenlijk?
Te veel moeitequote:Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef Beatles het volgende:
[..]
Gewoon, eentje die bij je bericht past toch.
Ik hep een liedje voor ju aangevraagdquote:
Thnxquote:Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hep een liedje voor ju aangevraagd![]()
![]()
Maar ik wil altijd zo snel mogelijk typen en posten, een nieuwe PI kiezen duurt dan te langquote:Op maandag 4 april 2011 12:58 schreef Beatles het volgende:
[..]
Je went er aan.Voor je het weet doe je het onbewust gewoon!
oquote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar ik wil altijd zo snel mogelijk typen en posten, een nieuwe PI kiezen duurt dan te lang
Die heeft 'ie nietquote:Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh die heb ik niet...
Maar wie is die Boudewijn dan ?
En is het een wijf of een gast ?
dat ben ik. en ik ben een jongenquote:Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh die heb ik niet...
Maar wie is die Boudewijn dan ?
En is het een wijf of een gast ?
Wie zijn kloon ben je dan ?quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
dat ben ik. en ik ben een jongen
quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zijn kloon ben je dan ?
En je klinkt als een wijf trouwens.
Even kijken welke bekende user nu ineens begint met postenquote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef boudewijn1991 het volgende:
maar ik moet weer gaan. ik moet nog leren voor de toets economie van morgen
helemaal niet. ik ben geen kloon en ik klink niet als een meisjequote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie zijn kloon ben je dan ?
En je klinkt als een wijf trouwens.
Tim.quote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
helemaal niet. ik ben geen kloon en ik klink niet als een meisje
quote:Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En over 2 uur nog meer hiervan
Dat verbied ik jequote:Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, yes pleasequote:Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
dit is wel mainstreamquote:Op maandag 4 april 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WAT DOE JE TOON VUIGE HOMO DIT IS GEEN MAINSTREAM EN DAT WEET JE KUTJONG !!!!11!1@!!!!
dit is op het randjequote:Op maandag 4 april 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WAT DOE JE TOON VUIGE HOMO DIT IS GEEN MAINSTREAM EN DAT WEET JE KUTJONG !!!!11!1@!!!!
eindelijkquote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij kan me heul niks verbieden
Dat is het wel.quote:Op maandag 4 april 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nah, top 40 hardrock wel hoorquote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Maar rock/hardrock wordt hier sowieso niet als mainstream gezien
/serieuze reactie
dit is dan zeker wel mainstream? ga lekker naar radio nl luisteren of zo?quote:
Happen is niet bijtenquote:
I get thatquote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verbied inderdaad niets en al zou ik dat doen niets van aantrekken
Dit is niet mijn liedje vriend !quote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef dragems het volgende:
[..]
dit is dan zeker wel mainstream? ga lekker naar radio nl luisteren of zo?
Godsamme Samzz, wij gaan echt nooit neuken heh ?quote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Welke mongool heeft Justin Bieber aangevraagd?
quote:
Jij!quote:Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wist wel dat jullie JB zouden waarderen
Justin Bieber? Honestly?quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsamme Samzz, wij gaan echt nooit neuken heh ?
geilquote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Blote piemel op nu.nl!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-stripteaseshow.html
Dat zoekt SSB weer op hoorquote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Blote piemel op nu.nl!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-stripteaseshow.html
Wat heb jij gebruikt!quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Justin Bieber
... ik ben zo vrolijk dat zelf dat lekker klinkt
Wat is er mis met een lekkere piemel dan?quote:
Jewaidsquote:Op maandag 4 april 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx Patje![]()
![]()
Mijn ex vond dit altijd zo'n super geil liedje__
Ik was gelukkig in de keuken bezigquote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stemmen om te skippen of niet?![]()
Probeer jij mij een misplaatst gevoel van veiligheid te geven of heb je 't simpelweg opgegeven?quote:Op maandag 4 april 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was gelukkig in de keuken bezig
quote:Op maandag 4 april 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mijn headset is in ieder geval stereo hoor ik net
Hoe lees jij het dan?quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Twitterde mijn zwager van de week "En, hoe beviel je schoolreisje ? "
Ik moest echt 3x lezen voordat ik hem snapte
Ik sla toe wanneer je het het minste verwachtquote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer jij mij een misplaatst gevoel van veiligheid te geven of heb je 't simpelweg opgegeven?
Aha. Op een moment dat ik er niet ben dusquote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik sla toe wanneer je het het minste verwacht
Lolwut?quote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef sharr het volgende:
Dat meisje wat op 12 jarige leeftijd beviel op schoolreis?
Op een schoolexcursie jaquote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef sharr het volgende:
Er was laatst in het nieuws toch van dat 12 jarige meisje dat in de Efteling tijdens een schoolreisje bevallen wasquote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een context erbij nodig hebt om het te snappen
Oh dat had ik wel gelezen ja.quote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef sharr het volgende:
Precies jaquote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat daar SSB's post mee te maken had
Dan is het wel grappig ja, maar als je zo uit het niks dat neerzet snapt (bijna) niemand het dusquote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er was laatst in het nieuws toch van dat 12 jarige meisje dat in de Efteling tijdens een schoolreisje bevallen was?
Komt omdat het niet meer recent was, hij Tweette het op de dag dat het in het nieuws kwamquote:Op maandag 4 april 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan is het wel grappig ja, maar als je zo uit het niks dat neerzet snapt (bijna) niemand het dus
Jij moest zelf al drie keer lezen en dan ben je nog degene aan wie de tweet gericht is ook.quote:
goedemiddag jaquote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef mc-Piel het volgende:
Yo shizzle my nizzle dizzle I'm snoop doggy dizzle fo yizzle when i fizzle my nizzle.
Nee het was geen mention, gewoon een algemenequote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moest zelf al drie keer lezen en dan ben je nog degene aan wie de tweet gericht is ook.
Frizzle Sizzle!quote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef mc-Piel het volgende:
Yo shizzle my nizzle dizzle I'm snoop doggy dizzle fo yizzle when i fizzle my nizzle.
Oh, nou ja. Het zal welquote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee het was geen mention, gewoon een algemene
Hai!quote:
ik snapte hem ook, laten we elkaar aanraken.quote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef sharr het volgende:
Ik snapte hem na één keer lezen, wie wil mij aanraken?
Jezus ik vind oude foto's van mezelf, wat een gedrocht
Wie wil jou nou niet (aan)rakenquote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef sharr het volgende:
Ik snapte hem na één keer lezen, wie wil mij aanraken?
Jezus ik vind oude foto's van mezelf, wat een gedrocht
Willen jullie mij met z'n 2en aanraken andersquote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
ik snapte hem ook, laten we elkaar aanraken.
frizzle shizzle fobizzle trizzle hizzle krizzle beatlezzzquote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hai!
my nizzle fo yizzle ma dizzle shizzle frizzle bizzle amizzle... ofzoiets.
En pics maken danquote:Op maandag 4 april 2011 13:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
ik snapte hem ook, laten we elkaar aanraken.
Jij hebt al een zeikvriendin tochquote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Willen jullie mij met z'n 2en aanraken anders?
Okequote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Willen jullie mij met z'n 2en aanraken anders?
jeweetzelfizzle my nizzle shizzle bizzle xizzle fo dizzle mizzle.quote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
frizzle shizzle fobizzle trizzle hizzle krizzle beatlezzz
Och hou opquote:Op maandag 4 april 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar tussen 2 meiden in, mag ik een wens doen toch!
hoi daarrrquote:
dizzy miss lizzy jwz beatles.s..ssquote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
jeweetzelfizzle my nizzle shizzle bizzle xizzle fo dizzle mizzle.
Toch wel een lekker geyle gingerchick?quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo een pic plaatsen van een ginger gr gr
Aan je verslag werkenquote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef Beatles het volgende:
Hey ik wil een verzoekje doen maar hij zit er niet tussen? Wat nu?
quote:
Tieten postenquote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef Beatles het volgende:
Hey ik wil een verzoekje doen maar hij zit er niet tussen? Wat nu?
wait whut? is ie wegquote:Op maandag 4 april 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Smagma vond hem ook niet goed
Hij deed wel leuk meequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo een pic plaatsen van een ginger gr gr
Mijn jeugdquote:
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
*Staat al klaar met de schwanz in de hand*
Het zijn oude foto's, dat is andersquote:
Ik vind 't behoorlijk ziekquote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
QFT
[..]
Het zijn oude foto's, dat is anders
INB4 mainstream discussiequote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef mc-Piel het volgende:
Men is afgestapt van de '' alleen mainstream tussen 12 en etenstijd'' ?
Omdat technoboy![]()
....die weer in aantocht is, zo te zien!quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef mc-Piel het volgende:
Omdat technoboy![]()
TECHNOCATFIGHTBOY IS MAINSTREAM VERKOZEN DOOR HET ONZ-RADIO PUBLIEK EN DAT WEET JE BEST !!!1q!!2!:!quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef mc-Piel het volgende:
Omdat technoboy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf was verkeerd uitgevallen jeweet
Zo oud ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Post jij pics van jezelf dan, dat compenseert het
quote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef sharr het volgende:
Whehehe worteltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf was verkeerd uitgevallen jeweet!
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf was verkeerd uitgevallen jeweetWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Die is best foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf was verkeerd uitgevallen jeweetZo bedoelde ik het nietquote:![]()
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf was verkeerd uitgevallen jeweet
Living is easy with eyes closed
SORRYquote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
TECHNOCATFIGHTBOY IS MAINSTREAM VERKOZEN DOOR HET ONZ-RADIO PUBLIEK EN DAT WEET JE BEST !!!1q!!2!:!!
quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Probeer ik iedereen te trollen met dit kutnummer, ergert niemand zich er gewoon aan!
Vast nietquote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is best fout
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Het is het moooooooiste nummer wat ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Probeer ik iedereen te trollen met dit kutnummer, ergert niemand zich er gewoon aan!
Cammen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast nietAl ben ik voor iemand die op 13 jarigen geilt wel degelijk te oud
quote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef mc-Piel het volgende:
* mc-Piel zwaait een aansteker door de lucht.
straks steek je sharr nog in de fikquote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef mc-Piel het volgende:
* mc-Piel zwaait een aansteker door de lucht.
De kapper had het verpest met een te kort haar ding en toen wilde ik het roodbruin verven, viel verkeerd uit enzoquote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
Sharr met een ( relatief) kort rood pittig kapsel
Zat je in de overgang ofzo toen je naar de kapster ging?
SPOILER: ik had 3 jaar geleden echt een dode blik weet jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef sharr het volgende:
[..]
De kapper had het verpest met een te kort haar ding en toen wilde ik het roodbruin verven, viel verkeerd uit enzoToen speelde je in Harry Potter?SPOILER: ik had 3 jaar geleden echt een dode blik weet jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef sharr het volgende:
[..]
De kapper had het verpest met een te kort haar ding en toen wilde ik het roodbruin verven, viel verkeerd uit enzoje was erg onzeker en maakte jongens om je heen nog onzekerder, ging uit met 3 tegelijk enzoSPOILER: ik had 3 jaar geleden echt een dode blik weet jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
aandachtshoerrrquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
Ik ben overigens niet aan het aandachtshoeren waar het wel op lijkt, ben gewoon verbaasd door mijn eigen foto's die ik weer vond en wilde dit delen. Ik hou al op, mvg gr gr kusjeliefdelobi allus
meer pics!!!! check mijne ook r=rquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
Ik ben overigens niet aan het aandachtshoeren waar het wel op lijkt, ben gewoon verbaasd door mijn eigen foto's die ik weer vond en wilde dit delen. Ik hou al op, mvg gr gr kusjeliefdelobi allus
Nu pics van jou, want die staan zelfs niet in je foboquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef Beatles het volgende:
Oh kijk in het fobo van Samzz for pics. Sry.
Mvg,
Een rare bloemquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef -Datdus- het volgende:
wat is dit for bloem?Gister gefotografeerd...
[ afbeelding ]
Verkapt wie kijkt er even op mij flickr.
Minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu pics van jou, want die staan zelfs niet in je fobo
Ik slapenquote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En om dit liedje moet ik dan altijd weer huilen
= ONZ Radio mainstream. Alleen dat nummer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef mc-Piel het volgende:
Omdat technoboy![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef sharr het volgende:
Tering ik dacht al wat klopt dit niet!?!!?!Zit ik weer naar mijn eigen muziek te luisteren wat is dit
Zeg dat Libië ook goed isquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe mijn vriendin te rellen dat ik perse naar Israël op vakantie wil
israelquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou pas rellen als het vriendje met zijn vrienden naar salou wilquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou pas rellen als het vriendje met zijn vrienden naar salou wil
Vind jouw vriendin uberhaupt wel iets leuk?quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom geen foto van Samzz d'r billen zonder boxer?quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die derde met Samzz d'r billen erin
Hehe we waren aan het kijken naar Kreta, dat ligt ook lekker dicht bij Chersoquote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou pas rellen als het vriendje met zijn vrienden naar salou wil
ja welquote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jouw vriendin uberhaupt wel iets leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |