Geen stress, ome aardappel is niet zo heel snel met computersquote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Doe eens heeeuuulll snel de OP terugzetten, gij schavuit!
Die had van te voren tenminste nog goeie reviews.quote:
Hypecijfers, zoals elke CoDquote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die had van te voren tenminste nog goeie reviews.
Nog niet gemerktquote:Op maandag 4 april 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
Voor mij ook een heel belangrijke vraag, is er gezeik met NAT type ed?
Ja, maar je pikt er ook zo uit wie de <16 quickscope usertjes zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hypecijfers, zoals elke CoDZoek voor de grap eens de review van mij en Morthill op die we van MW2 hadden gemaakt. 100+ reacties waarin we belachelijk werden gemaakt omdat we de game lager dan een 9,5 gaven
http://games.fok.nl/revie(...)odern-warfare-2.html
Ik denk dat het de mooiste shooter wordt van deze gen.quote:Op maandag 4 april 2011 11:31 schreef SoldMayor het volgende:
Battlefield 3.
![]()
Tegen die tijd is iedereen hier COD en Homeftront vergeten.
Want als we DICE mogen geloven wordt BF3 de beste shooter van deze gen.
Ik vind vooral dat ze bij battlefield echt zwaar goed zijn in urban warfare nabootsen.quote:
Dat geluid op 1:58quote:
Dat is erg vet gedaan ja.quote:
Vond na BF1942 de vliegtuigen irritant snel gaan, niet meer rustig dog fights en bombing raids houdenquote:Op maandag 4 april 2011 11:44 schreef SoldMayor het volgende:
En niet alleen gewoon schieten in BF.
Maar de balans met de voertuigen in BF is ook echt goed.
En bij BF3 komen er ook nog straaljagers in..![]()
Dus ik ga zeker lekker rond vliegen.
En gelukkig kun je anti aircraft ook altijd gemakkelijk de enemy down halen.
Dus die vliegtuigen zullen ook niet overpowerd zijn.
Dat absurd grote vliegtuig op die map met El Alamein.quote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vond na BF1942 de vliegtuigen irritant snel gaan, niet meer rustig dog fights en bombing raids houden![]()
Maar BF3 komt er sowieso
Baas was dat, of met je spitfire vol de hangar in knallen om te repairen en nieuwe kogels te krijgenquote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat absurd grote vliegtuig op die map met El Alamein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |