Weet ik veelquote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef amvrosios het volgende:
Kom-mo-dores ?
niet commedores zoals de computers ? (nfi)
Met mij mag je altijd pratenquote:Op zondag 3 april 2011 23:10 schreef MYV het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem ook wel eens een CD'tje wil draaien en dus geen ONZ radio luister en dan hier niet kan meepratenSorry.
Aan de ketting van Serena?quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja sry voor de late reactie, lig weer aan de ketting
Jij hebt alle vrijheid die je wil hoorquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Viro het volgende:
MYV is er niet meer?
Viro geniet van zijn vrijheid nu het nog kan
Geweldig inderdaad hoe Turk dat doetquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef amvrosios het volgende:
dit nummer doet me echt weer aan scrubs denken
Sowieso geniale serie! net nog zn dansje op Bellbivdevoe zitten kijken toen dat nummer gedraait werdtquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad hoe Turk dat doet
Uh oh, viro gaat weer braaf liggenquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij hebt alle vrijheid die je wil hoorDie ketting is heel lang
quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Sowieso geniale serie! net nog zn dansje op Bellbivdevoe zitten kijken toen dat nummer gedraait werdt
Precies!quote:
tot zo meteenquote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef amvrosios het volgende:
Ik ga even eten maken voor morgen enzo....
dus ik log even uit... tosso
bis spaterquote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef amvrosios het volgende:
Ik ga even eten maken voor morgen enzo....
dus ik log even uit... tosso
Vervelend als dat gebeurt inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik zoek alleen iets, maar kan het niet vinden :S
dm eens?quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik zoek alleen iets, maar kan het niet vinden :S
quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb nog een verzoekjeThe Culture Club - Karma Chameleon
die heb ik van de week nog gedraaidquote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb nog een verzoekjeThe Culture Club - Karma Chameleon
Baasquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb net nog naar Boy George geluisterd met Bow down mister!
Dus?quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
sta je opeens in de keuken en kom je maar niet weg uit de keuken
Het is ook echt een bazennummerquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik van de week nog gedraaid
DA!quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef yoppiesaus het volgende:
Kun je ONZ radio ook op je mobiel luisteren¿¿
iOS (iPhone), Android of Blackberry?quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef yoppiesaus het volgende:
mij lukt het niet met androidquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef yoppiesaus het volgende:
Die titel geeft ook al een heleboel wegquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk een ontzettend heaumeau-nummer als je goed naar de tekst luistert!
* Knetterkrankjorum doet zachtjes meezingenquote:
ik hardopquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum doet zachtjes meezingen
* Spouwerranger doet stiekum meequote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum doet zachtjes meezingen
ik kan dat niet, mams, en broertje en zo willen slapenquote:
Deze was toch van jou?quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Owwww deze is ook
komt mijn verzoekje hierna?
Zie het nu, deze was mn backupquote:
maar deze is ookquote:Op zondag 3 april 2011 23:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zie het nu, deze was mn backupIets ging fout met gazebo
Laat pops het maar niet horen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik houd ook van![]()
maar ik wil niet met hem neuken.
Met Myra echter wel.
Ik weet het niet, ik ben net binnen hier.. werd wel warm verwelkomtquote:
Maar ik ga wel een pony laten knippen als ik mijn moed heb verzameld om naar de kapper te gaan. Vind je me dan nog wel lief?quote:
Ik vind jou altijd lievquote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ga wel een pony laten knippen als ik mijn moed heb verzameld om naar de kapper te gaan. Vind je me dan nog wel lief?
quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ruilen tegen de ongecensureerde versie van jouw vakantievideo dan
Ik zou je alleen geven als ik daardoor onder een ban uit zou komenquote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ga wel een pony laten knippen als ik mijn moed heb verzameld om naar de kapper te gaan. Vind je me dan nog wel lief?
Die wil ikquote:Op zondag 3 april 2011 23:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]die staan in de belastingaangifte map.
pc is offline, zal em morgen weer aanzetten. Heb het een en ander veranderd, dat zal je wel zien als je inlogtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Zokunen het volgende:
Dat is een "mop"
Waarom lacht harry nooit?
Harry is een steen.
Bizar fout enzo
quote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Zokunen het volgende:
Dat is een "mop"
Harry is een steen.
Bizar fout enzo
Wat een kut grapquote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Zokunen het volgende:
Dat is een "mop"
Harry is een steen.
Bizar fout enzo
Zo heet het nr ook?quote:Op zondag 3 april 2011 23:56 schreef Zokunen het volgende:
Dat is een "mop"
Harry is een steen.
Bizar fout enzo
State of indepance is ook van henquote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
Dit is echt zo'n vergeten nummer wat eigenlijk heel mooi is
Niet zo he, in mn foboquote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
Dit is echt zo'n vergeten nummer wat eigenlijk heel mooi is
quote:Op maandag 4 april 2011 00:09 schreef mr-green het volgende:
Haha sorry maar dit is nou echt KUT muziek
quote:Op maandag 4 april 2011 00:12 schreef humorduck28 het volgende:
Ze komen nie... ze komen dra...ze komen nie ze komen dra ...
de Trut gaat zo'n beetje landen nuquote:Op maandag 4 april 2011 00:12 schreef humorduck28 het volgende:
Ze komen nie... ze komen dra...ze komen nie ze komen dra ...
is het origineel nog wat rustiger?quote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het origineel is van Jon & Vangelis
Inderdaad, ik moet allang slapen eigenlijk, als ik morgen telaat ben geef ik zokunen de schuld.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Karzai het volgende:
Ja hoor de ene topper na de andere, gekkehuis
Dat is pas een originele smoes...quote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet allang slapen eigenlijk, als ik morgen telaat ben geef ik zokunen de schuld.
Ik kan goftedomme nog lang niet slapen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet allang slapen eigenlijk, als ik morgen telaat ben geef ik zokunen de schuld.
Vanwege die trekzak?quote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
Dit nummer doet me ook denken aan dat nummer wat tijdens de bruiloft van Maxima en prins Willem Alexander werd gedraaid op een of ander manier..
ik weet wel waaromquote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
Dit nummer doet me ook denken aan dat nummer wat tijdens de bruiloft van Maxima en prins Willem Alexander werd gedraaid op een of ander manier..
Niet dat dat in de verste wegen te vergelijken is met dit nummer maar toch.
Die hamster in je ondertitel,quote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1632320/5/50#95008348]maandag 4 april 2011 00:40[/url] schreef ToT het volgende:
Hehehe poison weer, nais!
Slaap lekker popjequote:
maar ze kan serieus niet zingenquote:
Stokkiequote:
Hey jij bent erquote:
Sowieso geniaal dat topic :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Kwam op de goede muziek afquote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey jij bent er![]()
had je nog niet gezien
ik dacht aan je door dit liedjequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso geniaal dat topic :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The mountains!
![]()
Nee dat doe ik niet, iedereen staat weleens onflatteus op de fotoquote:Op maandag 4 april 2011 00:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Google maar eens naar Kim Wilde in 2011 in google...
Die met de draak is ook wel geniaal en wreed.quote:
Hehehe ik heb goed lol gehad met het maken van die foto's!quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die met de draak is ook wel geniaal en wreed.
Dat bedoelde ik niet, maar ze is intussen al 51..quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, iedereen staat weleens onflatteus op de foto
quote:Op maandag 4 april 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tevens is het bijna 01.00
Nachtploeg meld zich
Caroos kusssssssssssssssssjekroelquote:
Gewoon een ouwe foto van haar uitprinten, over d'r bakkes gaan en dan voor volk en vaderland er overheen!quote:Op maandag 4 april 2011 00:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar ze is intussen al 51..
Ja en?quote:Op maandag 4 april 2011 00:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar ze is intussen al 51..
Dat is het liedjequote:
Stokkie lekker dingggggggggg kussssssssquote:
deze zeker welquote:Op maandag 4 april 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik normaal wel goed, maar niet zo in zo'n oudjes-uitzending.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 00:55 schreef humorduck28 het volgende:
Grotere tegenstelling kun je niet vinden...
Sleep ze very wellquote:Op maandag 4 april 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
Nou stelletje insomniacs, ik ga een dappere poging wagen te gaan slapen.
Trussels he!
Eej meis waar ben je gebleven... was je ineens kwijtquote:Op maandag 4 april 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum doet zachtjes meezingen en swingen
Misschien dat fok.nl.. of onzinradio.nl een eigen uitzendinggemist.nl kan maken?quote:Op maandag 4 april 2011 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Wowwwww zijn deze uren nog terug te luisteren?![]()
![]()
laptopquote:Op maandag 4 april 2011 00:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej meis waar ben je gebleven... was je ineens kwijt
Carool danst mee
Jaa ik zag hetquote:
hoi meld je je voor de nachtploegquote:
nee er was even bufferquote:Op maandag 4 april 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hij buffert bij mij of is mijn laptop aan het falen?
Helemaal mee eens. Dit soort uurtjes moeten vaker worden ingepland.quote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tjemig wat een gigantisch goede muziek![]()
![]()
![]()
DIT MOET VAKER
Ja, meestal hequote:Op maandag 4 april 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi meld je je voor de nachtploeg
geen trance,dance, mix maar gewoon goeien muziekquote:Op maandag 4 april 2011 01:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit soort uurtjes moeten vaker worden ingepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |