mooiquote:
ik heb ook de slappe lach, maar had vrijdag toch erger de slappe lach hoor, bij de naam mr.J.Lo krijg ik nog steeds lachstuipenquote:
maar vind de dennis quote's toch wel helemaal top!quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ook de slappe lach, maar had vrijdag toch erger de slappe lach hoor, bij de naam mr.J.Lo krijg ik nog steeds lachstuipen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ons weer even tot de orde roepen
NEEEEE! Ik wil niet, ik herhaal NIET blauw worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
be nice or go away
J.Loquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ook de slappe lach, maar had vrijdag toch erger de slappe lach hoor, bij de naam mr.J.Lo krijg ik nog steeds lachstuipen
ikke welquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
NEEEEE! Ik wil niet, ik herhaal NIET blauw worden.![]()
adem in.... adem uit..... adem in .... adem uit.... niet blauw aanlopen nuquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
NEEEEE! Ik wil niet, ik herhaal NIET blauw worden.![]()
De Sjonnies! Dennis kan er zo bij, kampsjaakquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke wel![]()
blauw blauw blauw van de sangria lig ik op het strant mijn ..... in mijn hand
ja ja ja blauw blauw vlauw van de sangria
Okay, thnx, had ik ff nodig....quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
adem in.... adem uit..... adem in .... adem uit.... niet blauw aanlopen nu
quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
even opletten, ze zegt dat haar hoofd uit elkaar gaat knallen, zit iedereen klaar voor de caps?
quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
even opletten, ze zegt dat haar hoofd uit elkaar gaat knallen, zit iedereen klaar voor de caps?
Da's wat anders....quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke wel![]()
blauw blauw blauw van de sangria lig ik op het strand mijn ..... in mijn hand
ja ja ja blauw blauw vlauw van de sangria
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |