RSI, zo heet dat niet meer tegenwoordig hoor, dat heet CANS, ik heb het, dus ik wens het hem niet toequote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje.... is zijn been nog niet genoeg? wens jij hem nu ook RSI toe?
CANS?quote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
RSI, zo heet dat niet meer tegenwoordig hoor, dat heet CANS, ik heb het, dus ik wens het hem niet toe
Over been gesproken.. ik neem nog een rum en dan ga ik ook.. kruip ik er tegenaan en claim ik een been van Bommerinnetje.. vind ze echt fijn, een reus die 1 van die enorme betonblokken bovenop haar been legtquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje.... is zijn been nog niet genoeg? wens jij hem nu ook RSI toe?
quote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
RSI, zo heet dat niet meer tegenwoordig hoor, dat heet CANS, ik heb het, dus ik wens het hem niet toe
ow... is niet fijn hoor.... ik kende het alleen als tenniselleboog of drummerspols tot het RSI genoemd werd.. Nu leer ik dat het nu CANS heet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja Complaints of Arm, Neck and Shoulder
Beiden vallen onder de noemer FUBARquote:Op maandag 4 april 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Bolquote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig!
zo ga de hond uitwringen en mjn oogjes sluiten
ciao
FUBAR ik ga niet eens meer opzoeken wat dat is.... Welterusten Bommie, Ceetje en Bollokus slaap zacht (of niet)quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beiden vallen onder de noemer FUBAR
Trustequote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FUBAR ik ga niet eens meer opzoeken wat dat is.... Welterusten Bommie, Ceetje en Bollokus slaap zacht (of niet)
en dankjewel hoor!quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beiden vallen onder de noemer FUBAR
Thanks Bommie.... slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste![]()
ohwja:
Fucked Up Beyond All Recognition
Is toch zo schat, leuk is andersquote:
quote:
quote:
Zoals altijd.quote:Op maandag 4 april 2011 09:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kokkie
![]()
heb je er weerzin in vandaag??
#studiedag..... ??quote:Op maandag 4 april 2011 09:35 schreef versabommie het volgende:
#koggie #HeulVeulKoggie #Studiedag #OpMijnLuieReet
#MetJeDikkeReet ( deze bestaat echt op Twitter
Tuurlijk studiedagquote:Op maandag 4 april 2011 09:35 schreef versabommie het volgende:
#koggie #HeulVeulKoggie #Studiedag #OpMijnLuieReet
#MetJeDikkeReet ( deze bestaat echt op Twitter
HEt mot gebeuren, Ben naar mijn werkquote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Tuurlijk studiedag
Bestuderen hoe je het beste Fok en streams het snelst tegelijk kan bijhouden
Tot later!!quote:Op maandag 4 april 2011 10:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
HEt mot gebeuren, Ben naar mijn werk
Tot latorrrr
ciao kokkie!quote:Op maandag 4 april 2011 10:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Tot latorrrr
quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
ben de slowchat op twatter aan het volspammen
quote:Op maandag 4 april 2011 10:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Tot latorrrr
eey mark springt wakkerquote:
Bolletje!quote:
zaterdag toch pas die foute party? niet dat we daarom geen high tea kunnen doen..quote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bolletje!
Vanavond bij de buren foute party, dan hier maar een high tea of zo?
vanavond mag je alleen de muziek uitzoeken op q music maar een hoog theetje... geen probleemquote:Op maandag 4 april 2011 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bolletje!
Vanavond bij de buren foute party, dan hier maar een high tea of zo?
das waarquote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, elders op de wereld is het nog ochtend hoor...![]()
Hi!quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
Mark
Jesje
Vultarian
Bolokus
Kahaarin
ik kom op het juiste moment binnen zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |