had ik moeten wetenquote:Op zondag 3 april 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een muisje, zelfs als ze in team Bol zit, zal nooit in een koetje veranderen
Ik durf niet meerquote:
en er niet zo lang over doet om 't te bezorgenquote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alleen als er ook saus bij zit deze keer
quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Test of mijn nieuwe account het doet.
niet dus....![]()
en nu;
[ afbeelding ]
Watquote:
dat 'm lekker in het middenoosten blijft dan, misschien trapt ie wel op een bermbommetje, heb liever een andere bezorgerquote:Op zondag 3 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watonze held
Mr.JLo was het laatst in het midden-oosten gesignaleerd. Graag nu shoarma met wél de knoflooksaus (heel veul knoflooksaus)
quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat 'm lekker in het middenoosten blijft dan, misschien trapt ie wel op een bermbommetje, heb liever een andere bezorger
een friet kapsalonquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik heb er liever een op een brommertje
quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik heb er liever een op een brommertje
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
Mary, die van jou is ook leuk, maar ik vind die berehelm leuker
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn mandje.
Tot Morgen![]()
ciao kokkiequote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
Tot Morgen![]()
wat een verwennerijquote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekkerKokje
voor het slapen gaan
truste kokkiequote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
Tot Morgen![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
Tot Morgen![]()
Geeft niet hoor.... vergissen is menselijk... je ging toch slapen toch?quote:
echt joh? Ik gooi er ook zo de pannen op, dus ik rook het laatste peukie met je mee.quote:
Doet mee.... nog maar vijf daagjes werken en dan negen daagjes vrij (maar misschien pak ik zelfs wel twee weekjes vrij)quote:
Alleen maar kwartaal afsluiting? .... Hier ook jaarafsluiting... twee weekjes vrij dusquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt joh? Ik gooi er ook zo de pannen op, dus ik rook het laatste peukie met je mee.
Morgen weer vroeg dag, en de komende twee weken heb ik het razend druk met mijn werk. Einde kwartaal, morgen afsluiting. Dus de komende tijd zal ik niet zo vaak op fok zijn, helaas, werk gaat voor........ zal moeilijk worden vrees ik
nee, jaarafsluiting heb ik in januari al gehad. Ik werk voor accountants en belastingadviseurs, doe de administratie van onze vestiging, wat aan het einde van het kwartaal betekent dat ik voor zo'n 7.500 facturen moet zorgen... binnen twee wekenquote:Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar kwartaal afsluiting? .... Hier ook jaarafsluiting... een discrepantie van slechts 3 miljoen
het is bij ons een wonder als het jaar afgesloten wordt voordat het nieuwe jaar begintquote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, jaarafsluiting heb ik in januari al gehad. Ik werk voor accountants en belastingadviseurs, doe de administratie van onze vestiging, wat aan het einde van het kwartaal betekent dat ik voor zo'n 7.500 facturen moet zorgen... binnen twee weken
had ik het maar drukquote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt joh? Ik gooi er ook zo de pannen op, dus ik rook het laatste peukie met je mee.
Morgen weer vroeg dag, en de komende twee weken heb ik het razend druk met mijn werk. Einde kwartaal, morgen afsluiting. Dus de komende tijd zal ik niet zo vaak op fok zijn, helaas, werk gaat voor........ zal moeilijk worden vrees ik
tja, da's bij accountants heel normaal eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is bij ons een wonder als het jaar afgesloten wordt voordat het nieuwe jaar begint
ooooh, arme bol, ik zou willen dat ik de komende twee weken in een afgelegen dorp in Frankrijk zat! Ruile?quote:
Komt vanzelf wel weer Bol... over een tijdje breakdance je weer tussen de koeien... vrees ik dat je ons alleen nog maar herinnerd als je Geraldine naar de slacht brengtquote:
Hé ik heb na volgende week twee weken vrij... hulp nodig Bol?quote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, arme bol, ik zou willen dat ik de komende twee weken in een afgelegen dorp in Frankrijk zat! Ruile?
dan word je ook gemartelt door de kiniquote:Op maandag 4 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, arme bol, ik zou willen dat ik de komende twee weken in een afgelegen dorp in Frankrijk zat! Ruile?
tussen de koeien gaat weer even duren maar hoop wel bweer volle bak in het hooiseizoen te zittenquote:Op maandag 4 april 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer Bol... over een tijdje breakdance je weer tussen de koeien... vrees ik dat je ons alleen nog maar herinnerd als je Geraldine naar de slacht brengtIk ga bijna een mootje doen hier
truste Piet slaapquote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 00:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
tussen de koeien gaat weer even duren maar hoop wel bweer volle bak in het hooiseizoen te zittenmootje doen ??? ga je huilen ?
kan ik wel gebruiken, net zoals de facturen en andere administratieve aangelegenheden op m'n werk, is Fok niet erg goed voor m'n rechterarm en schouderquote:Op maandag 4 april 2011 00:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan word je ook gemartelt door de kini
vergeten neuh jo! jullie hebben een speciaal plekje in mijnquote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
van de gedachten dat jij ons gaat vergeten
mijn rechterarm is niks mis meequote:Op maandag 4 april 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan ik wel gebruiken, net zoals de facturen en andere administratieve aangelegenheden op m'n werk, is Fok niet erg goed voor m'n rechterarm en schouder
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |