quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
JIj bent ook 10 jaar jonger en dat is een "hit" geweest een jaar of 10 geleden.
Oef.. nog langer... 1991.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
JIj bent ook 10 jaar jonger en dat is een "hit" geweest een jaar of 10 geleden.
quote:
natuurlijk de echtequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Inu het volgende:
Ik moet weer vluchten met dat klote Boulevard of Dance hier in de straat
En ik heb ook rucola geplant, maar dan wel echte
ik pluk puur voor mezelf, ik vreet 100 gram van die toelie per dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb trauma's aan slaplantjes. Hele dagen die dingen staan plukken bij het tuincentrum waar ik werkte.
Ik dacht altijd dat je het over wiet hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
natuurlijk de echte
ik heb ook veldslazaad
ik kweek geen wiet, ik koop dat gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je het over wiet had
Of trap ik er nu toch in?...
toen was ik al oudquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
toen was ik nog niet eens geboren.
Ik moest de lelijke blaadjes erafhalen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik pluk puur voor mezelf, ik vreet 100 gram van die toelie per dag
snap ik! gras ertussen of oude blaadjes of nog erger NATTE blaadjes zijn viessss patrick!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest de lelijke blaadjes erafhalen.
God ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
snap ik! gras ertussen of oude blaadjes of nog erger NATTE blaadjes zijn viessss patrick!
Bij mij zit het in een teiltjequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef FUFR het volgende:
ik moest breedwerpig zaaien zei de verpakking...
ik zoeken wat dat betekent: gooi maar een eind weg dus eigenlijk...
alsof je kippen voert..
koffiekopjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet nog nieuwe potjes voor mijn kruiden maar geen geld.En de bieslook groeit niet, beetje jammer.
Ik weetsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |