Jamaar dit stond toch los van m'n werk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
iedereen krijgt een contract en jij hebt er nog steeds geen, maar je moet je wel alles laten welgevallen..
je was me kwijt bij het derde woord..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb calculus supergoed gemaakt volgend mijWees trots.
Plus mijn studie is liefde.
ik wil je wel, maar de klant nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar dit stond toch los van m'n werk?
Besides, jij wilde me ook niet hebben
En je denkt dat die knaak je van de afgrond gaat redden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo SQ, ik ben blut, wil je dat lakje nog? Heb hem nog steeds voor je klaarstaan.
volgens mij ging ze links.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je denkt dat die knaak je van de afgrond gaat redden?
klant vanorgen verteld dat ie teveel verwacht van mensenquote:
Zeker, kan ik weer twee avonden op leven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je denkt dat die knaak je van de afgrond gaat redden?
ik bied 50 centquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeker, kan ik weer twee avonden op leven.
Plus ik wil er vanaf.
wie wil er nu een negert?quote:
and not afraid to confessquote:
ga zaterdagavond maar eens kijken op stratumseindquote:
Hoeveel en hoelang en wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:31 schreef FUFR het volgende:
Mexi, als je kunt poetsen kun je hier wel even wat geld verdienen vandaag.
![]()
mijn poetsvrouw is ziek en ik ben te lui om het zelf te doen.
Jamaar, ik had al gezegd dat het ding niet door mijn brievenbus past.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeker, kan ik weer twee avonden op leven.
Plus ik wil er vanaf.
Ben jij nooit thuis?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, ik had al gezegd dat het ding niet door mijn brievenbus past.
Dus kan je het beter gewoon opsturen. Dan kan ik het bij de Bruna ophalen
net of je dat kan betalenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maareh ja ook goed, moet toch nog een ander pakketje opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |