oh heb ik dat!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik ook maar een psychische aandoening ga veinzen, dan kan je je als een achterlijke mongool gedragen, en niemand durft er kwaad om te worden
Mijn idee, maar iedereen loopt me nou af te sussen en te zeggen van "probeer de verstandigste te zijn, jij bent intelligenter" enzoquote:
quote:
JA HALLO, dat deden we op de kleuterschool.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn idee, maar iedereen loopt me nou af te sussen en te zeggen van "probeer de verstandigste te zijn, jij bent intelligenter" enzo
Dat jullie dat pikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Betrokkene heeft zelf niet meer gemaild, maar anderen wel, het schijnt er bij te horen, gevalletje borderline enzo
te sussen? volgens mij te paaien dat je niet weg moetquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn idee, maar iedereen loopt me nou af te sussen en te zeggen van "probeer de verstandigste te zijn, jij bent intelligenter" enzo
Ik pik het ook niet, mijn buurman daarentegen is nogal van het zachtaardige soortquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat jullie dat pikken![]()
Niet raar bedoeld hoor
Je jaagt alle langwatersnuitlibellen weg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel genieten (de buren niet denk ik).
iedereen krijgt een contract en jij hebt er nog steeds geen, maar je moet je wel alles laten welgevallen..quote:
quote:
ja, ze zat in een techno topic verdwaald te zijn.quote:
Whaha... alweer blut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo SQ, ik ben blut, wil je dat lakje nog?
sommigen hebben het niet zo breed, blauwe.quote:
Je haalt 2 borderliners door elkaar. Dit is niet haar baas, maar die maffe uit de buurt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
iedereen krijgt een contract en jij hebt er nog steeds geen, maar je moet je wel alles laten welgevallen..
tegen de tijd dat ik het uit elkaar kan houden ben ik zelf een bordercolliequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je haalt 2 borderliners door elkaar.
Ik heb calculus supergoed gemaakt volgend mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef FUFR het volgende:
arm kind..
zoek dan een baan en stop met dat zinloze gestudeer!
kijk naar dat volk hier. bijna niemand doet iets met zn studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |