wat denk je zelf?quote:
log ff in als BB en gooi zijn PM box leegquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wil ik best doen bleiblei maar je inbox zit vol
NOG STEEDS BAARDMANS!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wil ik best doen bleiblei maar je inbox zit vol
Dat ik best Burgemeester van Helmond kan wordenquote:
Wat zijn de functie-eisen behalve goed met politiebescherming om kunnen gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ik best Burgemeester van Helmond kan worden
ja dat kan iedereen , maar voo rdeze job was je overgekwalificeert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ik best Burgemeester van Helmond kan worden
gaat ie wel al alleen naar het toilet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei, je moet ook je verwijderde berichten definitief verwijderen, anders werrukt het nie!
niet meer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef Levitation het volgende:
Artic, wat zoek je? Ik krijg 3k als ik iemand binnenhaal.
Ik zoek ook nog wel wat. Will work for pay.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef Levitation het volgende:
Artic, wat zoek je? Ik krijg 3k als ik iemand binnenhaal.
Krijgt pas centen als hij/zij door proeftijd heen is, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
1. je haalt iemand binnen
2. je ontvangt 3K
3. persoon bevalt toch niet, of steelt of doet alle secretaresses
4 how does it look for you?
Maar het is warm daar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog wel wat. Will work for pay.
ja schat, dat snap ik, das hier niet andersquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krijgt pas centen als hij/zij door proeftijd heen is, geloof ik.
4 maal = scheepsrecht?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog wel wat. Will work for pay.
mwah...dat was ik al toen ik orderpicker was in het DC van de Edah...en toen had ik alleen MAVO/HAVO en twee zwemdiploma'squote:Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat kan iedereen , maar voo rdeze job was je overgekwalificeert.
zo, heb je dat ook es meegemaakt
Lijkt me uitermate k*t.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef FUFR het volgende:
Kennis heeft bovenstaande meegemaakt... uiteindelijk ging zijn werkrelatie naar de kloten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |