RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:14 schreef bleiblei het volgende:
Ik zit in zoon old skool trein. Ik hoor de hele tijd "tring tring" bij de machinist
Nog 2,5 week met Pasen in Adamquote:
Zo'n diesel stoptrein? Of een 6 coupe Duitse trein?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:14 schreef bleiblei het volgende:
Ik zit in zoon old skool trein. Ik hoor de hele tijd "tring tring" bij de machinist
we're gonna diequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:18 schreef febster het volgende:
Ik zie nu trouwens een unstoppable trein ding voor me, met BB als action hero.
dat BB met Lego in 2,5 minuut een compleet nieuw remsysteem voor de trein bouwt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:18 schreef febster het volgende:
maarre ga je nog op mijn wazzup reaguren? dan kan ik daar eventueel rekening mee houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:18 schreef febster het volgende:
ik zal wel mottequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Masten, seriously skuu? Of werk je nog ff door?
Done!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
maarre ga je nog op mijn wazzup reaguren? dan kan ik daar eventueel rekening mee houden
Met alleen rol ducttape en een stuk hout natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat BB met Lego in 2,5 minuut een compleet nieuw remsysteem voor de trein bouwt?
nee, met legoquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef febster het volgende:
[..]
Met alleen rol ducttape en een stuk hout natuurlijk.
ik dacht al ff dat het aan mij lagquote:
hotel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef ArTiC het volgende:
pffff straks weer 2 uur naar huis rijden en morgenochtend weer hierheen
ja maar das niet van jouw nivoquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef ArTiC het volgende:
FUFR, heb je nog interessant werk in/rond Hellimond?
Nee..gewoon werkende infra zodat ik morgen gewoon weer thuis kan werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |