abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95193283
Zul je godsallemachtig ook altijd meemaken eh :+

Werk je toendertijd dit gaande was nauwelijks met elkaar, wil je je haar proberen te vergeten zul je weer zien dat wanneer jij moet werken zij ook moet werken, vorige week al, deze week weer. Dat je haar niet kan ontwijken is een feit, maar nu weer drie dagen samen met haar werken is, zeker wanneer ze nog zo vrolijk blijft doen tegen je en weet ik al wel niet meer, een 'hel' ..

Vergeten = dus hopeloze opgave....
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:32:27 #27
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95215398
Dat gaat dan ook alleen als je ander werk of een ander wijf gaat zoeken ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95273683
Verdomme Verdomme Verdomme!

Heb het helemaal gehad, totaal. Dat ik echt zo simpel gedacht heb de afgelopen periode, het afgelopen jaar vooral. Ben echt de grootste stumper op deze aardbol, dat ik dit gewoon niet inzie. ..

Vandaag gewerkt met haar. Zij is weer zo druk als wat zeg maar, steeds weer flink vrolijk en weet ik al wel niet meer. Altijd weer de gezelligheid zelf zeg maar etc. maar zo is zij. En aan het eind van de dag gebeurde het, een andere collega kwam nog langs, hielp nog mee. En ze liepen op een gegeven moment steeds bij elkaar, liepen samen terug en ik zo jaloers als de pest, een probleem dat ik echt heb, die jaloezie.

Zij ging tegelijk door naar huis toe omdat haar vader er al stond, en toen ze wegliep zij die jongen zo van doeg schat en zij zei terug doeg lieverd. Hoe ik dit moet zien weet ik zelf ook niet, of iets betekent, lijkt me niet. Beide hebben ze een vriend(in) en vooral hij zit altijd wel te paaien met de meisjes, iedereen, algemeen bekend. Zij is dan zoals gezegd weer zo sociaal als wat, maar je kunt dan wel weten dat ik me toen echt zwaar k@t voelde, en het tegelijk ook liet inzien dat ik zo'n simpele ziel ben...

Heb het op dit moment echt gehad, voel me k@t en weet ook niet meer wat ik ervan moet denken allemaal. Feit is dat ik haar moet vergeten, maar dat heb ik zo vaak gezegd en is evenvaak mislukt.. Dit kan ik echt niet meer aan, echt niet...
pi_95273872
Ach je moet het maar zo zien. Over een jaar denk je van: "Heb ik me hier nou zo druk over gemaakt?"
pi_95274337
Dat hoopte ik een jaar geleden al :(.
pi_95274471
Dat werkt natuurlijk alleen als je haar loslaat.
pi_95274639
Hoop dat het nu gaat lukken , want heb het echt gehad op dit moment. Zit er echt doorheen, ben gebroken... Ontwijken kan ik haar niet, want we zijn collega's, maar serieus waar, ik zit er gewoon aan te denken ontslag te nemen... En ja, ben ook een hopeloos geval..
pi_95275008
Je moet er niet zo zwaar aan tillen.

Makkelijker gezegd dan gedaan; dat weet ik. Ik zit immers niet in jouw situatie maar ik ken het gevoel maar al te goed. (Iemand uit je hoofd willen zetten en hierin falen)

Haal gewoon even een paar keer diep adem en zoek afleiding. Ga veel films kijken ofzo (geen romantiek natuurlijk). Stort je iig op iets zodat je continu bezig bent met iets zodat je niet aan haar gaat denken.
pi_95275759
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef Arriviste het volgende:
Je moet er niet zo zwaar aan tillen.

Makkelijker gezegd dan gedaan; dat weet ik. Ik zit immers niet in jouw situatie maar ik ken het gevoel maar al te goed. (Iemand uit je hoofd willen zetten en hierin falen)

Haal gewoon even een paar keer diep adem en zoek afleiding. Ga veel films kijken ofzo (geen romantiek natuurlijk). Stort je iig op iets zodat je continu bezig bent met iets zodat je niet aan haar gaat denken.
Dat helpt pas als je afstand neemt. Zodra hij haar weer ziet is hij terug bij af.

Ik zou dan ook adviseren ander werk te gaan zoeken.
Probeer wel net zo lang op je huidige werk te blijven tot je ander werk hebt gevonden, zodat je er zo min mogelijk last van hebt dat je werkloos raakt (want bij ontslag nemen krijg je geen uitkering, hou hier rekening mee!).

Het klinkt nogal rigoureus maar als je ervan overtuigd bent dat je het zo niet volhoudt zou ik er toch op z'n minst serieus over nadenken te stoppen met je huidige werk. Of misschien kun je bij je baas informeren naar de mogelijkheden van overplaatsing?

Maargoed... Kijk eerst of je het écht niet volhoudt, of dat het maar vlagen zijn. :Y
pi_95276804
Ben 19 jaar hoor, opzich is dat geen probleem dus ontslag nemen. Kan best zonder baantje verder eigenlijk, financieel heb ik absoluut geen klagen, zeker voor een student zijnde.. En ander werk vind ik wel, moet nog ene jaar studeren dus dan ga ik hier sowieso weg..

Nee, denk er ook echt serieus overna nu. Ben het echt zat, want vrijdag moet ik weer met haar werken en ik zeg je, ze gaat weer doen zoals ze is, en ik ga weer doen wat ik altijd gedaan heb, zoals ik nu doe, er weer iets achter zoeken. Dit is niet voor niets al anderhalf jaar bezig, en ik kan het gewoon niet meer aanzien en kan het zelf ook nier meer aan, en misschien vooral nog wel geestelijk.....

[ Bericht 5% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 09-04-2011 21:53:27 ]
pi_95298952
Ben er teveel mee bezig denk ik.... Moet misschien die verwachtingen omlaag brengen en haar gewoon als collega zien.. Toch blijft dat toch wel door mijn hoofd rondspoken, dat dag schat en dag lieverd van hun... Ok, nou weet ik dat die jongen het met iedereen goed kan vinden en met veel meiden gewoon aanpapt, heeft hij al is meerdere keren heeft liggen krikken met een andere collega, zo'n iemand is het wel, kan het geod vinden met de dames. kan me ook niet voorstellen dat die twee een relatie zouden krijgen, of wil ik dat misschien niet... IN elk geval weet zij daar ook wel van en hoop ik maar dat het gewoon gewoon is. Want mocht er meer uitkomen kan ik het echt niet meer aanzien..
pi_95300922
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben er teveel mee bezig denk ik....
Ik weet het wel zeker.

Die verwachtingen van je kun je sowieso doorstrepen. Je hoeft je heus niet druk te maken omdat zij missschien wordt gebruikt ofzo hoor. Het is niet jouw probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Arriviste op 11-04-2011 09:22:36 ]
pi_95306768
Ben eigenlijk wel een simpele ziel zeg :') , najah.

Moet haar echt gaan vergeten, want het wordt me de dag hopelozer. Die kop moet maar is ergens anders heengaan dan naar dit, alleen nog ff uitvinden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.. Ze is sowieso bezet en dat ze mij dan leuk gevonden heeft en ik geen donder daarmee gedaan heb verandert daar niks aan.. We zullen wel zien waar het schip maar strandt, hopelijk een eind weg.
pi_95328584
Lijkt me duidelijk wat je dan moet doen. Stoppen met je werk, zodat je haar niet meer ziet. Is ff doorbijten maar dan ebt het vanzelf weg. :Y
pi_95347149
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een vrouw weet altijd dat je haar ziet zitten, ook al denk jij dat je het niet laat merken. :D
Niet altijd hoor.
  maandag 11 april 2011 @ 16:57:30 #41
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95348019
Zoek een andere baan, als 19-jarige is er genoeg te vinden voor je. Of wil je soms niet weg bij haar?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95348288
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef needakill het volgende:

[..]

Niet altijd hoor.
Nee, je hebt altijd uitzonderingen op de regel, dat klopt.
pi_95348747
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, je hebt altijd uitzonderingen op de regel, dat klopt.
Dat heb ik meegemaakt. Ze vertelde het zelfs tegen mij, want andere vroegen zich af wat ze van mij vond etc.
pi_95351528
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een andere baan, als 19-jarige is er genoeg te vinden voor je. Of wil je soms niet weg bij haar?
We hebben een leuek groep collega's altijd gezellig en we doen wel vaak dingen met elkaar, maar ook weg bij haar. Aan de ene kant niet, vandaag ga je dan weer lopen denken(oh god alweer...) en denk je van die actie van zaterdag toch, tja moet je niet teveel achterzoeken, die gast papt altijd wel aan met de meisjes en dat weet zij ook wel, en ga zo voort. En dan ga je weer lopen hopen... Ze heeft je leuk gevonden, ook wanneer ze die vriend al had en weet ik al wel niet meer. Ofwel we beginnen weer van voor af aan eigenlijk..

Treurig geval eigenlijk, ontslag lijkt de beste optie voor dit probleem, al heb ik ook wel meer de gedachte van het gaat niets worden en we zien wel hoe het gaat de komende tijd. Misschien valt het wel mee etc. Zit er zeg maar nu meer tussenin..
pi_95381991
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Uhuh.... en stel dat TS erin slaagt. Het meisje paradeert aan zijn zijde. In hoeverre vertrouwd TS zijn meisje dan nog? Voor hetzelfde geldt flikt ze TS wat ze ook bij haar ex heeft geflikt?
Dit is de kern van het vreemdgaan.
ten eerste is het onetisch..
en ten tweede komt 't al tijd terug in jegezicht wanneer je het het minst verwacht..
Gwooon die arme jongen en die meid niet aandoen..
W8 rustig je beurt af.. Heb echt nul respect voor mensen die zoiets doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')