Verdomme Verdomme Verdomme!
Heb het helemaal gehad, totaal. Dat ik echt zo simpel gedacht heb de afgelopen periode, het afgelopen jaar vooral. Ben echt de grootste stumper op deze aardbol, dat ik dit gewoon niet inzie. ..
Vandaag gewerkt met haar. Zij is weer zo druk als wat zeg maar, steeds weer flink vrolijk en weet ik al wel niet meer. Altijd weer de gezelligheid zelf zeg maar etc. maar zo is zij. En aan het eind van de dag gebeurde het, een andere collega kwam nog langs, hielp nog mee. En ze liepen op een gegeven moment steeds bij elkaar, liepen samen terug en ik zo jaloers als de pest, een probleem dat ik echt heb, die jaloezie.
Zij ging tegelijk door naar huis toe omdat haar vader er al stond, en toen ze wegliep zij die jongen zo van doeg schat en zij zei terug doeg lieverd. Hoe ik dit moet zien weet ik zelf ook niet, of iets betekent, lijkt me niet. Beide hebben ze een vriend(in) en vooral hij zit altijd wel te paaien met de meisjes, iedereen, algemeen bekend. Zij is dan zoals gezegd weer zo sociaal als wat, maar je kunt dan wel weten dat ik me toen echt zwaar k@t voelde, en het tegelijk ook liet inzien dat ik zo'n simpele ziel ben...
Heb het op dit moment echt gehad, voel me k@t en weet ook niet meer wat ik ervan moet denken allemaal. Feit is dat ik haar moet vergeten, maar dat heb ik zo vaak gezegd en is evenvaak mislukt.. Dit kan ik echt niet meer aan, echt niet...