quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef dandybleu het volgende:
dombo? gewoon goed luisteren naar wat je slurf tegen je zegt.....en dan gaan voor je doel.....recht erop af zonder omwegen.....
Uhuh.... en stel dat TS erin slaagt. Het meisje paradeert aan zijn zijde. In hoeverre vertrouwd TS zijn meisje dan nog? Voor hetzelfde geldt flikt ze TS wat ze ook bij haar ex heeft geflikt?quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef dandybleu het volgende:
een partner stelen hoeft niet perse slecht te zijn.....de kans bestaat dat ts gewoon beter bij het meisje past...... en eigenlijk was hij ook eerder... ( nou ja niet sexueel gezien dan )....
ja het kan zijn ook dat het meisje door een relatie wat opener is naar mannen toe......vandaar dat je haar mischien nu wat leuker vind.....
ik zou als ik jou was een briefje schrijven naar haar.....niet geschoten is altijd mis
Voordat ze die vriend had idd.quote:Ook als ze me ziet op school(praat ik dan weer over lang zat terug) blijft ze naar je kijken
Nee, dit telt niet.quote:We hebben het sindsdien op het werk altijd wel leuk gehad, wel gezellig en zo ook afgelopen zaterdag. Na tijd nog even met ze tweetjes staan praten omdat zij moest wachten tot haar pa er was aangezien die haar zou ophalen. Ik merk dan toch wel dat ze het onderwerp 'haar vriend' toch wel een beetje ontwijkt. Niet dat ik erna vraag, maar toch. Heb je het over de vakanties zegt ze van 'een keer met me familie en nog is naar het buitenland.' ik vroeg toen ook met familie? Zij zei toen gewoon 'vriend'. Ook wat ze die avond ging doen was niet bepaald duidelijk, de ene keer was het lekker thuis en de andere keer zegt ze van dat haar vader haar misschien kan wegbrengen met de motor.. tja. Vaker zo dat ze niet zegt dat ze iets met haar vriend gaat doen of erheen gaat, zegt ze nooit eigenlijk, tegen mij dan.
Ben het wel met je eens, maarja denk ook tegelijk dat ze niet verwacht dat ik haar leuk vind, heb ik nooit echt laten zien aan haar en om nou te zeggen dat ik heel anders tegen haar doe de laatste tijd, niet bepaald. Het is altijd bij haar weggekomen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kans bestaat dat ze bewust ieder onderwerp ontwijkt dat met 'relatie' te maken heeft, omdat ze merkt dat je haar nog steeds leuk vindt, ja. Maar bedenk je dat dat heel goed kan zijn omdat zij er helemaal niet meer zo over denkt (het is tenslotte al een jaar geleden dat dat wel zo was). En dat ze omwille van de goede werksfeer het leuk probeert te houden en dus die onderwerpen vermijdt.
Want heb je al eens stil gestaan wat er zou gebeuren als je voor haar gaat en zij wijst je af? Wat dat met je relatie als collega's doet?
Aan de andere kant, ik begrijp je wel hoor. Zolang je haar steeds ziet (op je werk of waar dan ook) blijf je haar leuk vinden en blijf je aftasten of er nog een kansje voor je in zit.
Maar ik zou het niet doen.Hands off.
Als jullie voor elkaar gemaakt zijn komt dat wel een keer goed.
Intussen verder shoppen, je mist zoveel leuks.
Tja ik weet niet, aan de ene kant heb ik gewoon de hoop, gewoon ook omdat ik haar telkens zie op het werk. De tip vergeten gaat niet wat worden omdat ik haar telkens op het werk zie, de gedachten zullen dus blijven tot ik misschien mijn gedachten op een ander kan verleggen, maar dat is totaal niet aan de orde...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is klote soms ja, verliefd zijn.![]()
Maar toch, kijk uit dat je er niet meer van maakt dan het is.
Meiden roddelen graag...
Ik zie het niet zonnig voor je in deze keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |