abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95001671
Ok, ik ben verliefd op een meisje van het werk, echter heeft ze en vriend.. vergeten dus zou je zeggen, mwoa.

Ze heeft dus eind 2009 voordat deze relatie uberhaupt was, aangegeven mij leuk te vinden, al was dit weliswaar sneaky en nog iets wat totaal uit de lucht kwam vallen, voor mij dan.. Dom als ik was heb ik hier niks meegedaan en zij liet wel zien mij leuk te vinden. Uiteindelijk(drie/vier maand later) kreeg ze met een andere jongen en juist toen kwam ik maar is in actie. Ik wist overigens niks af van die vriend.

Rond de tijd wanneer die relatie begonne nmoet zijn(ik ga er maar evan van uit ervoor) floot ze me nog is na. Terwijl ze die relatie had flirtte ze echter nog wel mij, ik kwam er uiteindelijk achter dat ze een vriend had en voor mij was het toen een not done geworden.

Ware het niet dat ik daar nu, bijna een jaar later(dat ik daar dus achterkwam) anders over denk, en verdomme maar is voor zijn kans wil gaan, weliswaar voorzichtig :). Wat o wat moet deze sneue, zielige en (vul zelf maar in..) TS volgens jullie doen.
pi_95001828
Tja, iets wat 'onbereikbaar' is, wordt vaak onverklaarbaar aantrekkelijker.

Mijn tip: Zet haar uit je hoofd.
pi_95002072
dombo? gewoon goed luisteren naar wat je slurf tegen je zegt.....en dan gaan voor je doel.....recht erop af zonder omwegen.....
pi_95002402
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef dandybleu het volgende:
dombo? gewoon goed luisteren naar wat je slurf tegen je zegt.....en dan gaan voor je doel.....recht erop af zonder omwegen.....
:D
Noot noot.
pi_95002802
een partner stelen hoeft niet perse slecht te zijn.....de kans bestaat dat ts gewoon beter bij het meisje past...... en eigenlijk was hij ook eerder... ( nou ja niet sexueel gezien dan )....

ja het kan zijn ook dat het meisje door een relatie wat opener is naar mannen toe......vandaar dat je haar mischien nu wat leuker vind.....

ik zou als ik jou was een briefje schrijven naar haar.....niet geschoten is altijd mis
pi_95003307
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef dandybleu het volgende:
een partner stelen hoeft niet perse slecht te zijn.....de kans bestaat dat ts gewoon beter bij het meisje past...... en eigenlijk was hij ook eerder... ( nou ja niet sexueel gezien dan )....

ja het kan zijn ook dat het meisje door een relatie wat opener is naar mannen toe......vandaar dat je haar mischien nu wat leuker vind.....

ik zou als ik jou was een briefje schrijven naar haar.....niet geschoten is altijd mis
Uhuh.... en stel dat TS erin slaagt. Het meisje paradeert aan zijn zijde. In hoeverre vertrouwd TS zijn meisje dan nog? Voor hetzelfde geldt flikt ze TS wat ze ook bij haar ex heeft geflikt?
pi_95005205
Noot noot.
pi_95005366
quote:
19s.gif Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:D
my thoughts exactly. dandybleu :D
Le deuxième sexe
  zondag 3 april 2011 @ 23:45:29 #9
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95006300
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95013138
Nah, het is niet zo dat ik daar nu opeens meekom. We hebben het sindsdien op het werk altijd wel leuk gehad, wel gezellig en zo ook afgelopen zaterdag. Na tijd nog even met ze tweetjes staan praten omdat zij moest wachten tot haar pa er was aangezien die haar zou ophalen. Ik merk dan toch wel dat ze het onderwerp 'haar vriend' toch wel een beetje ontwijkt. Niet dat ik erna vraag, maar toch. Heb je het over de vakanties zegt ze van 'een keer met me familie en nog is naar het buitenland.' ik vroeg toen ook met familie? Zij zei toen gewoon 'vriend'. Ook wat ze die avond ging doen was niet bepaald duidelijk, de ene keer was het lekker thuis en de andere keer zegt ze van dat haar vader haar misschien kan wegbrengen met de motor.. tja. Vaker zo dat ze niet zegt dat ze iets met haar vriend gaat doen of erheen gaat, zegt ze nooit eigenlijk, tegen mij dan.

Ook als ze me ziet op school(praat ik dan weer over lang zat terug) blijft ze naar je kijken, en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, allemaal dingen waar ik hoop uit put zeg maar, dat ze misschien dat toch nog ergens gevoelens voor me heeft.. Of die hoop terecht is, geen idee. Heb echt alleen maar contact op het werk met haar, heb zelfs geen tel.nummer van haar, misschien daar maar is mee beginnen :') .
pi_95013326
Ze heeft iemand anders, als je die hint al niet eens snapt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95013402
Ik denk dat je er teveel achter zoekt.
quote:
Ook als ze me ziet op school(praat ik dan weer over lang zat terug) blijft ze naar je kijken
Voordat ze die vriend had idd.

Baseer je argumentatie wel op recente gebeurtenissen.

quote:
We hebben het sindsdien op het werk altijd wel leuk gehad, wel gezellig en zo ook afgelopen zaterdag. Na tijd nog even met ze tweetjes staan praten omdat zij moest wachten tot haar pa er was aangezien die haar zou ophalen. Ik merk dan toch wel dat ze het onderwerp 'haar vriend' toch wel een beetje ontwijkt. Niet dat ik erna vraag, maar toch. Heb je het over de vakanties zegt ze van 'een keer met me familie en nog is naar het buitenland.' ik vroeg toen ook met familie? Zij zei toen gewoon 'vriend'. Ook wat ze die avond ging doen was niet bepaald duidelijk, de ene keer was het lekker thuis en de andere keer zegt ze van dat haar vader haar misschien kan wegbrengen met de motor.. tja. Vaker zo dat ze niet zegt dat ze iets met haar vriend gaat doen of erheen gaat, zegt ze nooit eigenlijk, tegen mij dan.
Nee, dit telt niet.
pi_95013580
Zoek er idd. misschien wel net iets teveel achter. Maar toch. Dat kijken was trouwens ook gewoon terwijl ze die relatie had, en niet in die tijd dat die relatie net begonnen was, maar die periode zeg maar daarna. . Dat over het ontwijken van die vriend, het valt me gewoon op. Ik wist pas na een maand of vijf dat ze en relatie had, terwijl volgens mij iedereen het al wist, en ik ving het ook nog is op ook. Verder ook zegt ze dat nooit, zegt ze alleen dat ze weggaat terwijl ze over die week daarna alles bij wijze van spreke in geuren en kleuren vertelt wat ze gaat doen met vriendinnen. Maarja, is misschien wel wat simpel gedacht..
pi_95032333
lastig, had ik maar een pasklare oplossing voor je! die heb ik niet :S
ze heeft al een vriend....
jij hebt nog gevoelens..... zij had ze.....

Als je het verteld ben je je ei kwijt, maar dan stoor je haar in haar relatie.
maar dan weet je ook wat ze over je denkt.

ik zou het niet doen, behalve als je weet dat ze met haar vriend nu niet echt happy is..... probeer dat te achterhalen.... Al weet je natuurlijk dat gevoelens voor je gekoestert heeft, dat vlammetje kan je natuurlijk wel weer proberen aan te wakkeren..

succes!
pi_95032407
Niet doen, lukt je toch niet.
Beneath the gold, bitter steel
pi_95034223
Why not?

Tuurlijk, zij heeft nu een vriend. Maar zij heeft ook gevoelens gehad voor TS, en als ze dit ook nog heeft laten zien terwijl ze die vriend had... Zeg niet dat hij er nu plots vol voor moet gaan en hun uit elkaar moet gaan drijven, maar het vlammetje proberen voorzichtig aan te wakkeren kan geen kwaad, en als ze daar niet voor openstaat merkt TS dit ook gauw zat en weet hij wat hem te wachten staat. Is dit wel het geval is aan haar de keuze..
pi_95038856
Alles kan kapot :P
pi_95054499
Uhm ja.
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:29:21 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_95055075
Je bent niet verliefd, maar jaloers. We always want what we can't have. ;(

Eerste vraag. :Y

dinsdag 5 april 2011 @ 00:31:12 #20
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95055127
De kans bestaat dat ze bewust ieder onderwerp ontwijkt dat met 'relatie' te maken heeft, omdat ze merkt dat je haar nog steeds leuk vindt, ja. Maar bedenk je dat dat heel goed kan zijn omdat zij er helemaal niet meer zo over denkt (het is tenslotte al een jaar geleden dat dat wel zo was). En dat ze omwille van de goede werksfeer het leuk probeert te houden en dus die onderwerpen vermijdt.

Want heb je al eens stil gestaan wat er zou gebeuren als je voor haar gaat en zij wijst je af? Wat dat met je relatie als collega's doet? :{

Aan de andere kant, ik begrijp je wel hoor. Zolang je haar steeds ziet (op je werk of waar dan ook) blijf je haar leuk vinden en blijf je aftasten of er nog een kansje voor je in zit.

Maar ik zou het niet doen. :N Hands off.
Als jullie voor elkaar gemaakt zijn komt dat wel een keer goed.
Intussen verder shoppen, je mist zoveel leuks. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95059173
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kans bestaat dat ze bewust ieder onderwerp ontwijkt dat met 'relatie' te maken heeft, omdat ze merkt dat je haar nog steeds leuk vindt, ja. Maar bedenk je dat dat heel goed kan zijn omdat zij er helemaal niet meer zo over denkt (het is tenslotte al een jaar geleden dat dat wel zo was). En dat ze omwille van de goede werksfeer het leuk probeert te houden en dus die onderwerpen vermijdt.

Want heb je al eens stil gestaan wat er zou gebeuren als je voor haar gaat en zij wijst je af? Wat dat met je relatie als collega's doet? :{

Aan de andere kant, ik begrijp je wel hoor. Zolang je haar steeds ziet (op je werk of waar dan ook) blijf je haar leuk vinden en blijf je aftasten of er nog een kansje voor je in zit.

Maar ik zou het niet doen. :N Hands off.
Als jullie voor elkaar gemaakt zijn komt dat wel een keer goed.
Intussen verder shoppen, je mist zoveel leuks. ;)
Ben het wel met je eens, maarja denk ook tegelijk dat ze niet verwacht dat ik haar leuk vind, heb ik nooit echt laten zien aan haar en om nou te zeggen dat ik heel anders tegen haar doe de laatste tijd, niet bepaald. Het is altijd bij haar weggekomen.. :') Het probleem is eigenlijk ook bij mij dat ik het nooit heb laten zien, dat ze het niet eens weet/vermoedt eigenlijk.... Ben zo wisselvallig als het weer wat dat betreft..

Die relatie met collega's is wel ene klein heikelpunt ja, maarja. Zij heeft het ook bij mij gedaan en uiteindelijk is dit ook gewoon goed, al was die situatie natuurlijk een tikkie anders..
  dinsdag 5 april 2011 @ 09:31:03 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95059224
Een vrouw weet altijd dat je haar ziet zitten, ook al denk jij dat je het niet laat merken. :D
pi_95059378
Zou het :o. Najah, wordt dan wel weer gestoord/wanhopig als je weer ziet dat naar je blijft kijken op school, bij een uitje met collega's waar ze een vriendin tegen komt die een tijdje meegelopen heeft laat zien wie nou eigenlijk die Sam is, (loop je een trap af zegt ze, pakt ze eerst je schouders vast omdat ze naar eigen zeggen hakken aanhad op die trap, ik reageer daar weer op mijn manier op en vervolgens zegt ze tegen die vriendin kijk dat is nou Robert, zegt de ander wie en wijst ze vervolgens naar je, tenminste dat voelde ik op m'n kop).

Daar blijf je daan weer hoop uit putten en ook uit andere 'momenten', wanhopig als je bent :{ . En natuurlijk een lading spijt/pijn dat ik nooit wat gedaan heb, maar dat heb ik aan mijn eigen te danken...
  dinsdag 5 april 2011 @ 09:44:47 #24
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95059586
Is klote soms ja, verliefd zijn. -O-
Maar toch, kijk uit dat je er niet meer van maakt dan het is.
Meiden roddelen graag...
Ik zie het niet zonnig voor je in deze keer :{
pi_95060230
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is klote soms ja, verliefd zijn. -O-
Maar toch, kijk uit dat je er niet meer van maakt dan het is.
Meiden roddelen graag...
Ik zie het niet zonnig voor je in deze keer :{
Tja ik weet niet, aan de ene kant heb ik gewoon de hoop, gewoon ook omdat ik haar telkens zie op het werk. De tip vergeten gaat niet wat worden omdat ik haar telkens op het werk zie, de gedachten zullen dus blijven tot ik misschien mijn gedachten op een ander kan verleggen, maar dat is totaal niet aan de orde...

Denk trouwens niet dat dit zo'n roddeltante is, is waarschijnlijk ook niet diegene die verrekte zelfverzekerd is, zeker op de manier toen ze het aan me zei toendertijd. Zo sneaky als het maar kan, voor mij totaal onverwachts en we hadden anders ook geen contact. Tot de dag vandaag vraag ik me nog af waar het vandaag gekomen is, we werktte namelijk ook al een jaar samen... Jou eerste zin kan ik dus alleen maar beamen :(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')