Denk dat wij dat hier niet 123 niet kunnen zeggen !quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Rockefeller- het volgende:
zou je als man je ex terugnemen nadat ze tijdens de relatie sms-contact had met een andere jongen. daarna maakte ze het uit en beloofde ze niet met die andere jongen te gaan. vervolgens neemt ze toch een relatie met die jongen voor een jaar. gedurende de relatie wist ze ook niet exact wat ze wilde maar er was wel een tijd waarbij we gewoon veel van elkaar hielden. anyway, nadat het uit ging met die jongen zocht ze weer contact op een hele vage manier zonder precies te zeggen wat ze wilde. zou je zo'n meid terugnemen omdat je nog gevoelens voor haar hebt of is het onacceptabel wat ze heeft gedaan?
Mja, daar denk ik ook weleens over ...quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Spanky78 het volgende:
Nog een keerjte neuken en dan zeggen dat ze te laat is, is veel leuker...
opzich goed, veel respect voor elkaar en echt nooit ruzie gehad zowat. maar niet intensief contact gehad, maar dat is hoe we t wilden.quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, daar denk ik ook weleens over ... maar ik zou dan net voor het neuken nee zeggen.
TS, hoe was het contact tijdens die relatie.
Hmm, ok ... naja, dan moet je de keus dus echt zelf makenquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
opzich goed, veel respect voor elkaar en echt nooit ruzie gehad zowat. maar niet intensief contact gehad, maar dat is hoe we t wilden.
dat is waarom ik t contact ook heb afgebroken, na alles wat er is gebeurd weet ze nog steeds niet of ze wel wilt en de keuze zou makkelijker zijn als zij initiatief nam en duidelijk was geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm, ok ... naja, dan moet je de keus dus echt zelf makenik zou het zelf niet doen omdat ik weet dat ik niet helemaal gelukkig ga worden met die gedachte. Zou ze het waard zijn.
dat heb ik min of meer gedaan, maar ze heeft geen direct antwoord. en ik heb zoiets van; ik ga niet maandenlang praten om uiteindelijk een nee te krijgen. er is al genoeg gebeurd.quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
sm conact zou me te ver gaan.. sms contact is redelijk vergeeflijk.
Praat er met haar over. Ze doet erg vaag, kennelijk.. Dus zeg haar maar dat je graag wilt weten wat je aan iemand hebt.
Precies, de bal ligt bij haar. En als je niks hoort zie je het als een nee en ga je verder.quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
dat heb ik min of meer gedaan, maar ze heeft geen direct antwoord. en ik heb zoiets van; ik ga niet maandenlang praten om uiteindelijk een nee te krijgen. er is al genoeg gebeurd.
nee, ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen. zelf kun je moeilijk relativeren als je nog veel voor iemand voelt snap je?quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef TheFrankey het volgende:
Ts wil duidelijk horen dat hij gewoon weer met haar in zee moet. Nou lekker doen mien jong. Wat maakt het ook uit. Leven is kort
Ja ik snap en het antwoord is nee. Lekker op zoek naar een leukere meid die wel 100% voor je wilt gaan. Laat die andere lekker gaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
nee, ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen. zelf kun je moeilijk relativeren als je nog veel voor iemand voelt snap je?
dat doe ik nu ook, maar je weet dat je die gevoelens niet zomaar kunt wegdrukken, die verdwijnen pas als je een leuke meid gevonden hebt. en dat is niet makkelijk...quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ja ik snap en het antwoord is nee. Lekker op zoek naar een leukere meid die wel 100% voor je wilt gaan. Laat die andere lekker gaan
quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Spanky78 het volgende:
Nog een keerjte neuken en dan zeggen dat ze te laat is, is veel leuker...
Dit en...quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ach lul niet vent. Als jij constant met je vage ex bezig bent dan verdwijnen die gevoelens niet nee. Zoek een hobby, ga iets doen, hou jezelf bezig. Gun jezelf geen kans om aan dat wicht te denken. Oh, overspelige, leugenachtige sloeries moet je nooit terugnemen, komt alleen maar meer gezeik van.
Dit. Gewoon mee het bed induiken en daarna uitmaken met als reden dat ze tegenviel.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Spanky78 het volgende:
Nog een keertje neuken en dan zeggen dat ze te laat is, is veel leuker...
Ze wil nieuw beltegoed van je zodat ze weer met andere boys kan sms'en en vreemdgaan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef Rockefeller- het volgende:
anyway, nadat het uit ging met die jongen zocht ze weer contact op een hele vage manier zonder precies te zeggen wat ze wilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |