Verschil tussen wit/wit en 9010 zie je dan ook bijna niet he...quote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Dylanhx het volgende:
Ja dat 'breken' vind ik ook wel fijn, maar het moet niet teveel zijn. Minimale overgang.
Stucwerk droogt niet mooi egaal wit op, dit moet je altijd eigenlijk nabewerken. Spuitwerk is wat anders.quote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef Coelho het volgende:
Is een gestucte muur niet wit genoeg van zichzelf dan? Tbh ik heb geen schilder begroot voor de wanden van mijn nieuwbouw. Wilde het met fijne korrel laten opleveren en dacht dat dit een afgewerkt resultaat zou zijn...
Dat dus.quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Adelante het volgende:
9010 bij een standaard wit plafond kan prima, dat het plafond iets afsteekt breekt de woning een beetje.
Al is het dan wellicht wel handig een zo wit mogelijke wit te nemen, dan ben je met één laag erbovenop klaar. RAL9010 is dan een prima keuze.quote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat dus.
TS moet soberso na één jaar de hele handel opnieuw schilderen door het 'werken' van de woning. Dus als het TS toch niet bevalt kan ie er zo een ander kleurtje op schilderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |