Heul niet dat ben ik alquote:
Gewoon zoals ik het zegquote:
Waarom mag ik dat dan niet zijnquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet dat ben ik al
[..]
Gewoon zoals ik het zeg
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisje zet me maar op dinsdagavond van 20:00 tot 21:00 als je wil
Jouw egoquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Nitrouz het volgende:
ONZ radio![]()
Zonder mij in dit topic is deze reeks het gewoon niet meer.
Genre? Rock uurtje?quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisje zet me maar op dinsdagavond van 20:00 tot 21:00 als je wil
Weet je hoe cool zeekoeien zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[ afbeelding ]hee zo zie ik er ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan zonder de blonde haren
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2011 21:12:47 ]
quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[ afbeelding ]Oh, zo zie ik er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Nitrouz het volgende:
ONZ radio![]()
quote:
Tenzij het over tieten gaat, dan wel, want epic boobs are epic.quote:
Je brengt een enorme stank met je mee. Houd eens op.quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Nitrouz het volgende:
ONZ radio![]()
true, maar niemand kan tippen aan de epic boobs van huppel !quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tenzij het over tieten gaat, dan wel, want epic boobs are epic.
Jij hebt een hele verzameling ondertussenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
true, maar niemand kan tippen aan de epic boobs van huppel !
Waag een poging!quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 'Kutkip'quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe.. jij bent wel 'voor' zijn tijd, wil je zeggen?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik trots opquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een hele verzameling ondertussen
Ik ben trots dat ik tot je collectie mag behorenquote:
Die is volgens mij wel voor mijn tijd of ik heb het niet meegekregenquote:
quote:
Sukkels.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je brengt een enorme stank met je mee. Houd eens op.
BB1quote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die is volgens mij wel voor mijn tijd of ik heb het niet meegekregen
Je vind ons sukkels? Prima, stfu en gtfo dan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[..]
Sukkels.![]()
Ik was hier vanaf het begin al, maar het is kut geworden. Nu is het voor vriendlozen die zich in dit topic verzamelen.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je vind ons sukkels? Prima, gtfu dan.
Daar ben ik ook heel blij meequote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben trots dat ik tot je collectie mag behoren
Oja, jij kreeg commentaar op je mic he? Dat was het.quote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[..]
Sukkels.![]()
Ik was hier vanaf het begin al, maar het is kut geworden. Nu is het voor vriendlozen die zich in dit topic verzamelen.
Agossiequote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[..]
Sukkels.![]()
Koelkast doet er alles aan om ze te zien te krijgenquote:
Op mijn verzameling? Logisch wel. Heb er leuke foksters tussen zittenquote:
Nou, van dat clubje vriendlozen heb jij ook deel vanuit gemaakt. Als dit je niet aan staat, waarom ben je hier uberhaupt dan? Klapharkquote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[..]
Sukkels.![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn verzameling? Logisch wel. Heb er leuke foksters tussen zitten
Oh dus zo zat het in elkaarquote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Oja, jij kreeg commentaar op je mic he? Dat was het.
Jij zit er ook tussenquote:
Moet te regelen zijn tochquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb maar 3 foksters
Ik wil meeeeeeeeeeeeeer
Nouuuuuuuu alles.quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koelkast doet er alles aan om ze te zien te krijgenHij faalt, tot dusver
jij mag mijn tietenfoto NIET zien jahquote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu alles.
Ik heb nog niet echt mijn best gedaan, wel?
quote:
Je wordt ook zo hard gemist Nitrouz!quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Nitrouz het volgende:
ONZ radio![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar zit het je toch hoog, anders had je hier niet gepost.
Niet?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga al die tietenpics toch niet doorsturen
Nohh ik wil die van Samzz eerstquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag mijn tietenfoto NIET zien jah
En huppel als je dat doet dan is dat privacyschending
Ik heb die van samzz alquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nohh ik wil die van Samzz eerstDan ga ik wel even kijken of ik bij jou ga slijmen.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je wordt ook zo hard gemist Nitrouz!Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar zit het je toch hoog, anders had je hier niet gepost.Who motivates the motivator?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nohh ik wil die van Samzz eerstDan ga ik wel even kijken of ik bij jou ga slijmen.
Dat klopt. Maar dat klinkt niet zo indrukwekkend hequote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu alles.
Ik heb nog niet echt mijn best gedaan, wel?
Omdat Huppel zegt dat m'n tieten episch zijnquote:
Jij hebt wel eens gepost in KPd toch? Dan weet ik ook wat ik gezien hebquote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat Huppel zegt dat m'n tieten episch zijn
10u sharp.quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen.
Ik besef me net dat Ezechielk geen nachtdienst meer heeft en ik dus redelijk kan uitslapen morgen![]()
Even misbruik van maken![]()
Klopt. Ooit, langer geleden.quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens gepost in KPd toch? Dan weet ik ook wat ik gezien heb
Oh ja kut. Ik ga mn best doen.quote:
KLOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Huh? Wat bedoel je :SS::S:Squote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
KLOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
* Carooltje79 en Knetter doen een dansjequote:
Kutuser, permaban. Doei.quote:
Sharr, je hebt Charizard verkeerd geschreven.quote:
Nee, het was gewoon een samenvoeging alles.quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sharr, je hebt Charizard verkeerd geschreven.
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sharr, je hebt Charizard verkeerd geschreven.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef sharrizard het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een samenvoeging alles.
Mensen met kloonsquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef sharrizard het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een samenvoeging alles.
van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef sharrizard het volgende:
[..]
Ragboer___________________________________________________!
Jammer sharr, je hebt vandaag alleen maar flaters bij mij geslagen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef sharrizard het volgende:
[..]
Ragboer___________________________________________________!
Oh.quote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer sharr, je hebt vandaag alleen maar flaters bij mij geslagen.
Doei Sharr.quote:
Heujquote:
Niet leuk. Doei.quote:
Banloos sinds gisterenquote:
Wtf.quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Banloos sinds gisteren
Yvonne was in een lieve bui!
Ik had wel bijna een tweede te pakken omdat ik te lief tegen d'r was.
Toen was ik weer een '' slijmbal''
![]()
Ik jou ook, wie je dan ook mag zijn monopolyquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef sharopoly het volgende:
[..]
Wtf.
Ik heb je gemist op de foks man
daarom is het ook altijd oppassen geblazen met tante Yv.quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Banloos sinds gisteren
Yvonne was in een lieve bui!
Ik had wel bijna een tweede te pakken omdat ik te lief tegen d'r was.
Toen was ik weer een '' slijmbal''
![]()
So I've noticedquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom is het ook altijd oppassen geblazen met tante Yv.
joah, mooi autocross gekeken vandaag.quote:
stoer manquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mooi autocross gekeken vandaag.
ja die vind ik zo briljantquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Bij dit liedje heb ik standaard de Renault op m'n netvlies
joah, was mooi spektakel. wel aardig wat auto's over de kopquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stoer man![]()
Tevens: moooooooooi liedje![]()
![]()
Piels trustenquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
So I've noticed!
Maar jongens, ik ga Jersey shore kijken en duik dan m'n bedje in!
Kusjekroel, groetjes thuis!
die draai ik heel vaak op youtube, maar die site werkt even nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
Shariff Dean - Do you love me
Heb je die anders, random verzoekjens tijd
The Contours - do you love mequote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die draai ik heel vaak op youtube, maar die site werkt even niet
wie heeft de post na jou dan?quote:
* Knetterkrankjorum houdt hand vast van carooltjequote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Oeh dit nummer maakt de stilte weer goed
hmm, das wel balen. ik hoop dat 't niet vaker gebeurd, je draait nl wel goeie muziekquote:
Tell me, tell mequote:
goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Met een beetje geluk heb ik dan 9cds met 80s hits binnen, lijkt me zelf wel even lekker.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Met een beetje geluk heb ik dan 9cds met 80s hits binnen, lijkt me zelf wel even lekker.
do you like it like this?quote:
jazekerquote:
I shot the sheriff...........sow I gues notquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
I shot the sheriff...........sow I gues not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
joahquote:
Mwoah. Kan beter.quote:
Onkruid vergaat niet hèquote:
nee, mooi dat dat kanquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah. Kan beter.
[..]
Onkruid vergaat niet hè
Kan beter?quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwoah. Kan beter.
[..]
Onkruid vergaat niet hè
ze doen 't momenteel beter dan ajaxquote:
Brakjes, jetlag omdat 2 weken nachtdienst (2300 - 0700) voor 6 dagen in de week. Naar verder prima.quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, mooi dat dat kan
hoe is het daar dan?
Dat vraag je nu net aan de verkeerde persoonquote:
Ach, dat stomme voetbalquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze doen 't momenteel beter dan ajax
Wat een haatquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brakjes, jetlag omdat 2 weken nachtdienst (2300 - 0700) voor 6 dagen in de week. Naar verder prima.
Bij jou dan? Hoe was Australië?
[..]
Dat vraag je nu net aan de verkeerde persoon
Er wonen mensen, het bestaat.
True. En wees trots op mij, afgelopen zaterdag was ik tijdelijk Twenteaanhanger.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze doen 't momenteel beter dan ajax
Wel de 3 zoenen dan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een haat
Ik zal je de hand dan maar niet schudden, de 16e
Maar ik ben Tukker, ben je niet bang dat je een besmettelijke ziekte oploopt?quote:
Ik heb meerdere keren de hand van Ruler geschud, en van een paar andere tukkers. Dus ik denk dat ik ondertussen resistent ben.quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben Tukker, ben je niet bang dat je een besmettelijke ziekte oploopt?
bliksems. heb je vaker zulke nachtdienst?quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brakjes, jetlag omdat 2 weken nachtdienst (2300 - 0700) voor 6 dagen in de week. Naar verder prima.
Bij jou dan? Hoe was Australië?
[..]
Dat vraag je nu net aan de verkeerde persoon
Er wonen mensen, het bestaat.
mooi dat dat kanquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True. En wees trots op mij, afgelopen zaterdag was ik tijdelijk Twenteaanhanger.
In dat geval, three kisses it isquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren de hand van Ruler geschud, en van een paar andere tukkers. Dus ik denk dat ik ondertussen resistent ben.
Komende dinsdag nog een nachtje, en daarna nog 1 keer. Migratie van datacenter, dus dat moest wel in de nacht. Maar alsnog, je vermaakt je kostelijk als je met de juiste personen op pad bent.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems. heb je vaker zulke nachtdienst?
Australië vorig jaar was donders lachen.
Deze man heeft wel fantasiequote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi dat dat kan
moet je vaker doen. zoals de laatste speelronde
Hmm kan je niet een onz music drive regelen direct op de AMS-IX dan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Komende dinsdag nog een nachtje, en daarna nog 1 keer. Migratie van datacenter, dus dat moest wel in de nacht. Maar alsnog, je vermaakt je kostelijk als je met de juiste personen op pad bent.
Direct gaat niet lukken. Bijna direct welquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm kan je niet een onz music drive regelen direct op de AMS-IX dan?
geil!quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Direct gaat niet lukken. Bijna direct wel
Wetende dat dit droom werk isquote:
ben jij helderziend ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze man heeft wel fantasie
En een week later zeker weer?
Zodat iedereen muziekjes kan uploaden?quote:
Mjoah, het lijkt er op. Aan een bril hoef ik in elk geval nog niet.quote:
Jij ook!quote:
Niet te moeilijk met chinese tekens enzo toch?quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
Belangrijke mededeling voor alle dj's
Morgen verandert het wachtwoord voor de stream. Zorg dat je bent aangemeld op www.onzinradio.nl/dj anders kun je niet meer draaien.
Voor luisteraars verandert er niets.
"W8W00rd!"quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet te moeilijk met chinese tekens enzo toch?
Nee hoor, maar het gaat nu gewoon elke maand veranderd worden.quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet te moeilijk met chinese tekens enzo toch?
Om Elmofans te voorkomen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het gaat nu gewoon elke maand veranderd worden.
Nog een reden voor mij om geen dj te wordenquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het gaat nu gewoon elke maand veranderd worden.
Guns 'n roses ?quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
van 11 -12 ga ik jaren 80 muziek draaien, misschien praat ik ook nog wel wat
Ik zal eens kijken, reken er maar wel op dan!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
van 11 -12 ga ik jaren 80 muziek draaien, misschien praat ik ook nog wel wat
Lekker! :-Dquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, reken er maar wel op dan!
Ga je dit keer wel echt draaien dan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, reken er maar wel op dan!
Je krijgt gewoon een password per mail, dat is een reden om niet te draaien?quote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden voor mij om geen dj te worden
hoiquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je dit keer wel echt draaien dan?
Avondquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JAWOHL!quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeikerd (tenzij limburgquote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een password per mail, dat is een reden om niet te draaien?
Rare lui daar in het boerenland
sta ik aangemeld, want dat ging niet heel soepel.quote:
Ja, op een gmailadresquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sta ik aangemeld, want dat ging niet heel soepel.
Anders gaarg het nieuwe WW even per PM
radio ff aanzettenquote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Je had niet beter kunnen beginnen Zokunen
Is lekker nummer jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |