abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94994174
Ik voelde me gekwetst en begon hem toen te negeren.... dus nu negeert hij me ook....
Wat ik bij mezelf merk is dat ik hem fysiek mis, de aandacht af en toe, de warmte, de seksuele spanning...
ik wil gewoon met hem naar bed, maar ik wil niet dat hij me dan als slet gaat zien of dat er een ongemakkelijke situatie gecreëerd wordt. Als ik hem negeer lijk ik "sterker"... ofzoiets.
Ik ben nog een klein beetje gekwetst, maar ik denk dat ik er wel overheen kan stappen als ik gewoon accepteer dat ik voor hem een neukertje ben. Ik wil alleen dat hij eerlijk is, maar hij is niet eerlijk als hij seks ruikt. Dan doet hij alles mooier voor dan het is, zodat ik me emotioneel goed voel en dus met hem naar bed ga :').
Ik ben best naief geweest en ik weet ook niet of ik me achteraf misschien emotioneel verward ga voelen. En toch wil ik met hem naar bed.
Dus, hoe moet ik dit oplossen zonder dat het raar of zielig overkomt? Wat voor smsje zal ik sturen? (hij woont niet echt bij me in de buurt maar ik zie hem sowieso wel eens per week).
of is het beter sterk te blijven en mijn seksuele gevoelens voor hem te negeren, totdat ik iemand tegen kom die echt verliefd op me is? Maar af en toe wil ik hem zo graag... maar aan de andere kant, daaraan toegeven lijkt best zwak.

P.S. er is geen andere jongen waar ik deze gevoelens voor heb. Ik ben niet (meer) verliefd op hem, maar wel fysiek aangetrokken en denk nog wel veel aan hem.
  zondag 3 april 2011 @ 20:51:03 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94994248
WAT DE VUK WIL JE NOU
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 3 april 2011 @ 20:51:30 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94994285
Mêen, zelden zo'n incoherente OP gelezen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_94994438
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Falco het volgende:
Mêen, zelden zo'n incoherente OP gelezen.
Precies, ik ben echt verward!

Ik wil met hem naar bed...
Maar ik wil de ongemakkelijke situatie van elkaar negeren overbruggen... zonder dat het raar voelt..
en het liefste niet de eerste stap nemen maar dat zal wel moeten (hij heeft als laatst gesmst, maar dat was echt een vaag smsje) en ik wil ook niet dat het achteraf de verkeerde keuze was...

Want, als ik met hem naar bed ga, dan heb ik een nachtje fun, maar dan ben ik eigenlijk wel een soort slet.
  zondag 3 april 2011 @ 20:54:07 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94994494
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef showme het volgende:

[..]

Maar ik wil de ongemakkelijke situatie van elkaar negeren overbruggen... zonder dat het raar voelt..
en het liefste niet de eerste stap nemen maar dat zal wel moeten (hij heeft als laatst gesmst, maar dat was echt een vaag smsje) en ik wil ook niet dat het achteraf de verkeerde keuze was...

Want, als ik met hem naar bed ga, dan heb ik een nachtje fun, maar dan ben ik eigenlijk wel een soort slet.
Ja dat is ook zo.
pi_94994514
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef showme het volgende:

[..]

Je bent een slet omdat je een scharrel hebt? :') Die tijden zijn nu toch wel voorbij. Gewoon een simpel smsje sturen, niet teveel over nadenken.
pi_94994532
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo.
dus, wat is het beste om te doen? En hoe?
  zondag 3 april 2011 @ 20:55:10 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94994588
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef showme het volgende:

[..]

dus, wat is het beste om te doen? En hoe?
Eerst goed nadenken als in alles helder op een rijtje zetten, dan eventueel doen.
pi_94994601
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je bent een slet omdat je een scharrel hebt? :') Die tijden zijn nu toch wel voorbij. Gewoon een simpel smsje sturen, niet teveel over nadenken.
maar we negeren elkaar nu.... dus dat verwart me echt.. ik begon ermee, maar hij is er ook verdomd goed in!! Wat wil hij nou? Negeert hij me omdat ik hem negeer? Of vindt hij me niet meer leuk? Dit soort dingen spoken door mn hoofd...
  zondag 3 april 2011 @ 20:55:46 #10
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_94994637
En terecht! Terecht dat je je een slet voelt!
Gadverdamme!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_94994708
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

:) wat bedoel je met een simpel smsje? Direct tot the point, een hint tot seks? (ik moet toegeven, dat zit niet bepaald in mijn karakter... )
pi_94994716
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef showme het volgende:

[..]

maar we negeren elkaar nu.... dus dat verwart me echt.. ik begon ermee, maar hij is er ook verdomd goed in!! Wat wil hij nou? Negeert hij me omdat ik hem negeer? Of vindt hij me niet meer leuk? Dit soort dingen spoken door mn hoofd...
Hoelang negeer je hem al? En waarom voelde je je gekwetst om ook maar te beginnen?
pi_94994800
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef showme het volgende:

[..]

:) wat bedoel je met een simpel smsje? Direct tot the point, een hint tot seks? (ik moet toegeven, dat zit niet bepaald in mijn karakter... )
Dat moet je echt zelf weten, iets dat een beetje in jouw stijl past. Het hoeft niet veel te zijn, alleen kort laten merken dat je weer open staat voor contact.
pi_94994877
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoelang negeer je hem al? En waarom voelde je je gekwetst om ook maar te beginnen?
sinds 2 maanden, tussendoor nog 1 smsje gestuurd dat zonder seksuele hint was... en dat smsje was 3 weken geleden... hij stuurde toen weer wat omdat hij dacht dat ik weer open stond ofzo... Maar ik voelde me nog shit (gekwetst) en heb toen besloten me met andere dingen bezig te houden... toen ik hem zag ook echt niet meer naar hem gekeken... en nu denk ik weer aan hem.
Ik was gekwetst omdat ik verliefd was, en hij duidelijk niet op mij, hij zag me als neukertje en toen ben ik er zelf teveel aan gaan hangen... Plus, dat hij niet eerlijk is geweest, hij zei dat het hem niet alleen om de seks was, maar dit was duidelijk wel het geval.

nu is mijn verliefdheid over, omdat ik afstand heb genomen, en toch voel ik me seksueel nog heel erg aangetrokken.
pi_94994956
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef showme het volgende:

[..]

sinds 2 maanden, tussendoor nog 1 smsje gestuurd dat zonder seksuele hint was... en dat smsje was 3 weken geleden... toen ik hem zag ook echt niet meer naar hem gekeken..
Ik was gekwetst omdat ik verliefd was, en hij duidelijk niet op mij, hij zag me als neukertje en toen ben ik er zelf teveel aan gaan hangen... Plus, dat hij niet eerlijk is geweest, hij zei dat het hem niet alleen om de seks was, maar dit was duidelijk wel het geval.

nu is mijn verliefdheid over, omdat ik afstand heb genomen, en toch voel ik me seksueel nog heel erg aangetrokken.
Weet je zeker dat de verliefdheid over is? Want scharrels en verliefdheid is echt een faal.
pi_94995117
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet je zeker dat de verliefdheid over is? Want scharrels en verliefdheid is echt een faal.
Nee, ik snap wat je bedoelt! Ik vind het moeilijk om gevoelens van seks en liefde gescheiden te houden... maar ik geef niet meer evenveel om hem als eerst...
Ik weet niet zeker of het echt over is, maar het is wel echt veel minder geworden...
ik ben ook heel boos op hem geworden..
misschien dat ik dat eerst een keer moet uitpraten, maar het probleem is dat hij daar niet serieus genoeg voor is, denk ik.
pi_94995379
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef showme het volgende:

[..]

Nee, ik snap wat je bedoelt! Ik vind het moeilijk om gevoelens van seks en liefde gescheiden te houden... maar ik geef niet meer evenveel om hem als eerst...
Ik weet niet zeker of het echt over is, maar het is wel echt veel minder geworden...
ik ben ook heel boos op hem geworden..
misschien dat ik dat eerst een keer moet uitpraten, maar het probleem is dat hij daar niet serieus genoeg voor is, denk ik.
Toch maar proberen te praten, want als je gewoon weer hetzelfde door gaat schiet niemand daar iets mee op.
pi_94996560
Ik denk dat je hier beter mee kunt kappen. Je bent verliefd op hem (geweest), en als hij dat weet dan is het vrij lastig om weer terug te gaan naar het punt dat er geen gevoelens waren. Het zal niet meer hetzelfde zijn, er is teveel gebeurd. Ik zou een andere scharrel zoeken, waarbij je liefde en seks gescheiden kunt houden.
pi_95008187
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Suesse het volgende:
Ik denk dat je hier beter mee kunt kappen. Je bent verliefd op hem (geweest), en als hij dat weet dan is het vrij lastig om weer terug te gaan naar het punt dat er geen gevoelens waren. Het zal niet meer hetzelfde zijn, er is teveel gebeurd. Ik zou een andere scharrel zoeken, waarbij je liefde en seks gescheiden kunt houden.
Ok, ik had gevoelens voor hem, dat wist hij wel, maar hij blijkbaar niet voor mij.. Kan ik, als ik dat accepteer, dan nog wel met hem naar bed of is dat een no-go?

ik denk dat ik gevoelens en seks best gescheiden kan houden.
pi_95008402
Ik zou het zeker niet doen.

Laat ik het zo stellen, waarom wil je met iemand naar bed die je gekwetst heeft? Dan heb je toch helemaal geen eergevoel meer?

Oke, even heel eerlijk. Ik voel hetzelfde tegenover mijn ex. Hij heeft me vreselijk gekwetst en was echt een lul maar mijn god wat was de seks heerlijk en hij een ongeloofelijk lekker ding. Dus ik weet wat je doormaakt, maar kies hier even voor je zelf en niet voor je hormonen. Dus hou het even bij fantasien tot je een andere leuke kerel tegenkomt en achteraf zul je je er hier beter over voelen. :)
pi_95008777
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik zou het zeker niet doen.

Laat ik het zo stellen, waarom wil je met iemand naar bed die je gekwetst heeft? Dan heb je toch helemaal geen eergevoel meer?

Oke, even heel eerlijk. Ik voel hetzelfde tegenover mijn ex. Hij heeft me vreselijk gekwetst en was echt een lul maar mijn god wat was de seks heerlijk en hij een ongeloofelijk lekker ding. Dus ik weet wat je doormaakt, maar kies hier even voor je zelf en niet voor je hormonen. Dus hou het even bij fantasien tot je een andere leuke kerel tegenkomt en achteraf zul je je er hier beter over voelen. :)
:) klopt, het is beter voor mn eer om het niet te doen.. maar aan de andere kant, waarom niet? Al dat geneuzel over eer en status vind ik ook zo overdreven.... als we er beiden plezier aan beleven, why not? En als ik er echt verlangen naar heb en hij ook?
Hij heeft me wel gekwetst maar misschien niet opzettelijk. Hij gaf gewoon niet op dezelfde manier om mij als ik om hem gaf.
  maandag 4 april 2011 @ 01:00:06 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95008824
Dit schreeuwt nee aan alle kanten.

- Jij had gevoelens voor hem, hij niet voor jou
- Hij heeft je gekwetst
- Je bent bang dat je gekwetst/verward achterblijft als je met hem naar bed gaat.

Moet ik doorgaan?

Vind een andere scharrel. Of een jongen waar je echt verliefd op kan worden. Deze jongen lijkt me een no-go.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_95008913
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:58 schreef showme het volgende:

[..]

:) klopt, het is beter voor mn eer om het niet te doen.. maar aan de andere kant, waarom niet? Al dat geneuzel over eer en status vind ik ook zo overdreven.... als we er beiden plezier aan beleven, why not? En als ik er echt verlangen naar heb en hij ook?
Hij heeft me wel gekwetst maar misschien niet opzettelijk. Hij gaf gewoon niet op dezelfde manier om mij als ik om hem gaf.
Het is niet perse eer, het gaat erom dat jij verliefd op hem was, hij kwetst jou en vervolgens ga je met hem naar bed omdat je geil bent. Dat klinkt toch al niet logisch?

Anyway, laat het even een paar weken rusten en denk er nog een rustig over na. Nogmaals ik snap je helemaal maar met iemand die jou heeft gekwetst lig je toch niet lekker in bed. Dat gaat raar worden.
pi_95008956
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Het is niet perse eer, het gaat erom dat jij verliefd op hem was, hij kwetst jou en vervolgens ga je met hem naar bed omdat je geil bent. Dat klinkt toch al niet logisch?

Anyway, laat het even een paar weken rusten en denk er nog een rustig over na. Nogmaals ik snap je helemaal maar met iemand die jou heeft gekwetst lig je toch niet lekker in bed. Dat gaat raar worden.
Ook omdat ik ergens nog wel gevoelens voor hem heb, het is alleen veel minder geworden. En ik mis hem ergens ook, om samen met hem te zijn (in bed).
pi_95009079
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef showme het volgende:

[..]

Ook omdat ik ergens nog wel gevoelens voor hem heb, het is alleen veel minder geworden. En ik mis hem ergens ook, om samen met hem te zijn (in bed).
Niet doen dus, zeker niet als je ergens nog gevoelens voor hem hebt. Dat gemis gaat wel over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')