Hallo allemaal,
Revieuw foundation
Het lijkt mij een leuk idee om een topic te openen die alleen maar over foundation gaat
(dus geen oogschaduw of lippenstift!) Ook is het leuk om je ervaringen te delen over je huidige foundation die je gebruikt, vertel bijvoorbeeld wat je er wel en minder prettig aan vind, en waar je het gekocht hebt.
Ik zal beginnen:
Naam foundation: Dream Matte Mousse
Merk: Maybeline New York
Prijs: 6 euro
Kleur foundation: 010 ivory
Hoe voelt het aan op de huid?: Luchtig, en dekt niet zo heel goed.
Wat voor kleur geeft de foundation je?: Een blankere huidskleur.
Geeft de foundation huid-problemen? Nee, bij mij niet.
Matteert het of geeft het een glans?: Het Matteert.
Waarom heb je voor deze foundation gekozen?: De prijs is goed, voor de kwaliteit die je krijgt.
Waar heb je deze foundation gekocht?: Op de zwarte markt, in Beverwijk, vandaar zo goedkoop!
Voor wat voor soort huidtype denk je dat deze foundation het beste geschikt is? Normale.
Iets extra's: Ik vind deze foundation prima aanvoelen, maar daardoor dekt hij niet helemaal. Vlekjes in het gezicht vind ik nog steeds zichtbaar, je krijgt geen flawless effect. Ik vind hem ook niet geschikt voor een vette huid, omdat je dan zichtbaar een kleurverschil ziet met de rest. Ik heb een vette T-zone, en vooral op mijn kin zie je soms echte vettige vlekken foundation zitten. Voorderest is ie prima, maar ik ben wel opzoek naar een andere foundation!
Op zoek naar de perefecte foundation
Misschien ben je opzoek naar een foundation, die aan een aantal eisen moet voldoen. En omdat je misschien niet z'n shopaholic bent, vul je liever hier het lijstje in zodat je zodirect meteen weet welke je moet kiezen in de winkel. Ik zal beginnen met het vertellen wat voor mij de perfecte foundation zal zijn, en misschien weten jullie dan welke het beste bij mij past.
Wat is het voornaamste effect dat je wilt krijgen met ''de perfecte'' foundation?: Wit gezichtje.
Moet het matteren of glanzen?: Dat maakt mij niet uit.
Voor welke huidtype moet het zijn: Een normale.
Vertel meer details over hetgeen dat jij zoekt:
Ik ben op zoek naar een foundation die mij een mooi wit gezichtje geeft. Het liefste ook een die allerlei vlekjes uit mijn gezicht verbergt. Ik wil graag een wit gezichtje, het kan bij niet zo wit mogelijk, alles wat je een mooi wit gezichtje geeft vind ik prima.
Het doel van dit topic?
Alle FOK!-dames een perfect mooi gezichtje gunnen!