abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:30:51 #51
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_95062826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef magik7777 het volgende:
Op deze manier devalueer je je huidige main event van het jaar....
Wanneer is de laatste keer geweest dat WM er boven uitstak als je het met andere WWE PPVs vergeleek? Ik kan er van de laatste vijf jaar eilk geen opnoemen.
pi_95063060
Dat is eerder iets slechts dan goeds.

Een PPV waar maanden naar toe word gewerkt, (soms al voor de RR) Langstlopende PPV, best bezochte PPV, het is gewoon DE PPV van het jaar, de granddaddy of them all, the biggest stage enz enz.
En dat het dan een deceptie word, (een hoop teleurstellende matches en slechts 2 title matches WTF?) is niet goed te praten door te zeggen dat WM al jaren niet DE PPV van het jaar is.
  Redactie Games dinsdag 5 april 2011 @ 12:01:18 #53
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_95064034
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wanneer is de laatste keer geweest dat WM er boven uitstak als je het met andere WWE PPVs vergeleek? Ik kan er van de laatste vijf jaar eilk geen opnoemen.
Wrestlemania 24 bitches. Eigenlijk bijna allemaal, want ze hadden allemaal epische shit. Hier was het awesomste Snooki, zegt wel 'nuff.
.....Kennedy
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:08:55 #54
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95064287
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind het nog steeds een slechte zet want om dit te doen heb je geen Rock op WM nodig, ben benieuwd hoe ze dit gaan doen nu
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_95064826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wanneer is de laatste keer geweest dat WM er boven uitstak als je het met andere WWE PPVs vergeleek? Ik kan er van de laatste vijf jaar eilk geen opnoemen.
Ik vind het knap dat mensen de betere dagen hebben meegemaakt nog steeds trouw kijken. Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt, maar voor Rock heb ik WM nog wel even gedownload.
pi_95065027
want the rock is?

doorhalen wat niet van toepassing is.

Een fantastische wrestler?
Een profiteur die zijn zakken verder komt vullen, door wat promo's te kletsen en wat simpele moves te doen?
Beter dan Cena?
  Redactie Games dinsdag 5 april 2011 @ 12:33:21 #57
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_95065090
Oja, mensen die nu opeens gaan zeggen dat The Rock het slechste ooit was op WM, en wat hij komt doen in de WWE :')

Iedereen pijpt hem tot eergisteren schoon, en nu is het van huilie huilie. Puhlease.
.....Kennedy
pi_95065248
Ik weet niet over wie je het hebt, maar ik heb hem nooit aanbeden, en heb hem nooit afgebrand.
  Redactie Games dinsdag 5 april 2011 @ 12:38:54 #59
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_95065297
Nee niet over jou, algemene mening, lees het opeens overal.
.....Kennedy
pi_95065321
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:33 schreef Wessiej het volgende:
Oja, mensen die nu opeens gaan zeggen dat The Rock het slechste ooit was op WM, en wat hij komt doen in de WWE :')

Iedereen pijpt hem tot eergisteren schoon, en nu is het van huilie huilie. Puhlease.
Ik snap sowieso niet dat mensen zich zo laten meeslepen en een hekel krijgen aan iemand omdat hij iets doet waar hij veel geld voor krijgt. Hij krijgt veel geld omdat hij gewoon erg goed is in wat hij doet en dan kunnen een paar zgn hardcore fans huilie huilie doen, maar dat zal de overgrote meerderheid een worst wezen. Over Hogan vroeger ook hetzelfde gezeik.
pi_95065611
Ja en nee, hij krijgt veel geld omdat hij er goed in is. Ik denk dat the Rock voor zijn optredens bij Raw en Wrestlemania flink wat mag ontvangen. Is niks mis mee, want wat hij doet, doet hij goed. Maar hij krijgt er ook veel geld voor, omdat hij dat graag wil. Hij zou ook met minder genoegen kunnen nemen. Maar ieder mens zou er het maximale uit willen halen. Dus daar valt the Rock niks te verwijten.

Maar er zijn er zat in de wwe, die voor hetzelfde geld veel harder hun best moeten doen. Kan scheve gezichten opleveren.
Ik kan me er niet druk om maken...
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:47:05 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95065617
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:33 schreef Wessiej het volgende:
Oja, mensen die nu opeens gaan zeggen dat The Rock het slechste ooit was op WM, en wat hij komt doen in de WWE :')

Iedereen pijpt hem tot eergisteren schoon, en nu is het van huilie huilie. Puhlease.
Ik zeg dat Rock op WM het evenement absoluut niet goed deed (vooral de Main Event niet), daarbij heeft Rock wel een plaats in de WWE maar niet iemand die alleen maar zn zinnetjes spuugt.

Daarbij zou Rock WM hosten, ik heb hem 1 suffe promo zien doen aan het begin + 2 backstage sketches die niks toevoegden verder aan zijn verblijf en dan het main event verhaal
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 5 april 2011 @ 12:48:40 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_95065664
Tuurlijk was the rock niet goed op WM, 'i say yabba' fuck off. Maar is denk ik niet zijn schuld.
.....Kennedy
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:26:48 #64
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_95067065
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:26 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat mensen de betere dagen hebben meegemaakt nog steeds trouw kijken. Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt, maar voor Rock heb ik WM nog wel even gedownload.
Dat dus. Andere jaren pakte ik altijd wat reguliere afleveringen van RAW/SD mee om erin te komen. Heb nu alleen WM gedownload en ik zie vooralsnog geen reden om het wekelijks te gaan volgen.

En die Rock-kritiek zal wel overwaaien. Stone Cold komt ook al jaren hetzelfde trucje doen in de ring. Light bier morsen :') en een paar stunners uitdelen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_95067266
Als je alleen WM meepakt, mis je natuurlijk een hoop van de build ups.
Misschien ff de RAW van vanavond eens meepikken met een goede debutant....???
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:44:43 #66
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95067736
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:26 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat mensen de betere dagen hebben meegemaakt nog steeds trouw kijken. Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt, maar voor Rock heb ik WM nog wel even gedownload.
Ik kijk sinds 92, ik heb dus de betere, de slechtere weer de betere, de mindere en nu weer de wat betere dagen meegemaakt. Waarom? Omdat het mij nog altijd amuseert, niet teveel over nadenken vaak en gewoon van de show genieten. Pak ook regelmatig een showtje in Europa mee en heb een PPV in Amerika gezien, wil alleen nog wel een x naar WM.

Voor mij genoeg redenen om het wekelijks te volgens, zo heb ik in de afgelopen jaren gewoon genoeg leuke dingen meegemaakt die de slechte genoeg overtreffen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_95068025
Wrestlemania gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_95068587
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik kijk sinds 92, ik heb dus de betere, de slechtere weer de betere, de mindere en nu weer de wat betere dagen meegemaakt. Waarom? Omdat het mij nog altijd amuseert, niet teveel over nadenken vaak en gewoon van de show genieten. Pak ook regelmatig een showtje in Europa mee en heb een PPV in Amerika gezien, wil alleen nog wel een x naar WM.

Voor mij genoeg redenen om het wekelijks te volgens, zo heb ik in de afgelopen jaren gewoon genoeg leuke dingen meegemaakt die de slechte genoeg overtreffen

Dat is het nou juist, ik vind de shows niet meer om aan te zien. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Te weinig goede jongens en ook de verhaallijnen konden me niet meer boeien. De weg die ze bij WWE zijn ingeslagen is niks voor mij.

Ik kijk zelf op en af sinds ik een jaar of 7 was, dus '84 ofzo. Als het weer wat beter gaat, ga ik vanzelf wel vaker kijken.

Heb in Minnesota gewoond en getraind, gasten als Kennedy, Daivari en Austin Aries meegemaakt. Huis waar we woonden was van een trainer en promotor en we hadden ook een ring in de garage en die jongens kwamen regelmatig langs. Ik hielp ook mee met het opzetten van de apparatuur en de ring enzo. Soms ergens in een kleine bar in de middle of nowhere en soms ook downtown Minneapolis in mooie clubs. Het wereldje ken ik dus wel.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:14:50 #69
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_95068846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:07 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, ik vind de shows niet meer om aan te zien. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Te weinig goede jongens en ook de verhaallijnen konden me niet meer boeien. De weg die ze bij WWE zijn ingeslagen is niks voor mij.

Ik kijk zelf op en af sinds ik een jaar of 7 was, dus '84 ofzo. Als het weer wat beter gaat, ga ik vanzelf wel vaker kijken.

Heb in Minnesota gewoond en getraind, gasten als Kennedy, Daivari en Austin Aries meegemaakt. Huis waar we woonden was van een trainer en promotor en we hadden ook een ring in de garage en die jongens kwamen regelmatig langs. Ik hielp ook mee met het opzetten van de apparatuur en de ring enzo. Soms ergens in een kleine bar in de middle of nowhere en soms ook downtown Minneapolis in mooie clubs. Het wereldje ken ik dus wel.
pics or GTFO
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:30:05 #70
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95069495
Te weinig goede jongens?

dus gasten als Daniel Bryan, Miz, Morrison, Sin Cara, Sheamus, McIntyre, Rhodes, Kofi, Barrett, Gabriel en Ziggler zijn inderdaad helemaal niet goed nee.

Hou toch op man, het talent wat er de afgelopen 3-5 jaar is doorgebroken bij de WWE is beter dan ooit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:33:32 #71
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_95069634
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:31 schreef magik7777 het volgende:
Als je alleen WM meepakt, mis je natuurlijk een hoop van de build ups.
Misschien ff de RAW van vanavond eens meepikken met een goede debutant....???
Net even WWE.Monday.Night.RAW.2011.04.04.720p.HDTV.x264-KYR binnengehaald, ik ga het maar een kans geven. Expectations are low.

Begint al goed met HHH _O_ _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_95069832
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

pics or GTFO
Als je het niet gelooft ook prima.
pi_95069980
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:30 schreef kidkash19 het volgende:
Te weinig goede jongens?

dus gasten als Daniel Bryan, Miz, Morrison, Sin Cara, Sheamus, McIntyre, Rhodes, Kofi, Barrett, Gabriel en Ziggler zijn inderdaad helemaal niet goed nee.

Hou toch op man, het talent wat er de afgelopen 3-5 jaar is doorgebroken bij de WWE is beter dan ooit
Jij maakt van te weinig goede jongens dat ik gezegd zou hebben dat die gasten die je opnoemt helemaal niet goed zijn. Lijkt me niet echt fair, of wel? Maar goed, als jij er nog steeds plezier in hebt moet je vooral blijven kijken. Ieder z'n ding.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:43:42 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95070069
Nou ja je zegt te weinig, ik noem er 10 op wat al gauw een kwart is van het roster dan heb je nog gasten zoals Edge, Cena, Orton, Punk, Del Rio dan zit je op een stuk of 15. Te weinig heb ik dan toch een ander idee van, vind het een beetje raar argument.

Had je het in 93 of in 2002/3 gezegd dan had ik het wel begrepen :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:25:37 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_95072222
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 08:24 schreef kidkash19 het volgende:
:D Sin Cara debuteert op Raw, meteen een shirt en masker te koop op de shop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')