abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94985864
Hallo iedereen !
Ik ben al een tijdje van plan om een tattoo te gaan laten zetten. Ik weet nog niet precies wat en waar, maar ik denk dat het iets van de band Green Day wordt (ik aanbid ze al mijn hele leven) op mijn schouder of in mijn nek. Kan iemand mij vertellen waar je goed bij na moet denken voordat je een tattoo neemt? Worden ze na verloop van tijd groen? (Volgens mij heb ik dat wel eens gezien.) Hoelang duurt het helingsproces? Zijn er tattooëerders die heel goed en betrouwbaar etc. bekend staan? Een wachtlijst maakt me niet zoveel uit, ik wil vooral dat het goed gebeurt. Zijn er nog andere dingen waar ik goed bij na moet denken? =)
pi_94986057
Een tattoo van Green Day :')

Kan je nog beter een trampstamp nemen. Dat heeft meer stijl. Of kom je origineel al uit een sociaal zwakkere bevolkingslaag?
Conscience do cost.
  zondag 3 april 2011 @ 18:00:39 #3
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_94986152
tattoos worden wel steeds valer. Maar groener niet echt denk ik.
Je moet gewoon goed na denken of je het niet snel raakt uitgekeken. Als je een goede tattoeerder wil moet je gewoon in de buurt kijken.

Volgens mij mag je 3 weken niet in de zon en niet zwemmen. Ik had de mijn tattoo in de zomer laten zetten en dat was natuurlijk niet ideaal. Daarom zou ik het in de winter doen als ik jou was.
What is meant to be, will be.
pi_94986211
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef ems. het volgende:
Een tattoo van Green Day :')

Kan je nog beter een trampstamp nemen. Dat heeft meer stijl. Of kom je origineel al uit een sociaal zwakkere bevolkingslaag?
Hahahaha een trampstamp x'D. Nee danku.
pi_94987963
Beter dan een green day tattoo :P
Conscience do cost.
pi_94988857
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef ems. het volgende:
Beter dan een green day tattoo :P
Naja, het is niet zo dat ik hun portretten wil ofzo of de voorkant van een album, maar gewoon een stukje uit een songtekst.
pi_94988972
Je moet doen wat je niet laten kan ^O^ . Welke tekst had je in gedachten en wat is je leeftijd?
Conscience do cost.
pi_94989261
Ik weet het echt nog niet, maar ik denk iets met ''rage & love'' ofzo. Ik ben nu 18 jaar. Heb jij ervaringen met tattoos? Zo ja, wat voor ervaringen?
  zondag 3 april 2011 @ 19:33:13 #9
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_94989827
Tja ik zou zeggen denk er even overna want je zegt nu alweer dat je iets met rage&love wilt, wacht gewoon een jaartje en als je het dan nog steeds leuk vind ga het dan laten zetten.

En is dit trouwens je eerste tattoo ? zo ja dan is in de nek een hele slechte plek, zeker als je nog maar 18 bent.
pi_94990867
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef Dikke_Henk het volgende:
Tja ik zou zeggen denk er even overna want je zegt nu alweer dat je iets met rage&love wilt, wacht gewoon een jaartje en als je het dan nog steeds leuk vind ga het dan laten zetten.

En is dit trouwens je eerste tattoo ? zo ja dan is in de nek een hele slechte plek, zeker als je nog maar 18 bent.
Rage&Love is van Green Day he, dat bedoelde ik met dat ik iets van Green Day wilde ;-). Ja, ik was ook zeker niet van plan om het direct te doen.
Het is mijn eerste tattoo ja, waarom is in de nek een slechte plek dan?
  zondag 3 april 2011 @ 20:02:14 #11
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_94991372
Als je over een jaar nog steeds rage en love wilt op je nek, dan laat je hem zetten. :P
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  zondag 3 april 2011 @ 20:23:38 #12
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_94992518
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Janinu het volgende:

[..]

Rage&Love is van Green Day he, dat bedoelde ik met dat ik iets van Green Day wilde ;-). Ja, ik was ook zeker niet van plan om het direct te doen.
Omdat het altijd zichtbaar is (behalve dan misschien dik ingepakt met sjaal in de winter) en je later ook wellicht problemen kunt krijgen met je baan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_94992675
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Blistering het volgende:

[..]

Omdat het altijd zichtbaar is (behalve dan misschien dik ingepakt met sjaal in de winter) en je later ook wellicht problemen kunt krijgen met je baan.
Oooh op die manier. Ja, dat is wel waar. Ik bedoelde overigens niet enorm groot over de hele oppervakte van mijn nek, maar gewoon iets van een paar centimeter onderin mijn nek zeg maar. Maar dan is de schouder of rug misschien slimmer.. Bedankt voor de tip!
pi_94995152
Ik heb zo'n 1,5 jaar met het idee voor mijn (mini)tattoo rondgelopen voordat ik 'm liet zetten. Ik ben nog jong (19) dus ik vond het wel verstandig om niet meteen zodra ik 18 werd naar de tattooshop te rennen. Denk er minstens een jaar over na, maak heel veel verschillende ontwerpen, perfectioneer dat, probeer het uit op plekken op je lijf, loop er een dagje mee rond. Een band aanbidden blijf je vaak niet je hele leven doen, daarom lijkt het me mooier om een stukje tekst te nemen dat ook echt wat betekent voor je, en niet zomaar wat uit een liedje van Green Day te pikken 'omdat het cool klinkt' ofzo. Ik vind 'love & rage' bijvoorbeeld nu al cheesy klinken, laat staan dat het over 30 jaar wél vet is.
pi_94996709
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik heb zo'n 1,5 jaar met het idee voor mijn (mini)tattoo rondgelopen voordat ik 'm liet zetten. Ik ben nog jong (19) dus ik vond het wel verstandig om niet meteen zodra ik 18 werd naar de tattooshop te rennen. Denk er minstens een jaar over na, maak heel veel verschillende ontwerpen, perfectioneer dat, probeer het uit op plekken op je lijf, loop er een dagje mee rond. Een band aanbidden blijf je vaak niet je hele leven doen, daarom lijkt het me mooier om een stukje tekst te nemen dat ook echt wat betekent voor je, en niet zomaar wat uit een liedje van Green Day te pikken 'omdat het cool klinkt' ofzo. Ik vind 'love & rage' bijvoorbeeld nu al cheesy klinken, laat staan dat het over 30 jaar wél vet is.
Dat vroeg ik me inderdaad ook nog af: of zelf de tattoo ontwerpen slim is. Ik wil mijn tattoo namelijk graag zelf ontwerpen, of door een vriend =). Dat laatste was ik natuurlijk sowieso van plan. Ik ga niet zomaar iets op mijn lichaam zetten voor de rest van mijn leven xd.
pi_94998350
Dan zou ik absoluut geen tattoo nemen van iets wat met een puberband als Green Day te maken heeft want daar krijg je gegarandeerd spijt van als je wat ouder bent.
Conscience do cost.
  zondag 3 april 2011 @ 21:44:01 #17
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_94998438
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Janinu het volgende:

[..]

Ohh ok, verkeerd gelezen dan.
Maar de meeste tattooshops (de goede dan) zetten ook geen nek tattoo als eerste en je bent ook nog maar 18/19 jaar en dan moet je er nog misschien wel 60/70 jaar mee rond lopen.
  zondag 3 april 2011 @ 21:49:46 #18
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_94998898
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef ems. het volgende:
Dan zou ik absoluut geen tattoo nemen van iets wat met een puberband als Green Day te maken heeft want daar krijg je gegarandeerd spijt van als je wat ouder bent.
Nou dat vind ik een beetje te ver gaan maar als je iets in een tekst iets heel erg aanspreekt zou ik het laten zetten,nadat je er goed over na hebt gedacht.
pi_94999844
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Dikke_Henk het volgende:

Maar de meeste tattooshops (de goede dan) zetten ook geen nek tattoo als eerste
Waarom is dat?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 3 april 2011 @ 22:13:42 #20
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_95000983
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Waarom is dat?
Omdat het een hele domme plek is zeker omdat je misschien nog maar 18/19 bent en je nog niet weet hoe je leven gaat lopen.

En hoe dom het ook klinkt de meeste werkgevers zijn nou niet zo gecharmeerd van een tattoo in je nek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')