Ja, of ze gooit alle remmen los. Ze deed alleen maar zo moeilijk met flip omdat anders dennis iets kon gaan denken..quote:Op zondag 3 april 2011 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vet hysterisch is op dit moment.
Die lol zou ik zo'n flapdrol nou nooit gunnen. Iemand op zo'n achterbakse manier dumpen is wel het laagste van het laagste. Ongeacht wat ik van Joanna vind.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen ook een kaartje sturen van een wintersportplaats.
Met de tekst:
Hoi Joanna,
Vermaak je je nog in het huis van Secret Story.
Hier is alles goed en gezellig, vooral de aprés skihut.
Groetjes,
Dennis en Lisette
We laten jullie weten wanneer de streams weer beschikbaar zijn. Bedankt voor jullie begrip. #sstnl half a minute ago via TweetDeckquote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef muzas het volgende:
[..]
link, voorbeeld? ik heb geen twitter en snap twitter ook niet... maar wil wel meelachen
Jij bent in en in gemeenquote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen ook een kaartje sturen van een wintersportplaats.
Met de tekst:
Hoi Joanna,
Vermaak je je nog in het huis van Secret Story.
Hier is alles goed en gezellig, vooral de aprés skihut.
Groetjes,
Dennis en Lisette
Waarom dit drama dan? Jo heeft Dennis vanaf dag 1 zwart lopen maken. Gewoon een publiciteitsstunt dus, maar dat wist ik al.quote:Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef jurien het volgende:
Haar moeder zei do in de studio nog tegen mij dat ze niet denkt dat Jo exit gaat n.a.v. Het bericht omdat ze het wel zag aankomen.
Langste sl ooit?quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef Niki.P het volgende:
2,5 uur.... SL...
En ik ben bang dat we nog niet klaar zijn...
quote:Op zondag 3 april 2011 17:53 schreef Darklight het volgende:
Joanna en Philip liggen nu in de slaapkamer, terwijl de rest buiten wacht
Ik heb nog 12 minuten voor me eten klaar is.quote:
teveel om hier te posten... kijk vbia de site van sstnlquote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef muzas het volgende:
[..]
link, voorbeeld? ik heb geen twitter en snap twitter ook niet... maar wil wel meelachen
quote:Lorena Bambara Wat n ontzettende #FAIL daar bij #sstnl #secretstorynl Niks begrip gewoon die streams weer...
Jep, voorspelde ik al aan het begin.quote:
Ja wat denk je... die labiele platicsnol hangt in de gordijnen.... Die loopt ws. al 2,5 uur te foeteren dat het de schuld is van alles en iedereen behalve die van haarzelf.quote:
Dit heb ik dus ook. Maar ik begrijp die moeder niet en zal haar ook nooit begrijpen. De buitenwereld had dit niet nu al hoeven weten.quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef shomila het volgende:
Aan de ene kant vind ik het zielig aan de andere kant eigen schuld.
Als je in een programma stapt terwijl je relatie al niet 100% procent is vraag je erom.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep, voorspelde ik al aan het begin.![]()
Al had ik niet verwacht dat hij ook de SL van donderdag tijdens de uitzendingen ging verslaan...
LOLZ FOK! doet raarquote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent nog gemener, want jij wil het kaartje 2x versturen.
nee echt hè je zal zo een moeder hebben aandachtsgeil over de rug van haar dochter.quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook. Maar ik begrijp die moeder niet en zal haar ook nooit begrijpen. De buitenwereld had dit niet nu al hoeven weten.
Daar zijn het er meer mee eens, Wilskracht...quote:Mike_Wass83
#sstnl SST is toch al een flop dus waarom streamlock? Groot succes word het toch al niet meer dus zet die knop gewoon om.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef delfse het volgende:
In de sst tweet stond dat het ongeveer tot half 7 zou duren . Ze willen dat we naar net 5 gaan kijken dat duurt tot half7 .
Buks erbij pakkenquote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef MargrietV het volgende:
Heb een rondje tuin gedaan en er zijn al 3 nestjes,,,, en het is megadruk. De Kat van de achterburen zit te loeren, het wordt dus weer wat,
Tip, ajax kun je de eerste 60 minuten doorspoelen. Ik laat me liever door een hysterische moniek voorlezen dan zulk voetbal te moeten zienquote:Op zondag 3 april 2011 17:56 schreef Wilskracht het volgende:
Streamlock was wel handig kon ik de Ronde van Vlaanderen kijken en Ajax opnemen maar nu wordt het wel weer tijd voor streams.
ja hoor zet het er zelf ook net neerquote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat dit een vooropgezet plan is?
Vanavond de hoogtepunten van de streamlocks van deze week, en morgen komt deze streamlock ter sprakequote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef Zzoos het volgende:
[..]
op net 5 is een ander programma geen secret story so far
Ajax heb ik ook doorgespoeldquote:Op zondag 3 april 2011 17:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Tip, ajax kun je de eerste 60 minuten doorspoelen. Ik laat me liever door een hysterische moniek voorlezen dan zulk voetbal te moeten zien
Dat is toch op zondag om half 6?quote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef Zzoos het volgende:
[..]
op net 5 is een ander programma geen secret story so far
Ja tuurlijk net voor de nominaties en verleden keer op twitter toen ze genomineerd was.quote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Jawel, maar het enige dat ik nog wil begrijpen is waarom ze een programma op willen zetten en dat dan actief naar god helpen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |