Elke supermarkt verkopen die toch, lijkt mij?quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef Vendris het volgende:
Ja pelpindas zoek ik, maar moeten dus ongepeld zijn!
Hier zit de kleinste AH van Nederland en daar hebben ze ze ook.quote:Op zondag 3 april 2011 18:19 schreef Vendris het volgende:
Bedankt voor de reply's, blijkbaar hebben ze ze dus in elke supermarkt behalve super de boer en de C1000 hier... zal zo eens bij de AH XL gaan kijken!
Of je gaat langs een Indo/Suri Tokoquote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Vendris het volgende:
Hoi,
Weet iemand toevallig of de albert heijn of andere supermarkten rauwe pinda's met schaal en vlies verkoopt?
Nodig voor een recept maar niet gezien bij de plaatselijke super de boer en c1000.
dat laatste zou ik niet doen. Dat is afgekeurd voor menselijke consumptie (aflatoxine is te hoog)quote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hier zit de kleinste AH van Nederland en daar hebben ze ze ook.
En verder bij iedere dierenspeciaalzaak.
Eens, en die afgekeurde pindas kunnen zeer giftige schimmels bevattenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat laatste zou ik niet doen. Dat is afgekeurd voor menselijke consumptie (aflatoxine is te hoog)
Als ze mij vragen naar rauwe pinda's zou ik het ook niet weten....quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Vendris het volgende:
Inderdaad gevonden bij een Indo toko, dat personeel van de AH hier wist niet eens wat ik bedoelde tot ik een foto gegoogled had..
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ze mij vragen naar rauwe pinda's zou ik het ook niet weten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |