quote:Op zondag 3 april 2011 17:36 schreef mikemareen het volgende:
Afgelopen donderdag heb ik gedate met een leuk meisje. Zij woont in Purmerend, ik in Amsterdam.
We hadden elkaar nog nooit gezien, dus het was best spannend.
Het was ook erg gezellig (er is weliswaar nog niks gebeurt), maar na de date hebben we nog berichten uitgewisseld om volgende week in het weekend wat af te spreken bij haar thuis.
Dan konden we ook wat drinken en hoeven we niet na ons werk.
Nu heb ik echter volgende week al wat andere afspraken staan waar ik niet onderuit kom, dus ik stelde voor om haar vandaag/vanavond te gaan zien.
Zij stuurde vrijdag dat ze wel een feest had gister en dus wellicht nogal brak is, maar dat ze het nog zou laten weten.
Ik vroeg r ook om mij het te laten weten (vandaag dus).
Nu is het zo dat ze niet echt een reageerder is wat betreft berichten sturen naar elkaar. Dat heeft ze bij iedereen zei ze, dus het was niet persoonlijk.
Maar goed, ik wil niet teveel pushen, en wellicht is ze vandaag ook brak (ik trouwens ook, maar dat geheel terzijde), maar heb dus nog niks van dr gehoord.
Ik zit dus in dubio om contact met haar op te nemen of misschien dat ik daar beter nog een paar dagen mee kan wachten? Andere optie is wachten op haar initiatief, maar dan is t vrijwel zeker afhaken.
Het punt is dat ik gewoon lekker snel wil happen (en bij voorkeur in haar)
Wat zouden jullie doen?
Zou kunnen, maar ze reageerde wel snel net na de date en ook zij was het die met volgende week zaterdag kwam.quote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Ofresca het volgende:
Afhaken. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om (snel) op te reageren.
De bal ligt aan haar kant. Je kan na een week nog een laatste keer het initiatief nemen. Als ze daar niet bijster op reageert, is het einde oefening.quote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef mikemareen het volgende:
[..]
En dan na een paar dagen zelf met het initiatief komen?
Ja. als je zo bezig bent, geeft ik dat meisje uit het OP groot gelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar op de buitenlandse toer gaan. Gister had ik een date met een klein geil Filipijns meisje. Die was tenminste lekker direct en flirterig, en meteen lekker zoenen. Nouja, dat wilde ze eigenlijk niet op de eerste date, maar met afdwingen en brutaal zijn krijg je toch vaak je zinDonderdag komt er een meisje langs uit de discotheek van vorige week, dus het is ook niet zo dat ik er echt speciaal op wacht, maar ik moet wel zeggen dat ik haar leuk/geil vind.
He, ik baal er gewoon van. We hadden echt een leuke avond en zeker een klik. Ze heeft een lekker kontje waar ik echt helemaal los op kan gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 17:56 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Berichtje sturen, nummer deleten en steeds haar smsjes deleten
quote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef mikemareen het volgende:
[..]
He, ik baal er gewoon van. We hadden echt een leuke avond en zeker een klik. Ze heeft een lekker kontje waar ik echt helemaal los op kan gaan.
Mocht het nog tot knallen komen dan zal ik r hard anaal straffen voor deze daad!
haha, dat was een andere situatie. Ik heb het bij haar niet afgedwongen, omdat ik haar oprecht een leuke meid vind.quote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ja. als je zo bezig bent, geeft ik dat meisje uit het OP groot gelijk.
Ze heeft door dat je zo bot type bent.quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef mikemareen het volgende:
[..]
haha, dat was een andere situatie. Ik heb het bij haar niet afgedwongen, omdat ik haar oprecht een leuke meid vind.
Maar goed, ik wil gewoon graag snel opnieuw daten, en haar lekker zoenen en knuffelen en keihard palen! mmmmmmmm
Ach, come on, elke jongen wil dat uiteindelijk toch met een leuk meisje doen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ze heeft door dat je zo bot type bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |