het masker zal geheel wegvallen dan....quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef AYLI het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd ook niet zeker of dit wel zo'n masterplan is van de regie. De vorige keer dat Jo verdrietig was heeft ze ook ruzie gekregen met Sharon omdat ze zo egoistisch was. Ik weet niet hoe ze met zulk nieuws om kan gaan, maar denk dat ze misschien wel weer een paar behoorlijk rare dingen zal zeggen waar de rest misschien niet goed op reageert.
Er vinden hier geen opnames plaats, toch ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
en: er vinden nu opnames plaats, maar die krijgen we helemaal niet te zien![]()
Dit is het masterplan van Fons om meer kijkers te genereren, snap dat dan.quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is officieel;
Dit is de langste SL tot nu toe. Ik hoor Renate nog zeggen;
"En een Streamlock meer of minder, lullen we niet over."
Streamlockstory, een beeldje meer of minder....daar lullen we niet overquote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is officieel;
Dit is de langste SL tot nu toe. Ik hoor Renate nog zeggen;
"En een Streamlock meer of minder, lullen we niet over."
De hele tijd aan het herhalen..quote:@secretstorynl SSTNL, WAAROM GEVEN JULLIE GEEN ANTWOORD OP VRAGEN OVER DE STREAMS. Waarom zijn ze gelockt, wij willen info, kom op zeg wat
quote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
Streamlockstory, een beeldje meer of minder....daar lullen we niet over
Daar schiet die dan ook niet veel mee opquote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef Niki.P het volgende:
Op twitter is iemand dit:
[..]
De hele tijd aan het herhalen..
jawel, die van Joquote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef bixs het volgende:
[..]
Er vinden hier geen opnames plaats, toch ?
ik denk meer dat ze via de achterdeur vertrokken is.......quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor vuiligheid Jo nog meer gaat spuien over die Dennis.
Ze lijkt mij er zo eentje die helemaal los gaat uit wraak, misschien toch niet zo'n wijs besluit van Dennis.
Zou Dennis daar nog over nagedacht hebben?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het masterplan van Fons om meer kijkers te genereren, snap dat dan.
hahaha die ga ik volgen als fan van Steffquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Candyfreak het volgende:
http://twitter.com/#!/SST_Steff
Wist niet dat hij twitter had
quote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
Joanne is doorgeslagen en heeft ze allemaal aan het fakking mes geregen. Inclusief Fons!
ze neemt Mo in dienst en geeft hem aan bij de FIODquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor vuiligheid Jo nog meer gaat spuien over die Dennis.
Ze lijkt mij er zo eentje die helemaal los gaat uit wraak, misschien toch niet zo'n wijs besluit van Dennis.
Zou Dennis daar nog over nagedacht hebben?
als dat ff kan graagquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk meer dat ze via de achterdeur vertrokken is.......
Ik doel op Alphons Martens, de zenderbaas van NEP5.quote:
ik ruik mijn biefstukje ook alquote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef Blackprinces het volgende:
Zo heb ondertussen het eten maar in de oven gedaan.
Niks gemist dus.
Duurt lang zeg.
Tweet van SST! 1 minuut geleden..quote:secretstorynl Secret Story NL
Excuus voor de lange streamlock. Joanna heeft te horen gekregen dat haar relatie voorbij is. We hopen op jullie begrip. #sstnl
lolquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Excuus voor de lange streamlock. Joanna heeft te horen gekregen dat haar relatie voorbij is. We hopen op jullie begrip. #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |