abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94985458
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie een hele leuke scene in mijn gedachten...

Betty B. leest de brief en wordt hysterisch. Iedereen vraagt wat er is en ze zegt dat Dennis haar heeft gedumpt.

Flip: "YESSSSSSSSSSSSSSSS *O* *O* *O* w/ w/ w/ FEESTJUHHHH!!!!!!"
Gerard zegt: hij zal zich ook te geboeid gevonden hebben en koos voor vrijheid.
pi_94985460
Als het dan waar is laten ze haar dan lekker in de geheime kamer zetten.Hoppa flip laura en moon erbij kan ze daar beslissen wat ze gaat doen, blijven of naar huis.En voor de streamers gewoon de streams op de rest van de bewoners.
  zondag 3 april 2011 @ 17:43:18 #278
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94985476
Dat word eerst een weekje trillende botox en siliconen.....
Daarna pas zal Jojanka (die haar naam nu helemaal waar gaat maken) meteen op Herr Flipp duiken.....
Eerst belangrijke zaken, en meteen melden dat je weer gelukkig word met een botoxinjectie en nieuwe kleren uit haar eigen webshop!
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_94985492
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef bamby het volgende:
Als het dan waar is laten ze haar dan lekker in de geheime kamer zetten.Hoppa flip laura en moon erbij kan ze daar beslissen wat ze gaat doen, blijven of naar huis.En voor de streamers gewoon de streams op de rest van de bewoners.
Ja vind ik ook.
pi_94985504
Dat wordt genieten denk ik er zal wat uit haar mond komen hoor die gaat Dennis door het slijk halen.
pi_94985537
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Gerard zegt: hij zal zich ook te geboeid gevonden hebben en koos voor vrijheid.
_O-

hahaha ja, zoiets.
"Kan je nagaan, en hij was nog niet eens aan je geboeid..."
  zondag 3 april 2011 @ 17:45:11 #282
58921 Day
You can fly!
pi_94985539
quote:
Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef shomila het volgende:
Volgens mij voelde ze het al aankomen hoor ze had het er al over, ben benieuwd of Flip de schuld krijgt.
Dat zou best eens kunnen. Of de andere bewoners, omdat ze er over bezig bleven. Aan Jo lig het in ieder geval niet. :N
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_94985543
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ja vind ik ook.
Dit slaat nergens op zo vooral naar betalende streamers toe.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 17:45:24 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_94985546
Dan maar zo.
quote:
vrijdag 1 april 2011Hysterie In Aantocht!
Secret Story Eliminatieshow afgelopen en iedereen als een malle richting de studio bar (een klein hok met personeel zonder horeca opleiding en waar tempo van bediening ver te zoeken is) en volgieten met bier, wijn, bier, bier en oh ja, een enkeltje botox uiteraard! Want na de zoveelste flauwe opmerking van mama kijk-mij-eens-30-lijken-terwijl-ik-de-60-allang-ben-gepasseerd over Monique (Dat meisje dat zoveel huilt?), wil iedereen natuurlijk even verhaal gaan halen bij deze strakgenaaide tante! Helaas pindakaas, ze bleek afwezig! Echter waren de reservekopieën van Joanna nog wel te vinden in de bar, dus zal mams ook niet ver uit de buurt zijn geweest van de rest BINGO!

Bemoeial, ofwel mama Joanna, verscheen zon 30 minuten na afloop van de Eliminatieshow opnames in de bar (inclusief geacteerde glimlach) en stelde uiteraard veelal haar eigen belang voorop. Zo kwam er een hoop blabla...bla uit haar mond, maar ook bladieblaaah, blaaaahh en het onvergetelijke stukje blaaaaaaahhh bla bla. Iets waar helemaal niemand op zat te wachten natuurlijk, laat staan zich ervoor te hebben weten interesseren.

Maar dan mama heeft vast aangevoeld nog net niet belangrijk genoeg bevonden te zijn geworden door haar omstanders en gooit er even tussen neus en lippen het volgende verhaal tussendoor:

Ik heb zojuist via een e-mail aan Joanna mogen laten weten dat haar vriend (Dennis) niet langer haar vriend meer is en dus de relatie met haar heeft verbroken. Mijn e-mailbericht zal aanstaande zondag aan haar overgedragen worden, maar zal ongetwijfeld de dag erna behandeld worden in de Updateshow

Mama heeft onder toeziend oog (best een leuk woordgrapje, toch?) van Endemol even mogen spelen met de computer op locatie en kennelijk was mams er nogal trots op het bericht te hebben verstuurd richting Joanna, aangezien het hardop werd verteld en iedere belanghebbende kon meegenieten van het verhaal. En vanwaar het benadrukken van het feit dat het naar verwachting maandag zou worden uitgezonden tijdens de Updateshow? Ka-ching! Kwestie van het zoveelste stukje onschuldig promotiewerk natuurlijk. Daar krijgen ze binnen familie V. dan klaarblijkelijk ook geen genoeg van, ook al gaat het ten koste van henzelf!

Zoals Joanna eerder de welbekende quote je acteren is zo nep als mijn tieten in het huis heeft losgelaten, kan ze die statement beter buiten het huis gebruiken en het woordje acteren vervangen voor moederschap. Het begint namelijk allemaal aardig te lijken op een gevalletje alles voor de kijkcijfers, waarbij het belang van eigen kroost compleet lijkt te worden vergeten!

Ter verduidelijking, dit is géén 1 april grap. De Eliminatieshow heeft nu eenmaal 1 dag voor 1 april plaatgevonden, waardoor het plaatsen van dit bericht nu eenmaal voor sommigen op een ongeloofwaardige dag is gevallen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 3 april 2011 @ 17:45:35 #285
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94985552
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef shomila het volgende:
Volgens mij voelde ze het al aankomen hoor ze had het er al over, ben benieuwd of Flip de schuld krijgt.
Zij heeft niets verkeerd gedaan!
Dat hebben die stoute mensen van NEP5 haar aangedaan, door hun foute montages!
En Dennis was al een nietsnut, kon niks, en liet Jojanka toch al alles doen.......
Nee hoor, die zoekt de fouten alleen bij anderen......
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  zondag 3 april 2011 @ 17:46:04 #286
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_94985567
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie een hele leuke scene in mijn gedachten...

Betty B. leest de brief en wordt hysterisch. Iedereen vraagt wat er is en ze zegt dat Dennis haar heeft gedumpt.

Flip: "YESSSSSSSSSSSSSSSS *O* *O* *O* w/ w/ w/ FEESTJUHHHH!!!!!!"
_O- _O- _O- en dan Jo maar zelfs nu wil ik jou ook helemaal nie, ik wil DENNIS :'( :'( :'(
  zondag 3 april 2011 @ 17:46:43 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_94985589
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef shomila het volgende:
Flip gaat zich misschien wel schuldig voelen, met alle consequenties van dien
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_94985600
En Flip krijgt straks de schuld had hij maar niet verliefd op haar moeten worden.
  zondag 3 april 2011 @ 17:47:34 #289
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_94985631
quote:
Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef beequeen het volgende:
Dan maar zo.

[..]

Haar moeder zei do in de studio nog tegen mij dat ze niet denkt dat Jo exit gaat n.a.v. Het bericht omdat ze het wel zag aankomen.
pi_94985634
sow ben een dik uur weg geweest nog steeds SL, dat wordt lachen!
pi_94985636
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:45 schreef beequeen het volgende:
Dan maar zo.

[..]

Ik moest vooral om dat bla bla en niet te vergeten bladiebla heel hard hardop lachen
pi_94985645
En ik denk dat ze kwaad is dat ze het nu pas hoort al die tijd me vriend dit me vriend dat en daar heeft ze gelijk in had het gelijk verteld.
  zondag 3 april 2011 @ 17:48:26 #293
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_94985676
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

Flip gaat zich misschien wel schuldig voelen, met alle consequenties van dien
Oh ja goffer, da's ook nog zo.
Pakt blauwoogje straks zelf zijn koffers in omdat ie dat niet kan handelen.
  zondag 3 april 2011 @ 17:48:54 #295
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_94985688
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef jurien het volgende:

[..]

Haar moeder zei do in de studio nog tegen mij dat ze niet denkt dat Jo exit gaat n.a.v. Het bericht omdat ze het wel zag aankomen.
Ik denk dat ze vet hysterisch is op dit moment. :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_94985696
Zou ze het record janken van Mo breken?
pi_94985709
Ze zal zich wel met grote ogen afvragen; "Wat heb ik verkeerd gedaan? Philip, ik heb toch niks verkeerd gedaan?"
  zondag 3 april 2011 @ 17:49:36 #298
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_94985711
Misschien gaat ze wel naar huis
pi_94985712
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef shomila het volgende:
Zou ze het record janken van Mo breken?
Ja nou dat lukt gewoon niemand...
pi_94985721
Ze kunnen ook een kaartje sturen van een wintersportplaats.

Met de tekst:

Hoi Joanna,

Vermaak je je nog in het huis van Secret Story.
Hier is alles goed en gezellig, vooral de aprés skihut.

Groetjes,
Dennis en Lisette
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')